Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Salaris joomla 'developer'

 
Profiel   

Hey bokkertjes,

ik ben zojuist gevraagd een website te gaan onderhouden gebouwd met joomla. Ik kan niet coden, maar prima met dergelijke websites, addons, modules etc werken.

In dit geval gaat het voornamelijk over updaten en invoeren van producten en het aanpassen van (algemene) informatie op de website na een eerste overhaul (verouderde informatie eruit, layout updaten, foto's bij het bedrijf maken).

Ik doe dit soort dingen al voor het bedrijf waar ik werk (al is dat voor het uurloon wat ik daar krijg en dat is sowieso beneden peil) dus ik ben benieuwd wat anderen normaal als uurloon vragen daar, als ik zo rondkijk, ik danwel niet de correcte term kan vinden voor wat ik doe, danwel mensen normaal ook coding erbij doen (webdevelopers).

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 15:43 



 
Profiel   

Kijk eens onder front end developer. Dat zal meer in die richting zitten. Hier komt vaak wel CSS bij maar volgens mij geen verdere code talen (voor zover ik heb gezien tot nu toe in ieder geval)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 15:58 



 
Profiel   

Frost schreef
Kijk eens onder front end developer. Dat zal meer in die richting zitten. Hier komt vaak wel CSS bij maar volgens mij geen verdere code talen (voor zover ik heb gezien tot nu toe in ieder geval)

Citaat
Wat doet een front-end developer?
Front-end developers ontwerpen, programmeren, testen en implementeren het front-endgedeelte van een toepassing. Ze houden zich bezig met technische aspecten, maar ook met vraagstukken op het gebied van usability (gebruiksvriendelijkheid) en toegankelijkheid. Ze maken vooral gebruik van de programmeertalen HTML en Javascript en van CSS (Cascading Style Sheets)-opmaakelementen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 16:02 



 
Profiel   

Als je de producten / site bijhoud ben je een (web) content manager.
Een frontend developer bouwt de layout / styling van een website in html, css, javascript.

Als je de website opbouwt uit modules op een platform als joomla (wordpress, prestashop, etc.) ben je mijns inziens geen frontend developer :) al zullen er mensen zijn die niets anders doen en zich wel zo noemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 16:05 



 

Frost schreef
Kijk eens onder front end developer. Dat zal meer in die richting zitten. Hier komt vaak wel CSS bij maar volgens mij geen verdere code talen (voor zover ik heb gezien tot nu toe in ieder geval)


Sorry maar, nee.
Front-end development is echt compleet iets anders en ook een heel ander salaris.
Je bent dan bezig met ontzettend veel code talen (jquery, json, sass/less, API's, sQl etc).

Ik denk dat TS gewoon moet kijken naar basis salaris en er wat op doen? Ze doet meer onderhoud en geen ingrepen, ik zou dat eerder schalen onder content beheerder...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 16:16 



 
Profiel   

Thanks! Ik heb even gekeken, content management is inderdaad de juiste term.
De bedoeling is inderdaad:
- De website een complete overhaul geven (moderniseren zonder coderen).
- Oude informatie updaten.
- Teksten invoegen.
- Oude producten verwijderen en nieuwe toevoegen.
- Foto's maken op locatie.
- Foto's bewerken waar nodig.
- Reclame en advertenties maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-20 16:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen