Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe winkelt hippisch Nederland?

 
Profiel   

Wat gek, ik heb hem ook op mijn mobiel ingevuld en ik kon de positie wel veranderen. Zou het aan het type telefoon kunnen liggen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:34 



 
Profiel   

Ik heb het op een iPad gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:38 



 
Profiel   

Ik op een iPhone 8

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:40 



 
Profiel   

Ingevuld! Ik vond het alleen lastig dat mijn stalhouder, instructrice, stalgenoten en vrienden/familie aparte antwoorden waren maar wel allemaal hetzelfde bij mij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:41 



 
Profiel   

Bij de laatste vraag niet proberen om op de pijltjes te drukken. Maar even het balkje vast te houden. Dan wordt ‘ie blauw en kun je slepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:52 



 
Profiel   

Autumnn schreef
miccamaaike schreef
Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.


Helemaal mee eens. Daarnaast volg ik überhaupt al geen enkele “influencer” :+ topruiters worden ook allemaal gesponsord dus daar hecht ik ook echt 0 waarde aan

Hier idem

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:05 



 
Profiel   

influencer is het laaste op de wereld waardoor ik mijn koopgedrag door zal laten beïnvloeden:=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:13 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.


Bij mij ook inderdaad. Net zoals top ruiters, die stonden bij mij ook ver naar onderen. Die worden vaak toch gesponsord en maken er reclame over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:15 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.


Same here :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:36 



 
Profiel   

Wat leuk dat hier een beetje gepraat word over deze onderwerpen, kunnen wij later zeker gebruiken! :) alle feedback word ook opgeschreven voor het nationaal ruiter onderzoek van volgend jaar!
Iedereen bedankt voor het invullen alvast, ik ben nu over de helft voor mn betrouwbaarheids marge *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 12:39 



 
Profiel   

Die laatste vraag is eigenlijk een beetje te algemeen. Als het om medicijnen of ziektes gaat, vind ik mijn dierenarts het meest betrouwbaar. Als ik nieuwe rijlaarzen nodig heb, dan vraag ik geen advies bij mijn dierenarts, maar eerder aan stalgenoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 13:11 



 
Profiel   

Ik heb de influencers ook onderaan. Leeftijdsdingetje denk ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:00 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik heb de influencers ook onderaan. Leeftijdsdingetje denk ik :+


Bij mij idd ook ja :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:11 



 
Profiel   

Ik ben 23 en heb de influencer ook onderaan gezet. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:11 



 
Profiel   

Ik kon de volgorde bij de laatste vraag niet veranderen..
Hij werd direct verstuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:27 



 
Profiel   

Woow die laatste vraag ging even mis met schuiven. Hij pakte hem gelijk door zonder dat ik het goed heb kunnen zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:46 



 
Profiel   

Dan is het niet zo gek dat die influencers op 1 staan. ;) Als meer mensen dat hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:47 



 
Profiel   

Ik heb de laatste vraag ook niet kunnen doen: sloot meteen af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:52 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Dan is het niet zo gek dat die influencers op 1 staan. ;) Als meer mensen dat hebben.


Nou dat, ze staan bij mij op 1 maar ik ken er helemaal geen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 18:52 



 
Profiel   

met zoveel technische issues ga ik denk ik de laatste vraag niet gebruiken in mijn analyse. bedankt allemaal, zonder jullie had ik dit niet geweten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 19:09 



 
Profiel   

Ingevuld!

Ga je de resultaten ook delen?
Ik ben echt benieuwd of mensen nog vaak naar de winkel gaan voor advies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 19:10 



 
Profiel   

de resultaten worden gepubliceerd in de hippische monitor, die komt eind van de zomer/begin najaar uit. Als mensen dat leuk vinden kan ik hier wel een linkje plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 20:12 



 
Profiel   

Kairos schreef
Ingevuld!

Ik zou persoonlijk nog even kijken naar de vragen die alleen relevant zijn voor mensen met een eigen paard/leasepaard. Die moest ik invullen als manegeruiter, dan krijg je een vertekent beeld, want ik kan die natuurlijk niet echt beantwoorden.


Ik heb hem ook ingevuld en loop net als Kairos hier tegenaan.
Ik ben een manegeruiter, dus de vraag waar ik het liefst mijn paarden voer koop is niet relevant. Hetzelfde geldt voor tuig en andere paarden toebehoren. Ik koop alleen ruiterkleding, laarzen, cap en evt een keer een zweepje. Maar dat vind ik ook onder ruiter vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 21:12 



 
Profiel   

Ingevuld en ik ben benieuwd naar de uitkomst! Laatste vraag sloot bij mij ook af, dus denk wel slim om deze buiten beschouwing te laten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 21:23 



 
Profiel   

Ik kon de laatste vraag op mobiel ook slepen maar ik kon niet meer naar boven/onder scrollen zonder toch per ongeluk de volgorde weer aan te passen.

En influencers? Wat zijn dat... die doen bij mij echt helemaal niks influencen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 21:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen