Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

 
Profiel   

Beste Bokkers,

De vraag is simpel en duidelijk;
Wie heeft er ervaring met Page Personnel als uitzendbureau/werkgever?

Ik zit in een proces voor een job via hun. Kan daar helaas nu nog niet over uitweiden maar hoor graag andere ervaringen…

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 09:12 



 
Profiel   

Ik heb geen ervaringen, maar als je even googled lees je genoeg slechte dingen. Dat wil niet altijd wat zeggen, maar het klinkt niet heel positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 11:58 



 
Profiel   

Ik ken ze alleen van het vrij agressief recruiten via LinkedIn....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:02 



 
Profiel   

Lolacabana schreef
Ik heb geen ervaringen, maar als je even googled lees je genoeg slechte dingen. Dat wil niet altijd wat zeggen, maar het klinkt niet heel positief.


Nou dit, ik zie een paar review pagina's en er is bijna niemand enthousiast := Dus ik zou er lekker weg blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:25 



 
Profiel   

Ik heb heel lang via hun gewerkt en ook regelmatig personeel ingehuurd via hun en was erg positief over ze. Maar dat is inmiddels al wel weer 10 jaar geleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:26 



 
Profiel   

Ik heb eerder via Page Personel gewerkt, een prima uitzendbureau om een leuke job te vinden.

Verwacht geen persoonlijke benadering oid, je bent gewoon een van de zovele die zij op een opdracht plaatsen en waar ze veel winst op maken. Het moet je dus echt om de bewuste vacature gaan, het uitzendbureau heb je verder buiten de betaling weinig mee te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:27 



 
Profiel   

Zal even kort samenvatten wat er in mijn situatie aan de hand was: ze zette mij tegenover mijn partner bij dezelfde werkgever voor sollicitaties waardoor wij “tegen elkaar concurreren”.

Hier waren wij niet van gediend, partner heeft dit aangegeven en nu worden wij verweten van leugens. :+

Het is goed met ze, na wat heftige telefoongesprekken hebben wij beide bedankt, wij zijn van mening dat je dit niet doet; 2 man uit 1 huishouden bij 1 werkgever willen neerzetten.

Ik citeer even letterlijk; “mijn man zou meer kans maken qua werkervaring dus sneller aangenomen worden.. >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:47 



 
Profiel   

Oh wauw wat een pareltjes zeg. Hoe bedenk je het := :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:14 



 
Profiel   

Ik werk sinds dit jaar via Page en ben zeer tevreden over mijn recruiter! :) Veel persoonlijk contact en hij doet ontzettend hard zijn best voor mij om mij op een fijne plek neer te zetten. Toen ik in een periode zat dat het onzeker was hoe het verder ging bij mijn huidige werkplek, heeft hij het hele bedrijf aan de slag gezet om mij iets nieuws te geven. Achteraf niet nodig, want ik werk hier nog steeds, maar fijn om te weten dat er zo hard voor mij gewerkt wordt.

Ik denk dat je geluk moet hebben met je recruiter, die van mij is echt geweldig maar als ik dat van jou lees dan was ik ook hard weggerend. :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 17:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen