Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Afstuderen 2020-2021

 
Profiel   

Wauw goed bezig allemaal! Succes voor iedereen die binnenkort moet presenteren!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 12:51 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Ik heb morgen mijn scriptiepresentatie, is ineens heel hard gegaan. Vrijdag nog een deadline en moet nog 1 ander cijfer terugkrijgen, dan ben ik klaar. Zojuist het vierde cijfer wat ik kreeg teruggehad, 7,6. Nu dus echt bijna aan het einde!

Presentatie gehaald, alleen mijn samenvatting moet ik nog even verbeteren.
Dat ene andere cijfer is alleen een 5, waardoor ik nu niet kan afstuderen deze ronde... baal er ontzettend van

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:06 



 
Profiel   

theadora99 schreef
theadora99 schreef
Ik heb morgen mijn scriptiepresentatie, is ineens heel hard gegaan. Vrijdag nog een deadline en moet nog 1 ander cijfer terugkrijgen, dan ben ik klaar. Zojuist het vierde cijfer wat ik kreeg teruggehad, 7,6. Nu dus echt bijna aan het einde!

Presentatie gehaald, alleen mijn samenvatting moet ik nog even verbeteren.
Dat ene andere cijfer is alleen een 5, waardoor ik nu niet kan afstuderen deze ronde... baal er ontzettend van


Oh wat zuur.. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 11:13 



 
Profiel   

Ah nee wat zonde! Is er geen herkansingsmogelijkheid meer? Compensatie op de een of andere manier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 11:56 



 
Profiel   

Hee, kan een van jullie mij toevallig helpen? Mijn scriptiebegeleider wees mij op "MathType" in Word zodat ik het lettertype van mijn vergelijkingen kan veranderen (lees: moet veranderen) naar Times New Roman. :+ Via de Office365 van de uni lukt dat sowieso niet, omdat add-ins geblokkeerd zijn. Dus ik probeer nu vanaf mijn computer op kantoor het te installeren, maar ik kan het niet vinden in de Office Store. Heeft een van jullie hier toevallig ervaring mee/weet iemand een andere manier hoe ik dit gemakkelijk kan oplossen (LaTex?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:02 



 
Profiel   

Omdat je geen Word hebt bedoel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:25 



 
Profiel   

Nee ik heb wel Word, maar in de office store (zeg maar de invoegtoepassingen van Word) kan ik MathType niet vinden. Weet iemand toevallig of het een andere naam heeft gekregen of hoe het kan dan ik hem niet kan vinden en of er misschien een andere oplossing is


Edit: Inmiddels is het gelukt hem te vinden, maar het is niet gratis (en ik ben maar student :D ), weet iemand een alternatief waarmee je het lettertype van de wiskundige vergelijking kan aanpassen naar times new roman ipv calibri?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:23 



 
Profiel   

@wyb_ster, ik weet niet of dit mogelijk is voor jouw functies, maar zou je de "tekst" wat je dus naar times new roman wilt veranderen, "tekst" kunnen maken? Die functie zit onder "ontwerpen" als je in je functie staat. Dan kan je het wel aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:53 



 
Profiel   

WannabeAnky schreef
@wyb_ster, ik weet niet of dit mogelijk is voor jouw functies, maar zou je de "tekst" wat je dus naar times new roman wilt veranderen, "tekst" kunnen maken? Die functie zit onder "ontwerpen" als je in je functie staat. Dan kan je het wel aanpassen.


Thx!!! Deze optie had ik nog niet gevonden *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:42 



 
Profiel   

pffff zo zenuwachtig. om 13 uur mijn eindgesprek. Iemand tips om nu gewoon nog even rustig te blijven? Merk dat de zenuwen alleen maar erger worden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 09:22 



 
Profiel   

Haha ik heb geen tips, want zit morgen precies in hetzelfde schuitje :')

Kan je niet een stuk gaan wandelen nog even? Maar je kan het, heel veel succes!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 09:30 



 
Profiel   

Imke95 schreef
Haha ik heb geen tips, want zit morgen precies in hetzelfde schuitje :')

Kan je niet een stuk gaan wandelen nog even? Maar je kan het, heel veel succes!!!

Heb ik inderdaad even gedaan. Nu nog even serie kijken en dan nog even 2 keer oefenen ofzo en dan gaat het gebeuren *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 10:40 



 
Profiel   

Ik heb alles binnen! Dus nu echt klaar :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:49 



 
Profiel   

LienC schreef
Ik heb alles binnen! Dus nu echt klaar :))

*\o/* Y)(^)

Hier rijst steeds meer de vraag of ik mijn deadline wel ga halen. Die is maandag en ik krijg mijn begeleider niet aan de veren, want hij is druk... Maar ik loop vast en ik zie het niet gebeuren dat dit nog goed gaat komen. Ik ben er enigszins gelaten onder, omdat panikeren ook niks helpt, maar goed. Ik wacht nl op feedback van het laatste hoofdstuk, ben bezig met het eennalaatste hoofdstuk de feedback te verwerken maar dat begrijp ik niet helemaal en ik wil daar dus nog een gesprek over. En dan moet ook nog de hele scriptie voor feedback worden nagekeken voor maandag. Uhm, dat lukt niet gok ik zo... Want wanneer moet ik dat dan nog aanpassen?
En als ik nou niet eerder had aangegeven dat ik de tijdlijn krap vond, maar dat heb ik dus wel gedaan en toen zei mn begeleider steeds 'ach dat komt wel goed hoor'. Nou, ik zie het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:23 



 
Profiel   

Succes Felien en Imke! Komt vast goed!
Balen @Earth... afhankelijk zijn van andere mensen is soms zó rot. Pfff!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 14:09 



 
Profiel   

Gefeliciteerd LienC!!!!!

Succes Imke! Ferien, hoe is het afgelopen?

@Earth, heb je soms een frisse blik nodig op de feedback? Ik ben even kwijt wat je ook al weer studeerde maar ik wil er best wel even naar kijken. Misschien dat ik er wijzer uit word?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:38 



 
Profiel   

Imke hoe is het bij jou gegaan???

Ik ben geslaagd :D :D !

@earth, wat balen zeg... Wel goed dat je niet in paniek raakt. Alleen jammer dat er dan tegen je is gezegd dat het allemaal wel goed komt en jij er nu dan mee zit. Hoe is het nu? Inmiddels al actie ondernomen door je begeleider?

Moet ik trouwens naast ov/ studiefinanciering afmelden eigenlijk ook verder nog wat afmelden?


Laatst bijgewerkt door Felien_Kyra op 25-06-21 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:48 



 
Profiel   

Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is! Ik ga mezelf weer eens quoten haha

theadora99 schreef
theadora99 schreef
Ik heb morgen mijn scriptiepresentatie, is ineens heel hard gegaan. Vrijdag nog een deadline en moet nog 1 ander cijfer terugkrijgen, dan ben ik klaar. Zojuist het vierde cijfer wat ik kreeg teruggehad, 7,6. Nu dus echt bijna aan het einde!

Presentatie gehaald, alleen mijn samenvatting moet ik nog even verbeteren.
Dat ene andere cijfer is alleen een 5, waardoor ik nu niet kan afstuderen deze ronde... baal er ontzettend van

Ik ben bezig met de examencommissie, heb verder alles gehaald behalve dit vak. Ben het nu aan het verbeteren en hoop voor 1 juli alsnog een voldoende binnen te hebben waardoor ik af kan studeren! Ik hoop er aan de ene kant heel erg op maat aan de andere kant probeer ik niet te veel te hopen zodat ik niet te teleurgesteld ben als het niet doorgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Felien!!!


Op je laatste vraag: ik denk het niet?

@Theadora, spannend! Ik begrijp je dilemma. Toch hoop ik voor je dat je het haalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 12:46 



 
Profiel   

Jaaaa gefeliciteerd Felien!! *\o/*
Je moet je bij studielink uitschrijven; dan wordt het allemaal geregeld!

Ik had donderdag eerst mijn colloquium om 10 voor 1, altijd fijn aan het online presenteren dat andere mensen tijdens jou presentatie hun presentatie alvast gaan uploaden en dus je scherm overnemen :') Gelukkig was ik het al wel gewend, dus kon me vrij goed herpakken & mijn presentatie weer opnieuw opgestart. Was een stuk minder zenuwachtig dan vorige week bij de interne presentatie. En van 3 tot kwart over 4 mijn verdediging erachteraan; waardoor ik kan zeggen dat ik mijn scriptie heb afgerond met een 8 :D *\o/*

Ik ben dus ook geslaagd, met een mooie 7.4 gemiddeld. Altijd in jezelf blijven geloven dus, ook als andere mensen zeggen dat je het niet kan :Y)

Jij succes Theadora, gaat je vast lukken!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 13:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Imke! Mooie cijfers en fijn dat het goed ging!

Ik moest in mijn tijd ook mijn OV kaart specifiek afmelden bij een NS-machine. Niet vergeten, anders blijft je product er (onterecht) opstaan, als dat nog steeds zo is althans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 16:17 



 
Profiel   

Ik heb even niks avn me laten horen, maar iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd!!

Ik ben nog niet zover, ik heb maandag mijn deadline en ik ben zo goed als klaar. Morgen nog even de puntjes op de i zetten, alles apa checken enzo. En dan heb ik er wel vertrouwen in, maar spannend is het wel want als ik moet herkansen, is dat pas in november dit jaar :=
Ik heb mijn laatste paragraaf net met heel veel emotie geschreven, het voelde echt als een symbolische afsluiting, ondanks dat ik nog niet helemaal klaar ben en ik mijn stageverslag nog moet maken :+ Maar goed, daar heb ik wel vertrouwen in, dit proces was daarnaast ook veel zwaarder. Maar er voelt nu al alsof er een gigantische last van mijn schouders af valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 18:34 



 
Profiel   

Earth schreef
Ik heb even niks avn me laten horen, maar iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd!!

Ik ben nog niet zover, ik heb maandag mijn deadline en ik ben zo goed als klaar. Morgen nog even de puntjes op de i zetten, alles apa checken enzo. En dan heb ik er wel vertrouwen in, maar spannend is het wel want als ik moet herkansen, is dat pas in november dit jaar :=
Ik heb mijn laatste paragraaf net met heel veel emotie geschreven, het voelde echt als een symbolische afsluiting, ondanks dat ik nog niet helemaal klaar ben en ik mijn stageverslag nog moet maken :+ Maar goed, daar heb ik wel vertrouwen in, dit proces was daarnaast ook veel zwaarder. Maar er voelt nu al alsof er een gigantische last van mijn schouders af valt.
fijn om te lezen zeg! Ik ga voor je duimen dat het goed is zo.

Imke gefeliciteerd!! Mooie cijfers zeg ;)

Theadora succes! Goede instelling. Ik ga ook voor jou duimen dat het lukt.

En bedankt voor de reacties op t uitschrijven. Ga er even naar kijken vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 08:08 



 
Profiel   

Ik heb mijn cijfer voor mijn rechtenscriptie binnen, een 8 *\o/*
Morgen 21:00u mijn finale versie voor economie inleveren, maar laatste loodjes zijn nog best zwaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:52 



 
Profiel   

Wyb_ster schreef
Ik heb mijn cijfer voor mijn rechtenscriptie binnen, een 8 *\o/*
Morgen 21:00u mijn finale versie voor economie inleveren, maar laatste loodjes zijn nog best zwaar


Ik heb mijn eindversie voor economie ook ingeleverd, nog 2 tentamens en dan heb ik mijn bachelors binnen _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 17:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 33 [ 817 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen