Ideeën fotografie paard voor project

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Ideeën fotografie paard voor project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-19 17:21

Goedemiddag.

Ik doe de opleiding persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg. 1 van de vakken is expressief talent en ik moet daarvoor een eigen project verzinnen wat van alles mag zijn. Omdat ik een spiegelreflexcamera heb wou ik nu iets met fotografie gaan doen in plaats van muziek. Ik heb 2 fjorden paarden die ik daarvoor eigenlijk wel wil gebruiken. Ik loop alleen een beetje vast met wat ik wil omdat het ook een beetje met jezelf te maken moet hebben. Ik zit qua fotografie op beginner waar af en toe een mooie foto uitkomt. Wat voor ideeën voor paardenfotografie zou ik kunnen gebruiken? Het mag heel breed. Ik vindt iets met detail ook wel mooi dat je naar bepaalde expecten van bijv het fjorden ras laat zien omdat ik fjorden ook heel mooi en leuk vindt natuurlijk. Tips zijn meer dan welkom!

Alvast bedankt

kimwilliam

Berichten: 1165
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:28

Hoi misschien een leuk idee.

paarden spiegelen officieel je aura en hoe je bent. misschien kan je dit fotograferen met je paarden en een spiegel?

en ivm de zorg: paarden kijken niet naar het uiterlijk maar naar je innerlijk

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16138
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Ideeën fotografie paard voor project

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 22:07

Dit topic is niet echt verkeerd geplaatst, maar past ook goed op School, Studie, Werk. Wij denken dat je dat meer reacties zult krijgen, dus verplaatsen het topic.

FK->STW