Hoe winkelt hippisch Nederland?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roekes

Berichten: 753
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:49

Ingevuld! Ik kon de vraag waar mijn paard staat niet goed beantwoorden. Ik heb mijn paard niet in pension maar staat op een eigen wei met schuilstal.
Influencers staat bij mij helemaal onderaan.
Laatst bijgewerkt door roekes op 03-06-21 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:50

Misschien kun je alleen de resultaten filteren bij je laatste vraag waar mensen niks hebben verplaatst. Als ze dat wel hebben gedaan, lijkt het antwoord me wel betrouwbaar en kun je het gebruiken voor je analyse.

beegee
Berichten: 949
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:52

roekes schreef:
Ingevuld! Ik kon de vraag waar mijn paard staat niet goed beantwoorden. Ik heb mijn paard niet in pension maar staat op een eigen wei met schuilstal.

Ik denk dat “eigen beheer” een mooie optie zou zijn. Heb nu zelf aan huis ingevuld, en dat is ook zo. Maar ze staan niet aan mijn huis. Had die andere optie er bij gestaan dan zou ik daarvoor gegaan zijn denk ik!

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 16:44

beegee schreef:
roekes schreef:
Ingevuld! Ik kon de vraag waar mijn paard staat niet goed beantwoorden. Ik heb mijn paard niet in pension maar staat op een eigen wei met schuilstal.

Ik denk dat “eigen beheer” een mooie optie zou zijn. Heb nu zelf aan huis ingevuld, en dat is ook zo. Maar ze staan niet aan mijn huis. Had die andere optie er bij gestaan dan zou ik daarvoor gegaan zijn denk ik!


bedankt! die optie hebben we inderdaad over het hoofd gezien

MarliesV

Berichten: 15187
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:52

bettyvn schreef:
Roodvos schreef:
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....


Dan ben ik nog van de oude garde, heb het precies andersom :P

Ingevuld!

Marrit89

Berichten: 506
Geregistreerd: 16-02-06
Woonplaats: *****

Re: Hoe winkelt hippisch Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 17:12

Ingevuld maar ik kon de volgorde van de laatste vraag niet veranderen, helaas.

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Hoe winkelt hippisch Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-21 08:50

Bedankt allemaal!

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-21 20:41

schopje voor de laatste 15 :o :o :o

idje

Berichten: 1309
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: in de polder

Re: Hoe winkelt hippisch Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:44

Nog 14? te gaan ;)

stitchlover

Berichten: 2606
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 01:30

Nog 13 nu :j

Texas02

Berichten: 4594
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 03:16

Ook ingevuld!

Lottehorse27

Berichten: 237
Geregistreerd: 05-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:30

Ook ingevuld voor je! Bij de leeftijdsvraag liep ik even vast :D Ik ben 20 en had de opties ‘jonger dan 20’ of ‘21-30 jaar’.
Verder goed opgezette enquête, ik ben benieuwd wat eruit komt.

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:45

Ik heb hem ook ingevuld alleen de laastste vraag is bij mij ook niet gelukt :')

Babootje

Berichten: 26254
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:59

miccamaaike schreef:
Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.


De DA vrij bovenaan. Niet helemaal bovenaan omdat de meeste dierenartsen bv niet echt dat bepaalde supplementen wat doen. Terwijl ik ervaar dat een goed gebalanceerd supplement zeker zn waarde heeft.
De mening van instructeur en trainers heb ik vrij hoog staan.
Influencers zullen me worst zijn (zal de leeftijd zijn hoor) :D :D

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:15

bettyvn schreef:
Roodvos schreef:
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....

Dat verbaast mij ook, inderdaad.
Als je, zoals sommigen hier, 25+ jaar in de paarden zit, weet je wel waar Abraham de mosterd haalt, maar bij twijfel bel ik gerust mijn dierenarts om even te sparren. Daar hoeft ze niet voor te komen opdraven, dat kan gewoon over de telefoon.

Influencers zijn voor mij de mensen die daadwerkelijk datgene met hun paarden doen waar ook mijn interesse ligt. Ik ken die mensen meestal goed en weet hoe en waarom ze welke spullen gebruiken. Daarmee weet ik ook of dat voor mij relevant is. Soms neem ik het over maar vaak is het inspiratie voor m'n eigen oplossingen.

stitchlover

Berichten: 2606
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:39

De infuencers zijn bij mij juist helemaal onderaan geëindigd :') Bij mij stonden reviews het hoogst. Webwinkels die klantreviews hebben vind ik dan ook een pre om bij te shoppen :j

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:47

ik heb hem ook even ingevuld.

Influencers (alleen dat woord al :roll: ) zijn gewoon reclame makers die ervoor betaald krijgen.

Bij de laatste heb ik vrienden bovenaan. Klinkt raar maar dat zijn mensen die ik al lang ken en met wie ik op dezelfde lijn zit kwa paardenhouden.
Dan lees ik na hun tips vaak nog reviews voor ik over ga tot aankoop.
DA staat bij mij op 3 omdat de vraag om een hippisch product gaat, dus dat kan ook een hoofdstel of halster zijn. Die haal ik niet bij de Da :D

DA bel ik alleen als er medish iets aan de hand is wat ik zelf niet kan verhelpen.

Babootje

Berichten: 26254
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:49

ik vind influencers juist met name niet de groep waar je je informatie vandaan moet halen als je bedenkt dat ze in de meeste gevallen de spullen die ze promoten gratis krijgen. Dus hoe onafhankelijk is hun advies dan?
Daarom ook, onderaan het lijstje.