Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enquête medewerkerstevredenheid paardenhouderij

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Mijn naam is Elianne en ik ben een vierdejaarsstudent hippische bedrijfskunde aan de Aeres Hogeschool in Dronten. Om mijn laatste jaar een invulling te geven, onderzoek ik de huidige medewerkerstevredenheid in de primaire hippische sector.

Dus ben jij werkzaam in de primaire hippische sector? Dan wil ik je vragen om onderstaande enquête in te vullen en je mening te geven over het werk in de paardenhouderij. De enquête zal ongeveer 8-10 minuten duren en je zal mij enorm helpen met het invullen ervan!

https://forms.gle/YDUSyKoYaZBspzR39

Alvast bedankt :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 15:01 



 
Profiel   

Mag ik vragen welke beroepen voor jullie vallen onder primair?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 15:18 



 
Profiel   

Zeker! Alle beroepen waarvan de inkomsten direct gerelateerd zijn uit arbeid met paarden valt onder primair. Het meest bekende is bijvoorbeeld een stalmedewerker op een manege, pensionstal, handelsstal, etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 18:41 



 
Profiel   

Heb je ook iets aan de antwoorden van iemand die een halve dag per week vrijwillig op de manege helpt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 18:47 



 
Profiel   

axel_1997 schreef
Heb je ook iets aan de antwoorden van iemand die een halve dag per week vrijwillig op de manege helpt?


Ja zeker! Ik ben geïnteresseerd in alle ervaringen, dus het maakt niet uit of je betaald werk of onbetaald werk verricht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 19:27 



 
Profiel   

Niet meer werkzaam, maar wel lang werkzaam geweest dus ik heb hem ingevuld voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 14:08 



 
Profiel   

Ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 21:01 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar School, studie en werk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 09:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen