Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 143 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wo 2019/2020

 
Profiel   

Ik zag dat er nog geen topic was voor de aankomende wo studenten! En nu de zomervakantie eraan komt, zullen veel mensen wel weten waar en wat ze volgend jaar gaan studeren!

Dus, welke uni start je volgend jaar en welke studie?

Zelf ga ik starten met een dubbele bachelor aan de erasmus universiteit. Ik ga de studies rechtsgeleerdheid en psychologie doen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 22:38 



 
Profiel   

Oh wauw een dubbele bachelor! Alvast veel succes!

Mijn plan is om volgend jaar Biology te studeren in Nijmegen, aan de RU. Heel misschien word ik voor die tijd nog toegelaten bij biomedische wetenschappen (had een te hoog rangnummer) , maar die kans is niet groot.

Zelf ben ik al druk bezig met het zoeken naar een kamer, wie nog meer? Of heeft iemand al een kamer gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 23:36 



 
Profiel   

Thanks! Jij ook! Ik had dit jaar rangnummer 438 voor geneeskunde dus die hoop heb ik ook maar opgegeven. Volgend jaar wil ik het wel in Utrecht proberen. Biology leek me in eerste instantie ook wel interessant, maar had geen idee welke richting ik daar mee op zou willen gaan.

Heb jij al wel een idee waar je interesses liggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 23:47 



 
Profiel   

Succes met je dubbele bachelor! En wat een interessante studies!

Ik ga Engelse taal en cultuur studeren aan de universiteit Leiden. Vorig jaar studeerde ik China studies (ook aan de universiteit Leiden), maar dat heb ik helaas niet gehaald.

Ik zie op de Facebook “Zoekt kamer in Leiden” echt heel veel kamers voorbij komen. Misschien dat ze zulke groepen ook voor Rotterdam/Nijmegen/Utrecht/etc. hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 04:33 



 
Profiel   

Nathalie18x schreef
Thanks! Jij ook! Ik had dit jaar rangnummer 438 voor geneeskunde dus die hoop heb ik ook maar opgegeven. Volgend jaar wil ik het wel in Utrecht proberen. Biology leek me in eerste instantie ook wel interessant, maar had geen idee welke richting ik daar mee op zou willen gaan.

Heb jij al wel een idee waar je interesses liggen?

Ah, hopelijk heb je volgend jaar meer geluk! Ik weet nog niet zeker of ik volgend jaar weer voor biomedische wetenschappen wil gaan. Het is wel de studie die mij het leukst lijkt, maar met biology kom ik uiteindelijk wel op hetzelfde punt uit hoop ik. Zeker omdat ik na 1,5 jaar ga kiezen voor medical biology, en dan hoop dat ik een medische minor kan doen! Uiteindelijk zou ik namelijk graag het onderzoek in willen, stamceltherapie of genetische modificatie lijkt me dan erg interessant :D

Ah jammer _mjwb dat je het vorig jaar niet gehaald hebt! Maar Engelse taal en cultuur klinkt ook erg interessant! Wat zou je uiteindelijk graag willen doen, na je studie?

Ik zit al in een aantal van die groepen inderdaad, en heb ook al meerdere reacties geplaatst. Nu afwachten of ik eens langs mag komen voor een kijkavond

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 07:04 



 
Profiel   

Ik start in september aan de studie animal sciences in Wageningen. Kom uit het noorden en ben dus hard op zoek naar een kamer want reizen is geen optie. Ik heb eerst mee gedaan met de selectie van diergeneeskunde maar daar ben ik helaas niet toegelaten

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 07:17 



 
Profiel   

Ik start in september met Nederlandse Taal en Cultuur in Utrecht! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 07:22 



 
Profiel   

Ik mag me ook melden! Ik start in februari met mijn premaster aan de Vrije Universiteit. Ik moet in augustus/oktober eerst mijn GMAT score halen en dan weet ik of ik kan starten met mijn premaster. Ik doe de premaster Business Administration en ga uiteindelijk (hopelijk) een MBA in Human Resource Management behalen :D
Vind het wel spannend, want als ik die GMAT niet haal of die Premaster is t voor niks geweest haha. Maar ik neem het gewoon stapje voor stapje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 08:06 



 
Profiel   

Kashmino - Ik wil de uitgeverij in en dan was mijn voorkeur Chinees alleen omdat dat niet gelukt is probeer ik het met Engels. En dan wil ik de minor Boek, boekhandel en uitgeverij gaan doen :)

Leuk al die verschillende studies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 08:46 



 
Profiel   

Gaan/zitten jullie bij een studie/studentenvereniging?

Ik heb mezelf ingeschreven voor Albion in Leiden (is een studievereniging zonder verplichtingen).

Vorig jaar had ik er echt geen behoefte aan en leek mij niks leuk, maar dit lijkt me wel heel erg leuk en gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 16:03 



 
Profiel   

Ik heb bij een studentenvereniging gezeten in Amsterdam, maar was na een jaartje daar wel klaar :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 17:11 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden? Ik begin volgend jaar met de bachelor geneeskunde aan de UvA, de ov verbinding naar het amc is voor mij gelukkig vrij goed dus ik blijf voorlopig nog even lekker thuis wonen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 08:51 



 
Profiel   

Hoihoi, ik begin aankomend academisch jaar aan de bachelor diergeneeskunde in Gent! Ben voorlopig nog hard op zoek naar een kot maar dat moet wel goedkomen denk ik. Ik ga in de weekenden wel naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 08:54 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Ik start in september met de bachelor rechtsgeleerdheid ULC in utrecht! Blijf sowieso het eerste jaar thuis wonen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 09:21 



 
Profiel   

FlameHorse schreef
Hoihoi, ik begin aankomend academisch jaar aan de bachelor diergeneeskunde in Gent! Ben voorlopig nog hard op zoek naar een kot maar dat moet wel goedkomen denk ik. Ik ga in de weekenden wel naar huis.

Ik wil ook gaan starten in Gent! Wel als werkstudent, ik heb nog een baan van 32 uur. Dus wil ik een gedeelte van de vakken volgen & de practica daarvan doen. En geen/weinig lessen, dus veel aan de thuisstudie.

Nog wel even spannend of het gaat lukken, mijn vriend en ik zijn op het moment ook op huizenjacht dus afwachten of het financieel ook haalbaar is dit jaar. Anders wordt het wellicht volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 09:30 



 
Profiel   

Leuk al die verschillende studies!

Ik begin straks aan de bachelor diergeneeskunde in Antwerpen. Ik heb net mijn hbo-diploma in Nederland gehaald en ga dus vanaf september naar België om verder te studeren. Studio heb ik al gevonden, alleen nog verhuizen eind van de zomer. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 20:39 



 
Profiel   

Ik ga na de zomer starten met de premaster psychologie in Groningen. Deze week het statistiek tentamen gehaald, dus nu weet ik zeker dat ik mag beginnen. In 2015 was ik klaar met het hbo. Dus zal wel even weer wennen zijn. En aanpoten, naast werk, paard, huishouden en sociale leven. Maar heb er wel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 20:50 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Ik ga volgend jaar beginnen met de opleiding Pedagogische Wetenschappen op de UU :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 20:52 



 
Profiel   

Wat leuk!,
ikzelf ga aankomend jaar in Gent diergeneeskunde doen :) Vandaag mijn kamer/kot geregeld en mij ingeschreven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 19:13 



 
Profiel   

Ik ga volgend jaar psychologie studeren! Onwijs veel zin in, eindelijk na een paar jaar weer de schoolbanken in! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 19:38 



 
Profiel   

Wat een leuke studies allemaal! Als ik het aankon, had ik een 3e studie erbij willen doen :+

@Fira leuk! Waar ga je psychologie studeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 19:40 



 
Profiel   

Tilburg! Ben onwijs benieuwd.
Heb zoveel motivatie dat ik nu het liefst twee studies tegelijkertijd wil volgen, maar het lijkt me handiger (veiliger) om er weer eventjes in te komen het eerste jaar.

Hoe heb jij het volgen van een dubbele bachelor geregeld? Wordt het aangeboden vanuit de universiteit of regel je zelf alles?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 19:42 



 
Profiel   

Oh leuk! Ik heb ook nog even getwijfeld om naar Tilburg te gaan vanwege de forensische master.

Ik heb het zelf geregeld en dat was ook niet echt gemakkelijk. Ze bleven het maar afraden en zeiden dat het roostertechnisch lastig zou worden.
Morgen heb ik weer een gesprek om het toch allemaal passend te maken, dus ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 19:51 



 
Profiel   

Ik ga met diergeneeskunde beginnen. Heb er onwijs veel zin in, maar ben stiekem ook wel zenuwachtig.
Zie al veel leuke studie's voorbij komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 20:21 



 
Profiel   

Ik meld mij ook.
Ik ga in september beginnen met de bachelor Spatial planning and design in Groningen.
Nog meer mensen die naar de RUG gaan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 15:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 143 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen