Dropshipping (art) naar verschillende adressen (landen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Dropshipping (art) naar verschillende adressen (landen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 17:19

Hey bokkertjes,

ik ben bezig met een project waarbij ik maandelijkse illustraties wil aanbieden als fysiek digitaal product. Dit kunnen losse illustraties zijn, maar ook in de vorm van een abonnement.

Echter is dit wereldwijd en ik wil er graag zelf ook nog wat aan over houden. Ik wil de illustraties (digitaal) dus niet eerst thuis aangeleverd hebben om ze vervolgens op te sturen naar verweggistan.

Ik heb al gekeken bij displate, daar doe ik al 'zaken' mee en hun artist discount is erg interessant (50% off op eigen werk) maar dit wordt uitstluitend naar mijn eigen adres verstuurd. Maw: Als ik het vervolgens weer op moet sturen naar pietje in tasmanie, dan draai ik verlies.

Ik ben dus op zoek naar iets soortgelijk (kwaliteit, dropshipping, gunstige prijzen voor de artiest) maar heb vooralsnog niks kunnen vinden. Wellicht dat bokt mij hierbij kan helpen?

Thanks!

Anoniem

Re: Dropshipping (art) naar verschillende adressen (landen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 17:22

Is Junique of iets vergelijkbaars geen optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 17:54

Is Redbubble geen optie?

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 17:57

Mkango schreef:
Is Junique of iets vergelijkbaars geen optie?


Hier dacht ik ook direct aan. Weet alleen niet hoe de samenwerking tussen Junique en de artiesten zit, maar leuke producten van vele artiesten hebben ze (vind ik). ;)

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:36


Anoniem

Re: Dropshipping (art) naar verschillende adressen (landen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 01:40

Ik zie net op de site van The Printspace (https://www.theprintspace.co.uk/) dat zij ook dropshippen. Ik heb heel goede ervaring met ze! Snelle service, betaalbaar en goede kwaliteit.