Afstuderen 2020-2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:31

Eelmo schreef:
Earth schreef:


Ik ben blij dat jij hetzelfde ziet haha.
Ik heb gisteren wat mailtjes rond gedaan naar docenten en er is echt heel sterk de behoefte voor een coach, dus dat zijn zowel interessante als verdrietige berichten. Eentje zit er helemaal doorheen en ik vraag me af of ze zo lang kan wachten tot ik echt kan beginnen...

Ik heb gelukkig morgen een afspraak gemaakt op het afstudeerspreekuur, dus dan wordt het voor mij weer wat duidelijker.


Maar dat laatste is niet jouw verantwoordelijkheid he? Dan moet die persoon zelf hulp inschakelen via huisarts oid. Trap niet in de valkuil. Je doet een afstudeeronderzoek, je bent (nog) geen hulpverlener.

---

"Your examiner (responsible supervisor) and your second reviewer have submitted the evaluation forms for your internship"

Kill me :')
Dit betekent eigenlijk alleen dat mijn scriptie is nagekeken. Ik weet verder nog van niets. Morgen presenteren/verdedigen. Ik doe het echt in mijn broek, geen idee waarom. Normaal sta ik wel redelijk stevig in mijn schoenen als ik moet presenteren.. Ik heb mijn ouders ook de zoomlink gegeven, moet zeggen dat dat wel flink op mijn zenuwen werkt. :

Bijna klaar. Bijna klaar. Bijna klaar.


Oehhh spannend!!!! Sterkte met de zenuwen haha.

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik trek me dat dan iets teveel aan haha, maar jouw reactie zet het weer iets in perspectief :) dank je. Ik wilde haar sowieso wat advies hierin geven zodat ze hulp kan zoeken.

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Afstuderen 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:56

Net een eerste gesprek gehad over mn afstuderen. Dat was heel vruchtbaar. Mn docent raadt wel aan om echt een onderzoek te doen, ipv een product. Dat vind ik wel jammer, maar hij zeidat een product ook heel veel werk, zo niet meer werk met zich mee brengt. Dus met het uitzicht op minder werk vind ik dat dan wel een goede overweging :')

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Afstuderen 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 22:36

Jammer earth.

Hier eindelijk weer contact met mijn supervisor van school. Kreeg gelijk een berg commentaar op mijn discussie :+ ach ja had het wel verwacht wist dat het niet diepgaand genoeg was maar zat vast met hoe en waar de diepgang te brengen. Nu wat ideeën gehad waar ik mee verder kan dus volgende week hard aan de bak. Volgende ook mijn eindegesprek voor mijn stage. Ben er nog best nerveus voor heb mijn supervisor voor stage weinig gesproken en bijna alles was vanuit huis. Dus vind het lastig om in te schatten.

Fearn

Berichten: 4764
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 15:00

Even een update van mijn kant; zojuist bericht gekregen dat mijn verslag voldoende is beoordeeld!!! (Bij de 1e kans) Super blij dus! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Nu alleen nog mijn verdediging..die is pas over 2 weken, dus nog genoeg voorbereidingstijd :) voor nu even feest vieren

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:09

IsaCalixa schreef:
Even een update van mijn kant; zojuist bericht gekregen dat mijn verslag voldoende is beoordeeld!!! (Bij de 1e kans) Super blij dus! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Nu alleen nog mijn verdediging..die is pas over 2 weken, dus nog genoeg voorbereidingstijd :) voor nu even feest vieren


Joepie, gefeliciteerd!!!

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:41

IsaCalixa schreef:
Even een update van mijn kant; zojuist bericht gekregen dat mijn verslag voldoende is beoordeeld!!! (Bij de 1e kans) Super blij dus! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Nu alleen nog mijn verdediging..die is pas over 2 weken, dus nog genoeg voorbereidingstijd :) voor nu even feest vieren


Gefeliciteerd! :):)


Ik heb maandag mijn verdediging, daar ben ik niet bang voor. Ik ben alleen bang dat mijn begeleider me ergens op gaat dwars zitten qua beoordeling van het verslag zelf. We hebben nogal wat oneindigheid gehad in het hele thesisproces :+ .

Eelmo

Berichten: 2927
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:08

IsaCalixa schreef:
Even een update van mijn kant; zojuist bericht gekregen dat mijn verslag voldoende is beoordeeld!!! (Bij de 1e kans) Super blij dus! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Nu alleen nog mijn verdediging..die is pas over 2 weken, dus nog genoeg voorbereidingstijd :) voor nu even feest vieren


Gefeliciteerd! Goed gedaan! :D Lekker feest vieren nu!

