Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 143 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wo 2019/2020

 
Profiel   

Leuk!
Ja ik had dit echt niet verwacht want eigenlijk heb ik nooit last van heimwee, alleen nu is het veel definitiever dan even een paar weken weg zijn..
Ik twijfel om vanavond naar huis te gaan, maar ik wil eigenlijk nog een paar keer routes fietsen en de stad verkennen. Misschien moet ik er gewoon even doorheen.

Heb jij het naar je zin op je kot?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 08:31 



 
Profiel   

Uiteindelijk als je mensen leert kennen wordt het super leuk. Alles op je eigen tempo doen!

Ik kom van HBO en vind het tempo best pittig. Wij moeten ook zoveel inleveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 09:43 



 
Profiel   

Roos_Duke schreef
Leuk!
Ja ik had dit echt niet verwacht want eigenlijk heb ik nooit last van heimwee, alleen nu is het veel definitiever dan even een paar weken weg zijn..
Ik twijfel om vanavond naar huis te gaan, maar ik wil eigenlijk nog een paar keer routes fietsen en de stad verkennen. Misschien moet ik er gewoon even doorheen.

Heb jij het naar je zin op je kot?


Ja, ik heb het heerlijk. Maar ik moet wel zeggen dat ik mijn paard mee heb, dat scheelde wel de eerste dagen toen ik net over was. Als ik heimwee had, ging ik even naar haar toe!
Ik heb ook leuke huisgenoten. Hoe zijn die van jou? Of woon je alleen?

Snap jij de groepsindeling die we hebben gekregen met radioprotectie? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-19 20:30 



 
Profiel   

ojaa, dat is wel anders denk. Ik heb opzich aardige huisgenoten, maar die zitten hier al 2 jaar minimaal. Wat toch wel een beetje anders is. Soms heb ik het nog heel moeilijk, maar als ik bezig ben gaat het redelijk goed. Vandaag waren mijn zussen langsgekomen en dat was wel heel gezellig!

Indeling van radioprotectie? Ik heb eigenlijk geen idee over welke indeling je het hebt :0 ?
Ik ga even op onderzoek uit:P
Ben je van plan om naar de student kick-off te gaan? Vind je het misschien leuk om samen te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:34 



 
Profiel   

Oohh ik heb de indeling gevonden, maar ik snap hem ook niet ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:38 



 
Profiel   

Over het practicum staat ook dat in minerva te vinden is hoe en wat, alleen zie ik in minerva nog niks, jij wel?
Ik zag alleen die powerpoint in ufora staan, maar zal dat niet de pwp van die les zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:46 



 
Profiel   

Ooooo ik denk dat ik heb uitgevogeld hoe die groepsindeling werkt. Dat het zeg maar zo is dat afhankelijk van de hoeveelheid groepen je ingedeeld zit bij de groep die (alfabetisch) tussen de 2 achternamen zit waarbinnen jij valt. Dus zeg maar als er 2 groepen zijn zit je of in groep A als je achternaam met een A begint, tot Kwak (staat in die tabel), en anders zit je in groep B, dus als je achternaam alfabetisch van Kwak tot Z is.
Het is wel een beetje vaag, maar ik denk dat het dan maar zo is.
Zijn je huisgenoten trouwens nog meer diergeneeskunde studenten? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:56 



 
Profiel   

Ik ben er ook al uit! :) gelukkig jij ook zo te lezen.
Ja, zijn allemaal dgk dus dat is gezellig! Hoe vond jij het vandaag?
Ufora wordt trouwens gebruikt vanaf nu, ik dacht dat Minerva niet meer gebruikt wordt!

Nee, ik ga niet naar de kick-off, jij wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 20:33 



 
Profiel   

SBravour schreef
Ik ben er ook al uit! :) gelukkig jij ook zo te lezen.
Ja, zijn allemaal dgk dus dat is gezellig! Hoe vond jij het vandaag?
Ufora wordt trouwens gebruikt vanaf nu, ik dacht dat Minerva niet meer gebruikt wordt!

Nee, ik ga niet naar de kick-off, jij wel?



Ik vond het echt een super leuke dag! Veel leuke mensen ontmoet, heb je nog het vdk spel meegedaan? Dat was heel leuk om een beetje mensen te leren kennen, ik kijk uit naar morgen :)
Jaa klopt, minerva is nu ufora.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 21:01 



 
Profiel   

Nee, maar ik ben ook niet van plan om bij de vdk te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 05:29 



 
Profiel   

SBravour schreef
Nee, maar ik ben ook niet van plan om bij de vdk te gaan!


Waarom niet eigenlijk? De studententijd is de mooiste tijd van je leven, kun je maar beter van genieten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 07:06 



 
Profiel   

FlameHorse schreef
SBravour schreef
Nee, maar ik ben ook niet van plan om bij de vdk te gaan!


Waarom niet eigenlijk? De studententijd is de mooiste tijd van je leven, kun je maar beter van genieten! :D


Weet niet, spreekt me niet zo aan. Ben wel lid geworden voor de boeken aankoop maar ben nog niet van plan er veel mee te doen eerlijk gezegd.

Welke boeken hebben jullie allemaal gekocht vanmiddag? Was best een fiks bedrag kwijt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 21:03 



 
Profiel   

Haha dat jullie nog met introductie bezig zijn, ik heb al bijna tentamen week :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 01:46 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn eerste tentamen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 05:29 



 
Profiel   

Ik morgen... en volgende week ook weer 1. En had in week twee mijn eerste cijfer al binnen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 06:32 



 
Profiel   

sureido schreef
Haha dat jullie nog met introductie bezig zijn, ik heb al bijna tentamen week :+


Dat dacht ik inderdaad ook al. Heb nu ook al 3 toetsen voor een bonuspunt gehad. (Allemaal niet gehaald...)
En nog 2 weken dan zelfstudie week en dan tentamens
Zie er nog wel echt tegenop voor 1 van de 2 vakken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 07:02 



 
Profiel   

Hier een 6 en een 8 terug maar ook een 4.6 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 14:04 



 
Profiel   

Ahw goed bezig allemaal! Jaa in Belgiƫ begint het wat later..

Ahja, als je dat niet wil moet je t ook niet doen natuurlijk, al moet ik zeggen dat ik het wel heel gezellig vind en je zit nergens aan vast.

Hoe vind jij de 1e lesdagen?
Ik vind het tempo heel heftig dus hoop dit weekend met thuisleren wat meer duidelijkheid over bepaalde vakken te krijgen.
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 18:39 



 
Profiel   

sureido schreef
Haha dat jullie nog met introductie bezig zijn, ik heb al bijna tentamen week :+


Dinsdag was onze eerste dag :)

Ik vind het tempo ook best heftig... Merk ook dat ik bij scheikunde wat basiskennis mis, alle gedoe rondom de orbitalen hebben wij eigenlijk niet gehad helaas. Dat moet ik dus bijspijkeren. Verder heb ik ook alles van statistiek niet gehad en merk dat de belgen dat allemaal al hadden en het dus enkel herhaling was, dat verklaart misschien ook het tempo.

Ben je gisteren nog naar bierologie geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 19:16 



 
Profiel   

SBravour schreef
sureido schreef
Haha dat jullie nog met introductie bezig zijn, ik heb al bijna tentamen week :+


Dinsdag was onze eerste dag :)

Ik vind het tempo ook best heftig... Merk ook dat ik bij scheikunde wat basiskennis mis, alle gedoe rondom de orbitalen hebben wij eigenlijk niet gehad helaas. Dat moet ik dus bijspijkeren. Verder heb ik ook alles van statistiek niet gehad en merk dat de belgen dat allemaal al hadden en het dus enkel herhaling was, dat verklaart misschien ook het tempo.

Ben je gisteren nog naar bierologie geweest?


Jaa inderdaad, moet ook zeggen dat ik de prof van statistiek niet de meest aardige vind

Ja! Eerst naar bierologie en toen maar de peerdekop, was een leuk feestje! :) jij??

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 20:49 



 
Profiel   

Roos_Duke schreef
Ahw goed bezig allemaal! Jaa in Belgiƫ begint het wat later..

Ahja, als je dat niet wil moet je t ook niet doen natuurlijk, al moet ik zeggen dat ik het wel heel gezellig vind en je zit nergens aan vast.

Hoe vind jij de 1e lesdagen?
Ik vind het tempo heel heftig dus hoop dit weekend met thuisleren wat meer duidelijkheid over bepaalde vakken te krijgen.
:)


Ik studeer ook DGK in Gent. Nu tweede keer 1e jaar. Als je vragen hebt mag je altijd een berichtje sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 20:50 



 
Profiel   

Oh een bisser!! Leuk!
Moet je alles overnieuw doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 21:32 



 
Profiel   

SBravour schreef
Oh een bisser!! Leuk!
Moet je alles overnieuw doen?


Nee gelukkig niet :) heb 3 vakken al gehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 21:36 



 
Profiel   

Oeh dat is fijn! Welke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 07:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Ik heb inmiddels de tweede week erop zitten. Tot nu toe vind ik de studie erg leuk. Ik vind vrijwel alle vakken erg interessant wat het studeren ook weer leuker maakt. Ook de overstap van HBO/tussenjaar naar WO gaat goed, het tempo ligt wel wat hoger maar is prima bij te houden. Ik vind ook de stad (Brussel), van wat ik tot nu toe gezien heb, erg leuk.

Heb wel een beetje moeite met het maken van contacten. Ik heb wel een paar meiden leren kennen op de internationale meeting, maar deze doen allemaal Erasmus en gaan na het eerste semester weer weg. Helaas nog niet veel contacten met mensen van mijn opleiding. Ik ben verlegen en vind het erg moeilijk om contact te maken. Ook zitten er volgensmij heel weinig mensen van de opleiding op kamers waardoor iedereen naar de lessen snel weer naar het station gaat, best jammer. Maar hopelijk vind ik snel mensen waar het mee klikt :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 15:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 143 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen