Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Werken op ranch canada,Amerika,australie enz

 
Profiel   

Hallo allemaal

Ik zit al heel lang te dromen om te werken een paar maanden op een ranch in Canada, Amerika, Australië enz.. heeft iemand hier ervaring mee? En weet betrouwbaren organisaties die zoiets regelen? Hoeft niet persee alleen met paarden te zijn, werken met vee boerderij werkzaamheden etc. Graag hoor ik jullie verhalen:-)

Grtjes Linda
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 23:59 



 
Profiel   

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0138442474
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 00:02 



 
Profiel   

Letizia schreef


Hey , thanks! Heb gelijk een berichtje gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 00:24 



 
Profiel   

Succes! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 00:55 



 
Profiel   

Bokker Barramundi kan je evt ook nog tips geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 01:49 



 
Profiel   

Ik heb voor een jaar of 2 in Canada gezeten en ga er nu nog regelmatig naartoe, totdat ik klaar ben met m’n studie en kan emigreren. Bekijk m’n topics maar :)
Er zijn organisaties die echt een plek voor je zoeken maar dat is vaak erg duur. Imo is het beter om op websites als workaway.info en helpx.net te kijken. Daar staan ook erg leuke adressen op en voor een lidmaatschap betaal je maar 20 euro per jaar oid.
Verder is het idd goed om te weten wat je graag wilt. Er is namelijk een gigantisch groot verschil tussen een guest ranch en een cattle ranch. En een fokkerij zoals die eerste link is natuurlijk ook weer heel anders. Bij deze plek ben ik trouwens afgelopen zomer op visite geweest (mijn vriendin heeft daar gewerkt) en ik kan bevestigen dat dit een erg leuke en goede plek is. Zolang je echt plezier hebt in het werken met paarden en zelfstandig bent tenminste, maar dat is op veel plekken wel zo.
Voor Canada weet ik nog wel wat andere plekjes voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 08:10 



 
Profiel   

Ik heb dit topic verplaatst van [BEU] Bokt Erop Uit naar [STW] School, studie en werk. Het past daar beter en ik denk ook dat je daar meer bruikbare reacties gaat krijgen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 16:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen