Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Thuis geld verdienen

 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Bnet schreef
Je hebt ook wel inpakwerk e.d. aan huis. Dan komen ze de producten brengen en dan moet je ze inpakken of bestickeren of schroefjes in pluggen draaien en dat soort dingen. Dat is vrij flexibel werk, moet alleen voor een bepaalde datum vaak af en dan komen ze het weer halen.
Ik weet niet precies in welke regio je zit, maar ik kan me voorstellen dat je dat in meerdere regio's wel hebt. Zo heb je in omgeving Helmond bijvoorbeeld thuiswerkhelmond.nl.

en die hebben ook wat zonder dat je dure inschrijving moet betalen? Heb je ervaring met hun?

Ik ga meteen kijken


Bij thuiswerkhelmond is het in elk geval gratis inschrijven.

Ik heb geen ervaring met ze als werkgever, maar het zijn kennissen van ons. Ik ken ze als mensen die hard werken voor hun zaak en voor zover ik kan inschatten geven ze heel redelijke vergoedingen en is er best wat mogelijk - binnen de wensen van hun opdrachtgever uiteraard.
Maar nogmaals, ik heb op die manier geen ervaring met hun, dus misschien zit ik er naast ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:39 



 
Profiel   

_Reneee schreef
Je zou kunnen denken aan vertaalwerk of een webshop met dropshipping?

Uhm, vertalen is een vak waar je een vierjarige HBO-opleiding voor volgt. We worden als vertalersgilde niet zo heel blij van beunahzen die denken dat ze wel leuk Engels kunnen spreken/verstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:47 



 
Profiel   

Bnet schreef
Je hebt ook wel inpakwerk e.d. aan huis. Dan komen ze de producten brengen en dan moet je ze inpakken of bestickeren of schroefjes in pluggen draaien en dat soort dingen. Dat is vrij flexibel werk, moet alleen voor een bepaalde datum vaak af en dan komen ze het weer halen.
Ik weet niet precies in welke regio je zit, maar ik kan me voorstellen dat je dat in meerdere regio's wel hebt. Zo heb je in omgeving Helmond bijvoorbeeld thuiswerkhelmond.nl.


Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar deze, bedankt voor de suggestie! Heb jij ervaring met dit bedrijf?

Ik zie net je reactie op een gelijksoortige vraag, bedankt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 16:54 



 
Profiel   

Ik heb me ook ingeschreven maar zit denk ik te ver weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:04 



 
Profiel   

Ik moet eens gaan kijken of dat inpakwerk hier in Frankrijk ook gedaan word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:12 



 
Profiel   

Blue_Eyes schreef
_Reneee schreef
Je zou kunnen denken aan vertaalwerk of een webshop met dropshipping?

Uhm, vertalen is een vak waar je een vierjarige HBO-opleiding voor volgt. We worden als vertalersgilde niet zo heel blij van beunahzen die denken dat ze wel leuk Engels kunnen spreken/verstaan.


Tsja.. Professionele fotografen worden ook niet zo blij van de hobbyfotograaf die voor 25 euro of nog minder fotoshoots aanbiedt, maar dat gebeurt ook. Zal je overal wel hebben, moet je mee leren leven.. Is geen reden voor een ander om het niet te doen..

Ik ga volgende week eens even rustig kijken naar alle tips hier, misschien zit er ook wel iets voor mij bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:25 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Ik heb me ook ingeschreven maar zit denk ik te ver weg.

ik heb al mail terug en zit te ver weg.
Zelf ophalen is ook geen optie want past niet in een auto.... tja de trailer is best groot...jammer dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:56 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Tsja.. Professionele fotografen worden ook niet zo blij van de hobbyfotograaf die voor 25 euro of nog minder fotoshoots aanbiedt, maar dat gebeurt ook. Zal je overal wel hebben, moet je mee leren leven.. Is geen reden voor een ander om het niet te doen..

Dat is een behoorlijk goede analogie, ja. Dat het bestaat, wil nog niet zeggen dat we het dan maar moeten adverteren in een topic ;) Je zegt toch ook niet dat ze wel vanuit huis medische diagnoses kan gaan stellen, dat verdient namelijk ook wel lekker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:33 



 
Profiel   

Ik heb ook weleens gekeken, maar vertrouwe het niet snel.

Had ooit een site met wat zgn blogs, maar was er niet tevreden over, dus daarmee gestopt. Ik dacht eerst tijdelijk, maar is inmiddels al even.

De laatste tijd wat meer aan huis gebonden en als het niet lekker gaat, is dat prima, maar als je je goed voelt wil je weer wat doen.
Ik vraag me alleen af hoe het werkt; geld verdienen met blogs schrijven.....??

En in het begin waren Blog's wel populair en toen kwamen de vlog's ein influenzer's en lijkt het voor de "gewone" man/vrouw weer minder aantrekkelijk? Ik volg niemand, dus durf het niet te zeggen, maar had wel die indruk.

En zoals nu met die podcasts, zijn die weer populair. Hoe verdienen mensen daaraan?

En wat ik zeg; ik volg niks of niemand, maar er is toch ook een stop op hoeveel mensen kunnen bloggen, vloggen en podcasten? Er zitten niet genoeg uren in een dag dat iedereen maar van alles en iedereen kan volgen, lijkt me.

Klantenservice lijkt me vaak wel pittig.

Inpakken verdien je niet veel aan, tenzij je dat echt hele dagen doet en heel snel bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:45 



 
Profiel   

Blue_Eyes schreef
Texas02 schreef
Tsja.. Professionele fotografen worden ook niet zo blij van de hobbyfotograaf die voor 25 euro of nog minder fotoshoots aanbiedt, maar dat gebeurt ook. Zal je overal wel hebben, moet je mee leren leven.. Is geen reden voor een ander om het niet te doen..

Dat is een behoorlijk goede analogie, ja. Dat het bestaat, wil nog niet zeggen dat we het dan maar moeten adverteren in een topic ;) Je zegt toch ook niet dat ze wel vanuit huis medische diagnoses kan gaan stellen, dat verdient namelijk ook wel lekker?


Vind dat wel van een heel andere orde. Ik vind het eerder in de categorie vallen van mensen die als secretaresse gaan werken terwijl ze geen secretariële opleiding hebben, dat is namelijk ook gewoon een langdurige opleiding maar er zullen ook genoeg mensen zonder die opleiding zijn die dat prima kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 19:45 



 
Profiel   

Superpony: bloggen verdient geld met gesponsorde content, advertenties, of affiliate links :j

Wie tijd heeft en handig is met SEO kan er echt nog wel tussen komen maar het is niet makkelijk denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:32 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Kan je dan bijvoorbeeld een folderwijk doen? Je hebt daar wel een paar dagen de tijd voor om je wijk te lopen.

Ja of de ochtend krant bezorgen moet je wel 6dagen pwk bezorgen, in ieder weer omstandigheden.ze zoeken nog met spoed mensen voor bezorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:55 



 
Profiel   

teugeltje schreef
Ineke2 schreef
Kan je dan bijvoorbeeld een folderwijk doen? Je hebt daar wel een paar dagen de tijd voor om je wijk te lopen.

Ja of de ochtend krant bezorgen moet je wel 6dagen pwk bezorgen, in ieder weer omstandigheden.ze zoeken nog met spoed mensen voor bezorgen.

De ochtendkrant verdiend meer, maar lijkt mij absoluut niet handig voor ts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 21:04 



 
Profiel   

poes schreef
Superpony: bloggen verdient geld met gesponsorde content, advertenties, of affiliate links :j

Wie tijd heeft en handig is met SEO kan er echt nog wel tussen komen maar het is niet makkelijk denk ik.


Ik heb echt geen idee. Kan wel een beetje met mn laptop overweg en daar zit ik nu ook op, want doe bijna niks op de telefoon, maar verder dan het hoogdnoige voor administratie en wat surfen kom ik niet. Kan wel, moet ik me erin verdiepen een tijdje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 00:34 



 
Profiel   

Als je nog een beetje snel leert en foto’s kunt maken en een goed onderwerp hebt, maak je een kans :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 00:40 



 
Profiel   

teugeltje schreef
Ineke2 schreef
Kan je dan bijvoorbeeld een folderwijk doen? Je hebt daar wel een paar dagen de tijd voor om je wijk te lopen.

Ja of de ochtend krant bezorgen moet je wel 6dagen pwk bezorgen, in ieder weer omstandigheden.ze zoeken nog met spoed mensen voor bezorgen.


Heb ik ook een tijd gedaan, is wel elke ochtend voor 7u de kranten rond hebben, verdient wel goed, ik had voor 1 wijk in de stad €175 per maand. En met kerst kan je nog fooien krijgen, dat kan best oplopen.
Maar beinvloedt wel je slaapritme want om half zes opstaan betekend om half tien slapen.
Dat moet je wel passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:48 



 
Profiel   

Ts heeft chronisch vermoeidheidssyndroom, daarom dat ik zeg dat de ochtendkrant bezorgen mij niet zo’n goed idee lijkt. Ik moet daar zelf al niet aan denken. ( maar ik werk dan ook fulltime en studeer daar momenteel ook nog naast :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:56 



 
Profiel   

superpony schreef
poes schreef
Superpony: bloggen verdient geld met gesponsorde content, advertenties, of affiliate links :j

Wie tijd heeft en handig is met SEO kan er echt nog wel tussen komen maar het is niet makkelijk denk ik.


Ik heb echt geen idee. Kan wel een beetje met mn laptop overweg en daar zit ik nu ook op, want doe bijna niks op de telefoon, maar verder dan het hoogdnoige voor administratie en wat surfen kom ik niet. Kan wel, moet ik me erin verdiepen een tijdje.

Er is een overkill aan blogs maar niet aan góede blogs. Mensen zijn altijd op zoek naar handige tips die ze nog niet kennen, humor, nuttige reviews, vermaak. Als je dat kunt bieden en je schrijft 'n beetje leuk kom je er best tussen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 11:17 



 
Profiel   

Ik pas op honden. Heel handig want daardoor beweeg ik meer en honden zijn ook prima materiaal om samen je nodige middagdutjes mee te doen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:02 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht tegen de regels geformuleerd


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:03 



 

Kijk tevens uit voor MLM :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:06 



 
Profiel   

Als je hebt gewerkt, waarom heb je dan geen ziektewet bij je werkgever of uwv? En vanuit daar een Wia keuring gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:15 



 
Profiel   

Blue_flower schreef
Als je hebt gewerkt, waarom heb je dan geen ziektewet bij je werkgever of uwv? En vanuit daar een Wia keuring gehad?

Heb ik daar recht op? Ik heb overal niet langer dan een maand gewerkt...waar kun je zien wanneer je daar recht op hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:20 



 
Profiel   

Bizzybijtje schreef
Kijk tevens uit voor MLM :D

Wat is dat? :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:20 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik pas op honden. Heel handig want daardoor beweeg ik meer en honden zijn ook prima materiaal om samen je nodige middagdutjes mee te doen. :D

Mag ik vragen wat je daarmee ongeveer verdient? Mag ook in PB
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen