Diergeneeskunde selectie 2020-2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wolfopdetop

Berichten: 95
Geregistreerd: 04-08-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:46

Ik ben ook van plan om mij aan te melden. :)

anne_1999

Berichten: 54
Geregistreerd: 20-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 20:36

Afgelopen jaar heb ik bij tentamentrainingen een dagcursus gevolgd voor de selectie. Je gaat dan, in een kleine groep, met 2 diergeneeskunde studenten van de master in 1 dag nog even door alle studiestof heen. Het is inmiddels 1 december geweest, dus als je optijd was met het invullen van je vragenlijst kan je als het goed is al vol aan de studie voor selectie.

Ik heb heel veel profijt gehad van de training, omdat de studenten je mee nemen in het soort vragen dat je kan verwachten. Er wordt veel geoefend en je krijgt zo nog even een duidelijk overzicht van alle leerstof. Ideaal dus, sowieso als je minder tijd hebt om te studeren i.v.m. profielwerkstukken en dergelijke.

De trainingen komen niet vanuit de universiteit zelf maar worden verzorgd door een externe organisatie, maar ze sluiten goed aan op de selectie. Mocht iemand geïntereseerd zijn in deze training, dan kan je via deze link https://www.tentamentrainingen.nl/?y=42469 10% korting krijgen op de training. Het blijft wel even een investering, maar als je daardoor de selectie haalt en volgend jaar vrolijk rond huppelt bij ons op de faculteit dan is dat het, denk ik, meer dan waard!

Als er vragen zijn over de training, mag je mij gerust een berichtje sturen!!!

anne_1999

Berichten: 54
Geregistreerd: 20-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:23

anne_1999 schreef:
Afgelopen jaar heb ik bij tentamentrainingen een dagcursus gevolgd voor de selectie. Je gaat dan, in een kleine groep, met 2 diergeneeskunde studenten van de master in 1 dag nog even door alle studiestof heen. Het is inmiddels 1 december geweest, dus als je optijd was met het invullen van je vragenlijst kan je als het goed is al vol aan de studie voor selectie.

Ik heb heel veel profijt gehad van de training, omdat de studenten je mee nemen in het soort vragen dat je kan verwachten. Er wordt veel geoefend en je krijgt zo nog even een duidelijk overzicht van alle leerstof. Ideaal dus, sowieso als je minder tijd hebt om te studeren i.v.m. profielwerkstukken en dergelijke.

De trainingen komen niet vanuit de universiteit zelf maar worden verzorgd door een externe organisatie, maar ze sluiten goed aan op de selectie. Mocht iemand geïntereseerd zijn in deze training, dan kan je via deze link https://www.tentamentrainingen.nl/?y=42469 10% korting krijgen op de training. Het blijft wel even een investering, maar als je daardoor de selectie haalt en volgend jaar vrolijk rond huppelt bij ons op de faculteit dan is dat het, denk ik, meer dan waard!

Als er vragen zijn over de training, mag je mij gerust een berichtje sturen!!!


Vol is overigens echt vol! Soms willen ze nog wel eens extra dagen inplannen waarop een training gegeven wordt, maar daar is geen garantie voor. Wees dus op tijd met inschrijven!

marinke182

Berichten: 304
Geregistreerd: 03-05-12
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 16:59

Hoihoi,

Ook ik heb me aangemeld voor de selectie dit jaar. Spannend hoor! Ik heb namelijk ook niet echt een plan B :Y) .
Jammer dat het topic is stil gevallen. Ik zag dat er een appgroep gemaakt is. Zou ik hier ook in mogen :o ?

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Diergeneeskunde selectie 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 17:22

Inmiddels ben ik tweede jaars student in België na 2x de selectie geprobeerd te hebben. Mocht iemand daar vragen over hebben stuur gerust een pb!
Ik ben wel benieuwd wat dit jaar de leerstof is, iemand die mij dit wilt vertellen en waarvan?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Diergeneeskunde selectie 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:08

Marinke182, succes alvast met je selecties!

Ik zou ook wel in de appgroep willen, maar is het enkel een groep om de selecties te bespreken of mogen de Belgische toekomstige diergeneeskunde studentjes er ook in? O:)

LGhorses
Berichten: 35
Geregistreerd: 20-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:43

MoppieFilou schreef:
Marinke182, succes alvast met je selecties!

Ik zou ook wel in de appgroep willen, maar is het enkel een groep om de selecties te bespreken of mogen de Belgische toekomstige diergeneeskunde studentjes er ook in? O:)


Nee hoor, het is ook voor de gezelligheid! Stuur maar een berichtje dan zet ik je erin :)

LGhorses
Berichten: 35
Geregistreerd: 20-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:44

marinke182 schreef:
Hoihoi,

Ook ik heb me aangemeld voor de selectie dit jaar. Spannend hoor! Ik heb namelijk ook niet echt een plan B :Y) .
Jammer dat het topic is stil gevallen. Ik zag dat er een appgroep gemaakt is. Zou ik hier ook in mogen :o ?


Hoi! Stuur je nummer maar via een berichtje :)