Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Van functie veranderen

 
Profiel   

Ik ben nu 16 en werk als afwasser en werk 2 dagen in de week. Dit vind ik eigenlijk niet leuk meer, ik weet toevallig dat er een parttime horecamedewerker vacature is. Zelf wou ik al wat meer klanten contact en meer uren.... en toen appte mij oude werkgever of ik een baan zocht.
Als bezorger, dat deed ik toen ook voordat die 16+ regel kwam, ik heb wel minder uren en verdien minder en weet eigenlijk niet of ik het nu zo leuk vind.
Ik zit echt met een dilemma maar een ding is zeker, ik wil geen afwasser meer zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:27 



 
Profiel   

Er zijn heeeel veel vacatures in de horeca nu, zou zeker daar gaan kijken. Als je het een beetje goed uitkiest kan je daar door het tekort nu ook meer verdienen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:29 



 
Profiel   

BaileyMix schreef
Er zijn heeeel veel vacatures in de horeca nu, zou zeker daar gaan kijken. Als je het een beetje goed uitkiest kan je daar door het tekort nu ook meer verdienen.

Ik verdien waar ik nu werk sowieso stuk boven het minimumloon ongeacht door het tekort en het team is heel leuk. We krijgen ook een bonus voor kerst + veel meer tegoedjes, dus ik twijfel echt of ik uit het bedrijf wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:32 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
BaileyMix schreef
Er zijn heeeel veel vacatures in de horeca nu, zou zeker daar gaan kijken. Als je het een beetje goed uitkiest kan je daar door het tekort nu ook meer verdienen.

Ik verdien waar ik nu werk sowieso stuk boven het minimumloon ongeacht door het tekort en het team is heel leuk. We krijgen ook een bonus voor kerst + veel meer tegoedjes, dus ik twijfel echt of ik uit het bedrijf wil

Ik zou het persoonlijk niet doen, maar wel aangeven dat je graag zou willen doorgroeien naar bediening wanneer daar de mogelijkheid voor is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:33 



 
Profiel   

De functie is helaas weg bij mijn bedrijf :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen