Ervaringen met studeren aan de open universiteit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Ervaringen met studeren aan de open universiteit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-22 15:00

Hello :)
Zijn er bokkers die studeren of gestudeerd hebben aan de open universiteit, die hun ervaring willen delen?
Was het wat je ervan verwachtte? Welke knelpunten ben je tegen gekomen? Wat vind je van de universiteit? Komen zij hun beloften na? Hoe is het je bevallen?

Hoor het graag :o

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ervaringen met studeren aan de open universiteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 15:03

Ik studeer aan de open universiteit. Voor mij is het wat ik verwachtte en ben geen knelpunten tegen gekomen behalve de prijzen. :+ Welke beloften doen ze? Ze voorzien je netjes van het nodige materiaal en organiseren tentamens. Veel meer beloven ze niet geloof ik?

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 08:07

Oke dankje dat klinkt positief! :) Ik had al gelezen dat bijeenkomsten op zaterdag gepland worden, maar is het je wel eens gebeurd dat je doordeweeks tijdens kantoortijden iets moest gaan doen voor je studie?



Zijn er ook andere ervaringen? :)

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Ervaringen met studeren aan de open universiteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:14

Ik ben bijna klaar aan de Open Universiteit. Ik ben wel tevreden over de manier waarop ze de studie aanbieden. Wel regelmatig bijeenkomsten onder werktijd maar door Corona zijn die allemaal digitaal geweest.