Pagina in Word verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Pagina in Word verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 15:42

Goed, dit klinkt wellicht heel dom, maar met behulp van Google kom ik er ook niet uit.

Ik ben bezig met een opdracht voor mijn opleiding. Ik ben begonnen in een format wat ik van hen gehad heb omdat ik dan het voorblad niet echt meer hoef aan te passen. De eerste pagina heeft dus op de achtergrond een foto van mijn opleiding staan, de tekst erna staat gewoon op witte pagina's.
Het vervelende is alleen dat ik in mijn bijlagen op een gegeven moment een paar pagina's op liggende stand wil hebben, dan weer een paar op verticale stand en dan weer een paar op horizontale stand. Maar zodra ik dat verander dan wordt de 1e pagina van de nieuwe stand dezelfde pagina als van de voorpagina. Dus die foto van de voorpagina komt weer terug op elke eerste pagina van een nieuwe sectie en mijn tekst valt daar dus in weg. Ik krijg die pagina met de foto erin ook niet weg dus. En binnen pagina-instellingen heb ik al wel geprobeerd om vanalles te wijzigen en instellen maar tot nu toe heeft niks gewerkt.

Help?! :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Pagina in Word verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:45

Zoek even op sectie-eindes in Word, daarmee kan je vanaf pagina X een nieuwe sectie beginnen en dan die sectie liggen/staand maken. Je zal dan alleen wel bij iedere verandering van liggen naar staand en andersom een nieuw sectie einde moeten instellen.

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Pagina in Word verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:48

Idd sectie einde en in de volgende sectie loskoppelen van de vorige sectie.

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Pagina in Word verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 16:17

Thanks voor de tips! Het bleek in de kop- en voettekst te zitten. Daar even met sectie-einde geklooid tot hij ze wel op het voorblad liet staan maar verderop allemaal verwijderde :)