Werken bij een reisbureau

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Werken bij een reisbureau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 12:06

Hoi bokkers,

Zijn hier mensen die werken bij een reisbureau?

Op dit moment werk ik als account intercedent bij een reisbureau, maar ik heb stiekem de wens om bij een reisbureau aan de slag te gaan.
Helaas heb ik daar nog geen papieren voor.

Ik vroeg mij dus af of er andere mogelijkheden zijn dan weer volledig naar school. Ik heb vaste lasten die betaald moeten worden dus gaat mijn voorkeur uit naar een BBL of thuisstudie, ik weet alleen niet of thuisstudie voldoet aan de eisen...

Wie kan mij helpen


Groetjes Nienke

har166

Berichten: 2035
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 12:30

Ik heb 3 jaar lesgegeven aan de MTRO ( opleiding voor travel, leisure and hospitality ) en op niveau 3 en 4 was er geen mogelijkheid voor bbl. In welke regio wil je een studie volgen? Bij deze opleiding hoort sowieso 2 keer een half jaar stage, waarvan 1 op een reisbureau maar je kunt ook naar het buitenland als je wilt.

Edit: je komt uit de regio Groningen zie ik, kijk eens bij het Noorderpoort aan de Euroborg, daar zit dus de MTRO. En bij het Alfa is er een niveau 2 opleiding, wellicht dat zij wel een bbl aanbieden.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Werken bij een reisbureau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 12:37

Ik heb de bovengenoemde opleiding aan het Noorderpoort in Groningen gevolgd, en een papiertje voor manager verkoper reizen gekregen zonder ook maar een dag in een reisbureau stage gelopen te hebben. (Ik deed frontoffice stages). Dus ja, zoveel waarde hecht ik niet aan die opleiding. Ik zou, als ik jou was, gewoon eens rondkijken bij vacatures voor reisbureaus of even binnenstappen.

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Werken bij een reisbureau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 12:45

Har166 bedankt! Ik duik er even in :))

Sanne Dankejwel! Ga ik doen :D