Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

NCOI opleiding Ondernemingsrecht

 
Profiel   

Hoihoi! :wave:

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met de NCOI opleiding ondernemingsrecht (of een soortgelijke opleiding). Ik zit zelf in friesland (omgeving Leeuwaren) dus ervaringen in die buurt zijn helemaal fijn!
Linkje naar de opleiding:https://www.ncoi.nl/opleiding/HBO-opleidingen-HBO-Ondernemingsrecht.html Ik zou dan denk ik kiezen voor de dagopleiding Groningen.

Even wat achtergrondinformatie:
Vorig jaar afgestudeerd HBO bedrijfskunde MER
WFT basis gehaald
Stage gelopen op pensioenadviesbureau en bij een paardenverzekeraar
Nu werkzaam op een backofficeafdeling (contracten opstellen etc.) van een investeringsmaatschappij; hierin merk ik dat ik wel wat juridische kennis mis..

Zou deze opleiding bij mij passen en mijn wens om meer juridische kennis te ontwikkelen of zouden jullie een andere opleiding aanraden?

Ik hoor het graag, alvast bedankt! :D

Edit: lees veel slechte dingen over NCOI, dus goede alternatieven hoor ik graag :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 10:11 



 
Profiel   

Ik ga in December beginnen met de Masterclass Contractenrecht omdat ik dit echt goed kan gebruiken voor mijn werk. Misschien dat deze Masterclass ook voor jou wat beter aansluit?

De Masterclasses zijn onderdeel van de hele Master bedrijfsrecht. Daarmee kan je uiteindelijk een LLM titel behalen.

Voor de rest heb ik nog weinig ervaring met de NCOI. Wat ik wel al heb ervaren is dat het een hele commerciƫle partij is waarbij de helpdesk wat minder gericht is op tsja.. goede hulp verlenen. Ik zou eigenlijk in Mei starten met de opleiding maar dat ging niet door door Corona, daarna werd ik nou niet heel lekker geholpen. Ik snap uiteraard ook wel dat zij ook niet precies wisten wat ze ermee aan moesten.. Maar ja.. Dat was mijn eerste ervaring met ze.

Ik kijk wel echt uit naar het startmoment!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 11:23 



 
Profiel   

Josje_D, bedankt voor je reactie! Oh, dat klinkt intressant, daar ben ik inderdaad ook naar opzoek, ik ga eens even op onderzoek uit :D Dat is inderdaad ook wat ik lees over NCOI :Y)

Ben heel benieuwd wat je ervan vindt! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 11:44 



 
Profiel   

Nog een linkje: https://www.ncoi.nl/opleiding/Mastercla ... recht.html

Deze masterclass volgt samen met een aantal andere classes de complete Master bedrijfsrecht, deze: https://www.ncoi.nl/opleiding/Masteropl ... eprogramma

Het is wel particulier dus aardig aan de prijs. Hopelijk betaalt je werkgever (mee) ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 11:59 



 
Profiel   

Dankjewel! Mijn werkgever betaald gelukkig :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 13:21 



 
Profiel   

Flicka12 schreef
Dankjewel! Mijn werkgever betaald gelukkig :))


Betaalt. :+

Hier wisselende ervaringen met NCOI. Eerste keer supergoed, tweede keer was het echt niks. Het lijkt wel alsof ze te groot zijn geworden inmiddels. Het duurt bijna twee weken voordat je antwoord op een mail krijgt en telefonisch zijn ze wel te bereiken maar diegenen kunnen geen antwoord geven op je vraag dus zetten het weer uit.
Docenten moet je het mee treffen. En de opzet en vorm van je moduleopdracht is belangrijker dan de inhoud is mijn ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 13:38 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Flicka12 schreef
Dankjewel! Mijn werkgever betaald gelukkig :))


Betaalt. :+

Hier wisselende ervaringen met NCOI. Eerste keer supergoed, tweede keer was het echt niks. Het lijkt wel alsof ze te groot zijn geworden inmiddels. Het duurt bijna twee weken voordat je antwoord op een mail krijgt en telefonisch zijn ze wel te bereiken maar diegenen kunnen geen antwoord geven op je vraag dus zetten het weer uit.
Docenten moet je het mee treffen. En de opzet en vorm van je moduleopdracht is belangrijker dan de inhoud is mijn ervaring.

:') oeps..

Bedankt voor het delen van je ervaring! Als ik de reviews op google bekijk word ik heel verdrietig :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 13:42 



 
Profiel   

Hey Flicka12 heb je al een opleiding uitgezocht? Ga je wat doen via het NCOI?

Ik heb zojuist een telefoontje gekregen dat de Masterclass Contractenrecht alleen als virtuele variant aangeboden gaat worden in December... Begrijpelijk natuurlijk maar ik baal er wel een beetje van.

Ik ben bang dat ik me niet een hele dag op een computerscherm kan focussen en constant afgeleid zal zijn :') .

En dat zou toch natuurlijk een beetje zonde zijn van de tijd en het geld (wat aan korting doen ze niet echt geloof ik).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 09:59 



 
Profiel   

Josje_D schreef
Hey Flicka12 heb je al een opleiding uitgezocht? Ga je wat doen via het NCOI?

Ik heb zojuist een telefoontje gekregen dat de Masterclass Contractenrecht alleen als virtuele variant aangeboden gaat worden in December... Begrijpelijk natuurlijk maar ik baal er wel een beetje van.

Ik ben bang dat ik me niet een hele dag op een computerscherm kan focussen en constant afgeleid zal zijn :') .

En dat zou toch natuurlijk een beetje zonde zijn van de tijd en het geld (wat aan korting doen ze niet echt geloof ik).

Hoi! nee ik heb nog niks gekozen. Wat jammer zeg, inderdaad wel begrijpelijk, maar ik snap wel dat je er van baalt! :( Ga je hem wel digitaal doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:45 



 
Profiel   

Flicka12 schreef
Josje_D schreef
Hey Flicka12 heb je al een opleiding uitgezocht? Ga je wat doen via het NCOI?

Ik heb zojuist een telefoontje gekregen dat de Masterclass Contractenrecht alleen als virtuele variant aangeboden gaat worden in December... Begrijpelijk natuurlijk maar ik baal er wel een beetje van.

Ik ben bang dat ik me niet een hele dag op een computerscherm kan focussen en constant afgeleid zal zijn :') .

En dat zou toch natuurlijk een beetje zonde zijn van de tijd en het geld (wat aan korting doen ze niet echt geloof ik).

Hoi! nee ik heb nog niks gekozen. Wat jammer zeg, inderdaad wel begrijpelijk, maar ik snap wel dat je er van baalt! :( Ga je hem wel digitaal doen?


Ik ben nog in dubio.
Voor mijn werk is de masterclass het echt een goede bijdrage.

Maar poeh! een hele dag achter een scherm zitten luisteren... Lijkt mij lastig!
Ik ga er maar eens een weekendje over nadenken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 11:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen