Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

HBO 2019/2020

 
Profiel   

HRM heeft bij ons ook zoiets na de eerste twee blokken, ook geen tentamens meer maar alles op projectbasis. Gelukkig hebben we bij Bedrijfskunde wel veel werkcolleges, dus je past stof meteen toe in de praktijk en dat werkt echt super om alles te onthouden. Ik schudt het meeste zo uit mijn mouw na het een keer bestudeerd, samengevat en toegepast te hebben. Echt super.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 20:17 



 
Profiel   

Ja ik doe ook bedrijfskunde en ik kan het ook goed onthouden door de projecten. Ik vind het wel fijn werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 20:20 



 
Profiel   

Ah cool! Welke vakken krijg jij precies?

Ik krijg rechten, bedrijfseconomie, m&o, marketing en economie en kwantitatieve technieken (soort van wiskunde A). Daarnaast nog onderzoeksvaardigheden en persoonlijke en professionele ontwikkeling en dan een groot overkoepelend beroepsvraagstuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 20:24 



 
Profiel   

Ik heb deze periode recht en economie. Over heel het jaar het ik ook persoonlijke ontwikkeling. Volgens mij krijg volgende periode m&o en marketing. Ik krijg dus 2 vakken die ik per periode afrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 21:20 



 
Profiel   

Hoe is het hier ondertussen?

Op het moment loop ik stage bij de KNHS, en heb ik mij voor het tweede semester ingeschreven voor twee minors aan vhl. Eentje in Velp en eentje in Leeuwarden. Als iemand mij kan vertellen, op basis van locatie, welke ik moet kiezen graag ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:23 



 
Profiel   

Hier goed! Maar 1 herkansing te pakken in tentamenweek, een 5,0 voor bedrijfseconomie. Had 1 MC vraag te veel fout :')

Voor de rest alles tussen 6,4 en 8,2 inclusief beroepsvraagstuk opdrachten. Dus super tevreden met eerste blok. Morgen officieel beginnen met blok 2! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:25 



 
Profiel   

denisesilver schreef
Hoe is het hier ondertussen?

Op het moment loop ik stage bij de KNHS, en heb ik mij voor het tweede semester ingeschreven voor twee minors aan vhl. Eentje in Velp en eentje in Leeuwarden. Als iemand mij kan vertellen, op basis van locatie, welke ik moet kiezen graag ;)

Verkeerde groep :')

Maar als iemand mij verder kan helpen, graag :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:25 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Hier goed! Maar 1 herkansing te pakken in tentamenweek, een 5,0 voor bedrijfseconomie. Had 1 MC vraag te veel fout :')

Voor de rest alles tussen 6,4 en 8,2 inclusief beroepsvraagstuk opdrachten. Dus super tevreden met eerste blok. Morgen officieel beginnen met blok 2! :)

Zuur is dat, een fout teveel! Maar je doet het beter dan ik, heb 4 herkansingen moeten doen voor bedrijfseconomie :')

Verder super nette punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:27 



 
Profiel   

Jaa ben er echt blij mee, vooral die 8,2 want die was voor kwantitatieve technieken (statistiek) en die had ik totaaaaaaal niet verwacht :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:32 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Jaa ben er echt blij mee, vooral die 8,2 want die was voor kwantitatieve technieken (statistiek) en die had ik totaaaaaaal niet verwacht :+

Oh vreselijk statistiek! Gelukkig bij ons altijd open boek :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 23:59 



 
Profiel   

Ik heb net een verslag afgerond van 70 paginas en 15k woorden. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 00:04 



 
Profiel   

Ik zit net in de eerste tentamens. Psychologie vandaag gehad. Wordt kantje boord helaas. Woensdag 2e tentamen en volgende week nog 2 tentamens :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 00:10 



 
Profiel   

Ik heb maandag mijn een na laatste tentamen van opleiding 1 gehad. Nouja, dat moeten we nog maar zien :') . Donderdag nog een tentamen maar ben ondertussen wel ziek geworden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 21:54 



 
Profiel   

Ik heb morgenochtend mijn laatste tentamen van deze periode, maar het wordt nog maar afwachten of ik die ga halen. Eerste twee tentamens van deze periode gelukkig wel gehaald, evenals de portfolio's voor twee vakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 15:45 



 
Profiel   

Iedereen heel veel succes met de tentamens deze week! Ik ben morgen aan de beurt, eerste tentamen, dus ben heel benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:50 



 
Profiel   

Vandaag laatste tentamen, bus zit super vol en ben nu bang dat ik te laat ga komen ;(

Elke halte wordt er gestopt. En dan neem ik echt elke halte :c

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:55 



 
Profiel   

Ik ben al begonnen aan het nieuwe onderwijsblok, heb over 6 weken pas weer tentamens.

Succes iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:56 



 
Profiel   

Ik heb de tentamenweek er net opzitten. De eerste cijfers zijn een 9, een 9 en een 7 dus momenteel ben ik best tevreden. Alleen het enige tentamen waar we het cijfer nog niet van weten ging prut, dus dat wordt nog spannend.

Succes iedereen die nog tentamens moet maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:59 



 
Profiel   

Net tentamen gehad, helaas net niet gehaald.

Maar hoor van veel mensen dat er bijna geen voldoendes zijn, dus hopen op het beste

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:59 



 
Profiel   

Ik heb gister mijn assessment gehaald. Ik heb voor beide vakken een 7 dus ik ben blij :) Deze dagen ben ik nog vrij en dan begint maandag de nieuwe periode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:24 



 
Profiel   

Wat een goede cijfers allemaal zeg! Toppers! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:35 



 
Profiel   

Nog meer cijfers terug? ik heb een 7,4 en een 8,0 voor mijn tentamens en verslagen wacht ik nog op (die komen als het goed is vandaag!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:35 



 
Profiel   

1 tentamen niet gehaald helaas. De rest wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:48 



 
Profiel   

Ik heb nog geen cijfers terug. :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:59 



 
Profiel   

Ik heb pas eind januari weer tentamenweek, verder geen tussentijdse cijfers. Tot nu toe wel al mijn gesprekken etc. gehaald dus dat is mooi!

Ook hier de keuze gemaakt tussen bedrijfskunde en HRM (kon nog tot het einde van deze onderwijsperiode), en besloten voor HRM te gaan :D erg veel rust nu en blij met de keuze. Heb ook weer een stukje motivatie extra erbij en heb er zin in :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 15:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen