Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Naam gezocht

 
Profiel   

Omdat bokt altijd vol zit met goede ideeën...
Ik ben bezig met mijn coachingsbedrijf op te starten maar ik ben er nog niet helemaal over qua naam.

Ik heb een fotografie bedrijf en dat heet Suzanne Fotografie, niet heel veel inspiratie. maar wel duidelijk.
Ik wilde mij in eerste instantie richten op startende ondernemers, dus had Suzanne Werkt gekozen, als in werkt voor jouw bedrijf.
Echter wil ik mijn doelgroep iets breder trekken omdat ik een stukje NLP en oplossingsgericht werken ook fijne methodieken vind om iemand mee te coachen en dat niet enkel op ondernemers gericht hoeft te zijn. Maar meer kijken, naar hoe kan je beter in je vel zitten, meer zelfvertrouwen, duidelijker weten welke kant je op wilt etc. Dromen nastreven etc. Meer bij jezelf blijven.

Over Suzanne Werkt ben ik dan niet meer helemaal tevreden, Suzanne Coacht / coaching is al bezet. Ik kan gewoon mijn achternaam doen, sinds kort getrouwd nu heet ik Boers met mijn achternaam.
Is wel het voordeel dat als ik het iets breder trek in de toekomst dat ik niet aan het coaching vast zit.

Maar ik dacht misschien heeft er een bokker een briljant idee :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:20 



 
Profiel   

Suzanne Solutions :D Past goed bij Suzanne Fotografie en bij je oplossingsgerichte methode

Edit: en het spreekt best fijn uit :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:24 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Suzanne Solutions :D Past goed bij Suzanne Fotografie en bij je oplossingsgerichte methode

Edit: en het spreekt best fijn uit :P

Klinkt idd fijn!
Alleen bij Solutions denk ik vaak meer richting IT-oplossingen (geen idee waarom) misschien ben ik daarin ook de enige :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:27 



 
Profiel   

Susolutions/Suzolutions/Suzalutions, (zij die in oplossingen denkt...... kan er bijv. nog bij) om even in te springen op de naam die SaraViavia noemde.

Best moeilijk om een "pakkende" naam te vinden die lekker "bekt" en die direct verteld wat je doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:43 



 
Profiel   

Oeh ik vind hem wel tof klinken! Hoe vaker ik hem in mijn hoofd zeg :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 15:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen