Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 8 [ 189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mbo 2019

 
Profiel   

Lau schreef
Ik straks op school:

[ [url=m/hONrRq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahah dit had ik op mijn vorige werk.
Ik werkte er 3 maanden en toen kreeg ik een mail wanneer ik op die locatie moest beginnen met in de bijlage een routebeschrijving :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 23:48 



 
Profiel   

ClaudiaDer schreef
Lau schreef
Ik straks op school:

[ [url=m/hONrRq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahah dit had ik op mijn vorige werk.
Ik werkte er 3 maanden en toen kreeg ik een mail wanneer ik op die locatie moest beginnen met in de bijlage een routebeschrijving :')



:') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 09:22 



 
Profiel   

Bij mij begint de twijfel toe te slaan. Ik weet gewoon niet meer of verpleegkunde wat wordt. Het liefst neem ik een tussenjaar, maarja ik kan niet opeens alles omgooien..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 23:41 



 
Profiel   

Ach als het toch gezellig is hier meld ik me ook even. Ik zit zelf nu in jaar 3 van het mbo en doe de opleiding dier en gedrag op het helicon. Hierna ga ik nog verder naar niveau 4 voor dier ondernemen wildlife

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 01:12 



 
Profiel   

Boterbloem90 schreef
Bij mij begint de twijfel toe te slaan. Ik weet gewoon niet meer of verpleegkunde wat wordt. Het liefst neem ik een tussenjaar, maarja ik kan niet opeens alles omgooien..


Er is een februari regel als je daar voor stopt telt het minder zwaar. Dus je kan altijd dat proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 05:34 



 
Profiel   

Boterbloem90 schreef
Bij mij begint de twijfel toe te slaan. Ik weet gewoon niet meer of verpleegkunde wat wordt. Het liefst neem ik een tussenjaar, maarja ik kan niet opeens alles omgooien..


Hoe bedoel je? Zie je jezelf het werk niet (meer) doen?
Waar twijfel je aan? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 09:58 



 
Profiel   

Aan of ik dit werk aan kan. Ik ben van mijzelf een wat rustiger iemand die tijd nodig heeft om iets aan te durven. Zo heb ik tijdens mijn stage mijzelf niet kunnen laten zien, omdat die tijd er niet was. Helaas was daar ook veel miscommunicatie van school naar de stage toe waardoor er andere verwachtingen waren.

Ik heb al eens een vacature voorbij zijn komen voor de opleiding treinverkeersleider. Dit trekt mij op een manier wel aan :+
Maar wel een strenge selectie en ik vraag me af of het niet te technisch is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:09 



 
Profiel   

Boterbloem90 schreef
Aan of ik dit werk aan kan. Ik ben van mijzelf een wat rustiger iemand die tijd nodig heeft om iets aan te durven. Zo heb ik tijdens mijn stage mijzelf niet kunnen laten zien, omdat die tijd er niet was. Helaas was daar ook veel miscommunicatie van school naar de stage toe waardoor er andere verwachtingen waren.

Ik heb al eens een vacature voorbij zijn komen voor de opleiding treinverkeersleider. Dit trekt mij op een manier wel aan :+
Maar wel een strenge selectie en ik vraag me af of het niet te technisch is.



Niet elke plek is hetzelfde, als je iets wil dan lukt dat gewoon. Je moet misschien ook een beetje aan jezelf werken. Maar dat leer je als je op de juiste plek zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 10:11 



 
Profiel   

Hebben jullie al intro gehad


probeert topic in leven te houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 11:49 



 
Profiel   

Nee en die ga ik helaas ook niet krijgen.

Jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 11:57 



 
Profiel   

Ik heb morgen intro, weet nog niet of ik er zin in heb :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:00 



 
Profiel   

Wij beginnen volgende week pas! Heb m'n stage al wel alvast geregeld, vind ik wel een lekker idee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 13:39 



 
Profiel   

Ik ben nu bij mijn 1e intro dag :')
We hebben net een of andere vage teambuilding opdracht gedaan waarbij we door de school heen moesten lopen en groepsfoto’s maken bij bepaalde dingen. Nu wachten op de pasfoto’s. Morgen dagje dierentuin :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 13:56 



 
Profiel   

Ooh gezellig! Wel een beetje een leuke klas?
Wij krijgen een abonnement op een dierentuin vanuit de opleiding, dus dat is wel leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 14:15 



 
Profiel   

ClaudiaDer schreef
Ooh gezellig! Wel een beetje een leuke klas?
Wij krijgen een abonnement op een dierentuin vanuit de opleiding, dus dat is wel leuk :D

Wow vet chill! Tot nu toe is mijn klas wel gezellig gelukkig! Ik heb volgens mij in ieder geval zelf ook wel een positieve indruk gemaakt, iets met sigaretten uitdelen aan klasgenoten die er geen hadden, werkt altijd :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 15:23 



 
Profiel   

Hahaha kijk! Extra pakje mee op de eerste schooldag :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 16:30 



 
Profiel   

Ik ga 9 September (Of nouja, dan hebben we 3 dagen kamp en 2 dagen vrij :P ) beginnen aan de opleiding tot paraveterinair dierenartsassistente, op het Aeres in Barneveld! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 16:52 



 
Profiel   

opzich valt het nog wel mee het is leuker als verwacht. Alleen ik weet nog niet wat ik van de mensen vind...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 11:57 



 
Profiel   

Ohh, nog niet echt iemand kunnen vinden waar je aansluiting mee hebt?
Komt vast nog wel! En anders, je zit daar natuurlijk voor jezelf! :D

Dat lijkt me ook een leuke opleiding kim_rc, hoe lang duurt die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 12:09 



 
Profiel   

Ik heb geen intro, maandag weer school. En daarna stage *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 12:14 



 
Profiel   

Niet echt niet mijn type mensen zeg maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 12:19 



 
Profiel   

ClaudiaDer schreef
Dat lijkt me ook een leuke opleiding kim_rc, hoe lang duurt die?


Opleiding duurt 4 jaar! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 13:08 



 
Profiel   

Jammer, Lau! Dat is wel echt balen als het niet lekker klikt :(:)
Vandaag bij de dierentuin met de klas was wel leuk, maar veeeel te heet. Iets met van die typische MBO teambuilding sport activiteiten op een grasveldje in de volle zon :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 21:21 



 
Profiel   

E_J schreef
Jammer, Lau! Dat is wel echt balen als het niet lekker klikt :(:)
Vandaag bij de dierentuin met de klas was wel leuk, maar veeeel te heet. Iets met van die typische MBO teambuilding sport activiteiten op een grasveldje in de volle zon :evaw:



Ooh ja dat hebben wijn morgen. Ben ik even blij dat ik niet mee mag doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 22:54 



 
Profiel   

Oh heb echt respect voor jullie allemaal.
Ik heb vorig school jaar nog geen half jaar op het MBO gezeten en wat vond ik het vreselijk.
Klasgenoten van een jaar of 20 die zich gedragen als kleuters, docenten die niet eens fatsoenlijk les geven en dr met net zon houding als de leerlingen zitten.
Weet niet echt wat ik in de toekomst ga doen, of maar een MBO thuisstudie of de havo.
Wil echt niet weer terug naar een MBO studie, man wat voelde ik me daar kansloos.
Hele dag beetje zitten netflixen omdat je gewoon niks te doen had. :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 17:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 8 [ 189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen