Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enquête over reizen voor mijn afstuderen

 
Profiel   

Beste bokkers!

Momenteel ben ik bezig met afstuderen bij een bedrijf dat onder andere vrijwilligerswerk, taalreizen en groepsreizen in het buitenland aanbiedt. Omdat het bedrijf graag een bredere doelgroep wil, ben ik aan het onderzoeken of er interesse is in een van deze programma's onder de mensen in de leeftijdscategorie 30 t/m 65+.

De enquête duurt maximaal 5 minuten.

Alvast hartstikke bedankt voor het invullen *\o/*

Onderstaand de link naar de enquête.
https://buas.eu.qualtrics.com/jfe/form/ ... kD0t4W1xVr
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 09:47 



 
Profiel   

Ingevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 18:26 



 
Profiel   

Ingevuld maar vond m niet heel handig opgezet. Zo werd er van uitgegaan dat je maar naar 1 land de betreffende reisvorm had ondernomen en als je later aangaf interesse in meerdere, op zich nogal van elkaar verschillende, reisvormen te hebben moest je voor allemaal maar 1 antwoord invullen terwijl waar het voor een taalreis bijvoorbeeld belangrijk is een vaardigheid te verwerven maar dat voor een groepsreis niet zo is.


Laatst bijgewerkt door eva1969 op 25-04-19 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 18:58 



 
Profiel   

Ik heb 'm ook voor je ingevuld !
Alleen ik woon in Belgie, maar die keuze was er niet ^)
Dus heb maar Zeeland aangekruist :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 19:00 



 
Profiel   

eva1969 schreef
Ingevuld maar vond m niet heel handig opgezet. Zo werd er van uitgegaan dat je maar naar 1 land de betreffende reisvorm had ondernomen en als je later aangaf interesse in meerdere, op zich nogal van elkaar verschillende, reisvormen te hebben moest je voor allemaal maar 1 antwoord invullen terwijl waar het voor een taalreis bijvoorbeeld belangrijk is een vaardigheid te verwerven maar dat voor een groepsreis niet zo is.

Bedankt voor je feedback! Hierin geef ik je, nu je het zo zegt, helemaal gelijk in. Helaas kan ik nu niet meer zulke grote aanpassingen maken. Voor een eventuele volgende keer neem ik dit mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:19 



 
Profiel   

Hartstikke bedankt voor alle lieve bokkers die deze enquête hebben ingevuld! Ik heb nog 20 respondenten nodig om mijn onderzoek te kunnen afronden.

Hierbij nog één keer de vraag of er bokkers zijn die mij willen helpen met afstuderen? De link naar de enquête staat in de openingspost. *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-19 10:06 



 
Profiel   

Ik heb hem ingevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-19 10:48 



 
Profiel   

Precies mijn doelgroep, maar ben een beetje te laat voor je :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 14:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen