Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Thuis geld verdienen

 

dalena schreef
Bizzybijtje schreef
Kijk tevens uit voor MLM :D

Wat is dat? :o?


Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:22 



 
Profiel   

Thuis inpakwerk klinkt ideaal, maar vind geen betrouwbare site. (Die wat in dit topic genoemd werd, ligt niet in mijn regio. Ik had daar wel op gereageerd)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:22 



 

Texas02 schreef
Tsja.. Professionele fotografen worden ook niet zo blij van de hobbyfotograaf die voor 25 euro of nog minder fotoshoots aanbiedt, maar dat gebeurt ook. Zal je overal wel hebben, moet je mee leren leven.. Is geen reden voor een ander om het niet te doen..

Ik ga volgende week eens even rustig kijken naar alle tips hier, misschien zit er ook wel iets voor mij bij!
Met als grootste verschil dat een klant bij een fotograaf meteen ziet wat de hobbyfotograaf levert en of zij daar hun geld aan willen uitgeven. Bij vertalen, zeker voor buitenlandse klanten die het Nederlands niet machtig zijn, kan dat niet altijd en eindig je mogelijk met de pareltjes die ik dagelijks tegenkom in mijn werk en die zijn echt killing voor je business. De vraag is dus of je dat moet willen als "vertaler."


Blijheid schreef

Oftewel, als het te mooi is om waar te zijn... zoals op social media scrollen en daar zogenaamd bakken met geld aan verdienen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:23 



 
Profiel   

dalena schreef
Blue_flower schreef
Als je hebt gewerkt, waarom heb je dan geen ziektewet bij je werkgever of uwv? En vanuit daar een Wia keuring gehad?

Heb ik daar recht op? Ik heb overal niet langer dan een maand gewerkt...waar kun je zien wanneer je daar recht op hebt?


Je hebt recht op ww als je in de 36 weken voordat je werkloos werd minimaal 26 weken gewerkt hebt. Kan je gewoon googlen overigens.

Edit; sorry dit gaat over ziektewet, dan moet je ziek uit dienst zijn gegaan of ziek worden in de ww.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:24 



 
Profiel   

Bizzybijtje schreef
Kijk tevens uit voor MLM :D



Hoi! :)
Ik ben nieuwsgierig waarom je zegt: uitkijken MLM :)
Netwerkmarketing is echt booming nowadays.
Hoe harder jij werkt, hoe meer je verdient. Ik ken geen enkel bedrijf dat eerlijker is dan een netwerkmarketingbedrijf. Echt iedereen krijgt een kans om zich op te werken naar een loon waar zij blij van wordt.
Als je naar een baas in bedrijf X kijkt: die zal jou net genoeg betalen dat je niet zal opstappen. Ookal doe je nog kei hard je best, vaak is het verloren moeite en blijft promotie uit. De gewone werkman rijdt met een opel, renault, ford. De baas rijdt met een Tesla, BMW,... Hoezo piramide?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:32 



 
Profiel   

x_Quinta_x schreef
Bizzybijtje schreef
Kijk tevens uit voor MLM :D



Hoi! :)
Ik ben nieuwsgierig waarom je zegt: uitkijken MLM :)
Netwerkmarketing is echt booming nowadays.
Hoe harder jij werkt, hoe meer je verdient. Ik ken geen enkel bedrijf dat eerlijker is dan een netwerkmarketingbedrijf. Echt iedereen krijgt een kans om zich op te werken naar een loon waar zij blij van wordt.
Als je naar een baas in bedrijf X kijkt: die zal jou net genoeg betalen dat je niet zal opstappen. Ookal doe je nog kei hard je best, vaak is het verloren moeite en blijft promotie uit. De gewone werkman rijdt met een opel, renault, ford. De baas rijdt met een Tesla, BMW,... Hoezo piramide?

Prachtig voorbeeld van indoctrinatie van een gevoelige doelgroep. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:35 



 
Profiel   

Hoe bedoel je dat? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:36 



 

x_Quinta_x schreef
Bizzybijtje schreef
Kijk tevens uit voor MLM :D



Hoi! :)
Ik ben nieuwsgierig waarom je zegt: uitkijken MLM :)
Netwerkmarketing is echt booming nowadays.
Hoe harder jij werkt, hoe meer je verdient. Ik ken geen enkel bedrijf dat eerlijker is dan een netwerkmarketingbedrijf. Echt iedereen krijgt een kans om zich op te werken naar een loon waar zij blij van wordt.
Als je naar een baas in bedrijf X kijkt: die zal jou net genoeg betalen dat je niet zal opstappen. Ookal doe je nog kei hard je best, vaak is het verloren moeite en blijft promotie uit. De gewone werkman rijdt met een opel, renault, ford. De baas rijdt met een Tesla, BMW,... Hoezo piramide?
Omdat je niet iets kunt opbouwen met niks, hetzij skills, hetzij een product. Heb je noch de skills, noch het product, dan ben je ergens mensen aan het oplichten, of dat nou je klanten zijn of je "cursisten" (want dat zie je ook vaak, dat er dure cursussen worden aangeboden om je net niks te leren).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:37 



 
Profiel   

x_Quinta_x schreef
Bizzybijtje schreef
Kijk tevens uit voor MLM :D



Hoi! :)
Ik ben nieuwsgierig waarom je zegt: uitkijken MLM :)
Netwerkmarketing is echt booming nowadays.
Hoe harder jij werkt, hoe meer je verdient. Ik ken geen enkel bedrijf dat eerlijker is dan een netwerkmarketingbedrijf. Echt iedereen krijgt een kans om zich op te werken naar een loon waar zij blij van wordt.
Als je naar een baas in bedrijf X kijkt: die zal jou net genoeg betalen dat je niet zal opstappen. Ookal doe je nog kei hard je best, vaak is het verloren moeite en blijft promotie uit. De gewone werkman rijdt met een opel, renault, ford. De baas rijdt met een Tesla, BMW,... Hoezo piramide?


:')
Super fijn voor je dat je gezegend bent met een fijne baan en een nog fijnere baas die in tegenstelling tot alle andere werkgevers in Nederland alles wat hij aan je verdient doorsluist naar jou :) ik denk dat iedereen wel zo’n baan wil!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:38 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht tegen de regels geformuleerd


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:41 



 
Profiel   

x_Quinta_x schreef
Hoe bedoel je dat? :)

Hoeveel betaald dat voor jou voor iedereen die je aanbrengt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:41 



 
Profiel   

x_Quinta_x schreef
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.


Je ziet al hoe niet-transparant het is aan het feit dat je alleen via PB uitleg wil geven. Terwijl iedereen weet dat je het hebt over FM Group / Parfums.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Quote leeggehaald bericht


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:43 



 
Profiel   

Hilarisch dit. Precies de ellende waar je ver van weg moet blijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:46 



 

MarlindeRooz schreef
x_Quinta_x schreef
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.


Je ziet al hoe niet-transparant het is aan het feit dat je alleen via PB uitleg wil geven. Terwijl iedereen weet dat je het hebt over FM Group / Parfums.
En het feit dat je op zoek bent naar mensen die ook "willen bijverdienen." Als ik een eigen onderneming zou starten, zou nieuwe concurrenten een plek in de markt bieden, het laatste zijn wat ik doe.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Quote leeggehaald bericht


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:48 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht tegen de regels geformuleerd


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:49 



 
Profiel   

Ik ben honden oppas omdat ik ook niet meer fulltime kan werken. Heb nu een vaste oppas hond per week en dan nog af en toe honden voor een dagje. Ik vraag €15 per dag.

Ik ga ook nog even kijken naar deze tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:51 



 

x_Quinta_x schreef
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.

En hét voorbeeld van MLM waar inderdaad een heel klein clubje zit dat eraan verdient, maar een héél groot merendeel dat er schandalig veel geld aan verliest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:51 



 
Profiel   

Ik zie ook bijna dagelijks op Facebook voorbij komen of je vanuit huis wilt werken en dan zie ik vooral reclame voor het proberen te verkopen van bijvoorbeeld parfums die zijn nagemaakt of health shakes En inderdaad je verdiend extra als je zorgt dat iemand anders het ook gaat doen.

Oja ik zie net dat het bij Quinta ook zo werkt om anderen over te halen het ook te doen, maar misschien is het wel een succes ik heb er geen persoonlijke ervaring mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:52 



 
Profiel   

Zeepsop schreef
dalena schreef

Heb ik daar recht op? Ik heb overal niet langer dan een maand gewerkt...waar kun je zien wanneer je daar recht op hebt?


Je hebt recht op ww als je in de 36 weken voordat je werkloos werd minimaal 26 weken gewerkt hebt. Kan je gewoon googlen overigens.

Edit; sorry dit gaat over ziektewet, dan moet je ziek uit dienst zijn gegaan of ziek worden in de ww.



Dank voor je aanvulling alvast. Ts nu je niet meer werkt kun je niks meer waarschijnlijk. Maar als je uit je proeftijd was en je had je ziek gemeld had je rechten gehad.

Wellicht handig om daar ook eens in te gaan verdiepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:56 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht tegen de regels geformuleerd


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:58 



 
Profiel   

x_Quinta_x schreef
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.


.. ook ideaal om je sociaal netwerk te belasten met opdringerige producten die je verkoopt door in te spelen op hun schuldgevoel. En nadat je dat netwerk wel min of meer hebt uitgeput, dan gaat het niet meer om het verkopen van producten maar om het aanbrengen van nieuwe mensen. Zoals jij hier probeert.

Ik vind het een nare, manipulatieve business. Er wordt niets gedaan. Als je het geld wegneemt, is er niets wat maakt dat het werk dat je doet waardevol op zich is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:10 



 
Profiel   

Altijd meteen dat negatieve bij MLM, het lijkt me dat iedereen (ook TS) dat prima voor zichzelf mag bepalen en kan beslissen.

MLM heeft voordelen en nadelen net zoals zelfstandige, werkgever of werknemer zijn voor en nadelen heeft. Dan is de ene MLM ook niet de andere MLM. Net zoals het ene bedrijf ook niet het andere bedrijf is. Dat maakt het een niet slechter of beter als het ander.

TS wil opties horen en het is een opties. Als het illegaal "oplichting" was, dan was MLM allang bij wet verboden want het is niet bepaald iets van het laatste jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:10 



 
Profiel   

x_Quinta_x schreef
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd.


Joh.. er zijn er maar enkele die er wat aan verdienen en als je dan ziet hoeveel je werk je moet verzetten om een paar 10tjes te verdienen....
Je verdient het meest aan mensen onder je waar je commissie van krijgt als zij spullen verkopen (of weer nieuwe mensen binnen brengen).
Daarom is werven van nieuwe mensen onder je het belangrijkste om wat te verdienen en degene onder aan de piramide verdienen niks.
Zij worden gemotiveerd om op papier maar wat te verkopen (aan zichzelf of aan directe familieleden) om maar hun rang te behouden en zodat degene erboven hun geld krijgen.



Laatst bijgewerkt door ynskek op 18-10-21 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Quote leeggehaald bericht


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:31 



 

Moonlight17 schreef
Altijd meteen dat negatieve bij MLM, het lijkt me dat iedereen (ook TS) dat prima voor zichzelf mag bepalen en kan beslissen.

MLM heeft voordelen en nadelen net zoals zelfstandige, werkgever of werknemer zijn voor en nadelen heeft. Dan is de ene MLM ook niet de andere MLM. Net zoals het ene bedrijf ook niet het andere bedrijf is. Dat maakt het een niet slechter of beter als het ander.

TS wil opties horen en het is een opties. Als het illegaal "oplichting" was, dan was MLM allang bij wet verboden want het is niet bepaald iets van het laatste jaar.
Iets hoeft niet illegaal te zijn om onethisch te zijn. :+ En de reden dat mensen ervoor waarschuwen, is exact wat Brainless zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 16:02 



 
Profiel   

Ik heb getemd op het betreffende bericht. Geen idee of het letterlijk tegen de Bokt-regels is, maar ik zou wel willen dat het modteam hier eens naar kijkt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 17:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen