Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe winkelt hippisch Nederland?

 
Profiel   

Lieve bokkers,

Voor mijn afstudeer project onderzoeken wij het consumentengedrag in de hippische sector. Je zou mij enorm helpen door het invullen en verspreiden van deze enquête. Het invullen duurt ongeveer 10 minuutjes, en is volledig anoniem.

Alvast bedankt! :)

https://www.survio.com/survey/d/Y1I2H5P ... mxfC47KeNE

Resultaten worden openbaar gedeeld in de volgende hippische monitor

Feedback word ook zeker gewaardeerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 09:33 



 
Profiel   

Ik heb het topic verplaatst naar [STW] School, Studie en Werk omdat het daar beter past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:01 



 
Profiel   

ingevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:12 



 
Profiel   

Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:13 



 
Profiel   

Roodvos schreef
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:15 



 
Profiel   

Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:25 



 
Profiel   

bettyvn schreef
Roodvos schreef
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....

Oh ja, dat zal. Ik zie mijzelf daarin (gelukkig) ook niet als gemiddelde Nederlander. Ik heb een pesthekel aan winkelen en reclame, dus ik ben niet zo bevattelijk voor dat soort dingen.

Het ging mij meer om de formulering. Hiermee wordt er namelijk van uitgegaan dat iedereen influencers volgt, en dat is dus niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:26 



 
Profiel   

Ingevuld!
De laatste vraag met de volgorde veranderen, vond ik wel lastig in te vullen. Zo heb ik bijvoorbeeld geen stalhouder en stalgenoten, omdat ik de paarden aan huis heb staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:28 



 
Profiel   

Ook ingevuld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:38 



 
Profiel   

bettyvn schreef
Roodvos schreef
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....


Het verbaast me eigenlijk niet, ik denk dat de dierenarts voor de meesten (gelukkig) een persoon is die wat verder weg staat en waarmee niet meer contact is dan een babbeltje tijdens de enting oid.. Ik denk dat voor de meesten een discussie over tuig pas met de dierenarts wordt gevoerd als er wondjes zijn, of het paard pijn heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:38 



 
Profiel   

Ingevuld! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:41 



 
Profiel   

Ook ingevuld.

Het enige dat ik mis is dat ik bijvoorbeeld ook informatie haal bij andere behandelaars dan de gewone dierenarts. Ik laat me voor supplementen meer begeleiden door de shiatsu therapeute waar mijn paard mee onder begeleiding staat. Dit is toevallig ook een stalgenoot nu dus heb ik voor stalgenoot gekozen terwijl dat eigenlijk niet helemaal correct is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:46 



 
Profiel   

Ingevuld.
Daar wil ik bij het stuk over online of fysiek winkelen nog dit aan toe voegen.
ik voer een persoonlijke boycot tegen Amazon omdat ik vind dat dit bedrijf oneerlijk concurreert, omdat ze geen kennis hebben van wat ze verkopen en omdat de website er rommelig en onprofessioneel uit ziet met soms wel drie talen op 1 pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:52 



 
Profiel   

Ingevuld!

Ik zou persoonlijk nog even kijken naar de vragen die alleen relevant zijn voor mensen met een eigen paard/leasepaard. Die moest ik invullen als manegeruiter, dan krijg je een vertekent beeld, want ik kan die natuurlijk niet echt beantwoorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:55 



 
Profiel   

Ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 10:59 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.


Helemaal mee eens. Daarnaast volg ik überhaupt al geen enkele “influencer” :+ topruiters worden ook allemaal gesponsord dus daar hecht ik ook echt 0 waarde aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:00 



 
Profiel   

Ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:01 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Whaha heel bijzonder, ik heb de da bovenaan en de influencer onderaan. Die influencers worden zo vaak gesponsord, daar kun je toch niet op vertrouwen.

Precies dat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:02 



 
Profiel   

bettyvn schreef
Roodvos schreef
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....


O ik heb de DA op 1 staan :') ook wbt advies over voer. Hebben een oudje met een slecht gebit, dus vaar
blind op advies van de DA hierin. Ik heb mijn familie en vrienden onderaan. Die hebben niks met paarden en er ook 0,0 verstand van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:12 



 
Profiel   

Ingevuld! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:15 



 
Profiel   

Ik heb hem ook ingevuld. De invloed van de influencer nog een stukje naar beneden gehaald :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:17 



 
Profiel   

bettyvn schreef
Roodvos schreef
Ik heb hem ingevuld. Ik moest bij de laatste vraag wel even grijnzen "influencers die ik volg" :') .

Het zal voor de jeugd lastig te begrijpen zijn, maar er zijn mensen die geen Facebook enz hebben en helemaal niets hebben met "influencers". Het woord alleen al :') .


nou dan komt deze als nog een grotere verassing, maar gemiddeld komt die nu wel op 1 :D
en tot mn grotere verbazing, een dierenarts gemiddeld als laatste....



Dat verbaast me niet aangezien ik op gsm de nummertjes niet kan wisselen.
(Heb uiteindelijk niet verstuurd omdat ik ook geen nederlandse ben, dus no worries dat er nu een foute enquete tussen je resultaten zou zitten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:21 



 
Profiel   

Ingevuld! Ik kon alleen op mn telefoon de volgorde van de laatste vraag helaas niet wijzigen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:26 



 
Profiel   

Ingevuld. Influencers kunnen nu echt niet meer op 1 staan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:27 



 
Profiel   

De laatste vraag kon ik niet uitvoeren. De pijltjes deden niks en ik kon de volgorde niet wijzigen dus ik heb het zo maar verstuurd. Ik ken geen influencers en dus volg ik ze ook niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 11:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen