Dierenarts assistente/ dierenverzorgster

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 09:40

Patricia_86 schreef:
Voor degene die nog een leuke baan zoeken. Wij hebben een vacature in Den Haag en staan ook open voor BBL. Ook als je nog niet met je opleiding bezig bent.


Misschien handig om te vermelden om wat voor vacature het gaat? Dierenartsassistent of dierverzorger etc?

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: Dierenarts assistente/ dierenverzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 10:50

Paraveterinair

Damon26

Berichten: 139
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:26

Ik heb de MBO niveau 4 opleiding dier, gedrag en ondernemen gedaan en daarna wel werk gevonden in de dierenbranche en werk er nu nog steeds. Maar het aanbod qua banen is niet groot en het betaalt niet goed. Ik heb op mijn 16e wel die keuze gemaakt om een dier- opleiding te doen ondanks dat het door iedereen afgeraden werd en ik heb er geen spijt van. Als ik het opnieuw zou mogen doen zou ik het eigenlijk niet weten. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor opleiding/ werk ik anders zou willen/ kunnen doen. Als je dit echt wilt raad ik aan om alvast werkervaring op te doen (door bijv. vrijwilligerswerk), een goede opleiding kiezen (tijdens mijn opleiding merkte ik dat bedrijven wel voorkeur hadden voor stagiaires van aeres), je stages zorgvuldig uitkiezen (met kans dat je er daarna misschien wel kan blijven hangen) en door op zoek te gaan naar wat jou onderscheidend maakt. Of ik het iemand zou aanraden? Geen idee. Laat je goed informeren door mensen die de opleiding gedaan hebben zodat je zelf uiteindelijk de keuze kan maken of je dit echt wilt.