Waar stage/ervaringswerkplek in paarden vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Waar stage/ervaringswerkplek in paarden vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-21 11:47

Hoi, leuk dat je mijn topic leest! :)
Ik ben opzoek naar een plek waar ik een aantal weken ervaring kan op doen op een stal. Ik zal de situatie uitleggen. Ik ben student geneeskunde (master) en loop momenteel coschappen waardoor mijn vakanties niet gelijk vallen met schoolvakanties en vakanties van vrienden. Naast mijn studie rij ik fanatiek paard. Ik heb altijd mijn pony's en paarden zelf opgeleid en train nu met mijn eigen paard voor het Z2 en heb sinds kort weer een jong trainingspaard (3,5 jaar, net zadelmak). Bij de pony's heb ik in het rabotalentenplan gezeten. Ik heb altijd veel ambities gehad maar door de echtscheiding van mijn ouders (financieel) en mijn studie (tijd-technisch) heb ik paardrijden altijd als hobby gehouden.

Nu heb ik in februari 4 weken vakantie en zou ik eigenlijk graag eens op een stal meewerken en leren om zo hopelijk mezelf in het rijden nog meer te kunnen verbeteren. Ik weet alleen niet waar ik zo'n plek kan vinden want het is niet vanuit mijn studie dus niet een echte stage. Ik kom zelf uit zuid-Limburg, dus het liefst zou ik rond max een uur reistijd iets vinden (ik heb een auto), mag dus ook in Belgiƫ. Maar wanneer er een optie is om mijn paard mee te nemen en zelf daar kan slapen mag het ook verder weg.