---

Ik heb net mijn scriptie gepresenteerd (een echte verdediging hebben we niet) en ik ben klaar *\o/* Ik heb een whooping 8,5 voor mijn scriptie *\%/* en mijn begeleider wilt dat ik ga publiceren. Aangezien ik de komende tijd niets beters te doen heb dan solliciteren, ga ik dat dus maar doen :Y)

Ik moet nu nog 1 cijfer terugkrijgen en dan weet ik of ik officieel geslaagd ben. Nog heel even spannend dus :)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 16:45

Ego post:

Ik ben geslaagd met een 7 *\o/* !

Eelmo

Berichten: 2927
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 09:48

*\o/* *\o/* *\o/*

En je zat er nog zo doorheen, lekker bezig Esther!

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Afstuderen 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:21

Gefeliciteerd dames!
Sky, succes met je verdediging.

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Afstuderen 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:58

Gefeliciteerd! :)) Hoe is het leven zonder studie? ;)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:58

LienC schreef:
Gefeliciteerd! :)) Hoe is het leven zonder studie? ;)

Raar :') . Zit nog in de ‘ik moet aan school werken modus’.

Moet nog ff landen merk ik :') .

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:55

LienC schreef:
Gefeliciteerd! :)) Hoe is het leven zonder studie? ;)

Ik droom 's nachts nog regelmatig over mijn stage-opdracht en merk regelmatig dat ik zit te piekeren over hoe sommige processen aangepakt moeten worden %) Hopelijk is dat voorbij wanneer ik aan mijn eerste echte baan begin!

Eelmo

Berichten: 2927
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Afstuderen 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:26

IK BEN OFFICIEEL AFGESTUDEERD *\o/* *\o/* *\o/*

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:48

Eelmo schreef:
IK BEN OFFICIEEL AFGESTUDEERD *\o/* *\o/* *\o/*


Gefeliciteerd!! *\o/*

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Afstuderen 2020-2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:51

Gefeliciteerd! Ik ben blij voor jullie maar stiekem stikjaloers :')

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:52

LienC schreef:
Gefeliciteerd! Ik ben blij voor jullie maar stiekem stikjaloers :')


Ik ook, en dan moet ik nog beginnen :')

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:56

Voor alle bokkers die geslaagd zijn: gefeliciteerd *\o/*

Ik begin op dinsdag 2 februari met mijn afstudeerstage Robotic Process Automation voor de HBO opleiding ICT Business, IT & Management. Deze week nog een beetje vakantie en dan gaan we er tegenaan :D

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:58

Hahaha. Nog 5 hele maanden en jullie verlaten ons gewoon. Hebben jullie geen zin om nog wat voor een ander te betekenen? :Y)

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 16:26

Eelmo schreef:
IK BEN OFFICIEEL AFGESTUDEERD *\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd!! *\%/* *\%/* *\%/*

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 16:30

Eelmo schreef:
IK BEN OFFICIEEL AFGESTUDEERD *\o/* *\o/* *\o/*


Gefeliciteerd! *\o/*

Ik ben enerzijds ook jaloers, anderzijds weet ik dat het mijn eigen schuld is dat het afstuderen niet opschiet.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 16:40

Eelmo schreef:
IK BEN OFFICIEEL AFGESTUDEERD *\o/* *\o/* *\o/*

Topper, gefeliciteerd *\o/* !

Voor de anderen; laatste loodjes wegen het zwaarst! Jullie kunnen het toppers *\o/*

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 18:02

KirstenHorse schreef:
Voor alle bokkers die geslaagd zijn: gefeliciteerd *\o/*

Ik begin op dinsdag 2 februari met mijn afstudeerstage Robotic Process Automation voor de HBO opleiding ICT Business, IT & Management. Deze week nog een beetje vakantie en dan gaan we er tegenaan :D

Leuk, dan beginnen we ongeveer gelijk. Ik ben nu met mn onderzoeksplan bezig.

Eelmo

Berichten: 2927
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 18:03

Ik heb er een jaar over gedaan (er staat een half jaar voor) :') dus het mag inmiddels wel, toch? :D

Laatste loodjes zijn zeker het zwaarst, en al helemaal nu iedereen alles alleen moet doen.. Maar jullie kunnen het *\o/*

Trouwens, als je nog een leuke diplomauitreiking wilt, is het helemaal niet zo erg om niet nu af te studeren hoor :+

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 18:15

Ik moet bij DUO dat bewijs aanvragen, school weet niet wanneer we de diploma’s op mogen halen :')