Opleiding paarden gedragstherapeut

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Opleiding paarden gedragstherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:07

Mee eens, maar ik dacht dat als je stage gaat lopen dat alleen is als je al een opleiding doet?

En daarnaast is het voor mij wel passen en meten of dit de combineren valt met gezin met jonge kinderen en werk daarnaast.
Dingen die ik eerst allemaal ga uitzoeken voor ik mij ergens in stort uiteraard, wil mij goed oriƫnteren.
Wel heb ik afgelopen tijd 2 dagen met iemand meegelopen die werkt als paardengedragstherapeut, wat ik erg prettig vond, op deze manier kon ik mooi meekijken of mijn gevoel matcht met de situaties en oplossingen van haar cliƫnten en paarden, en of ik nog steeds enthousiast zou zijn als ik het in de praktijk zou zien (wat nog steeds zo is :D).
Ook heb ik haar van alles kunnen vragen, wat ook bijzonder prettig is natuurlijk.

Elisa2

Berichten: 37314
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Opleiding paarden gedragstherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 08:57

Dat is al een vorm van stage lopen, goed gedaan. Ik zou zo een beetje meelopen met verschillende mensen, officieel loop je stage als je al een opleiding doet maar bij veel mensen/ trainers kun je ook gewoon onofficieel meelopen zoals je nu gedaan hebt.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 19:29

Even een oud topic omhoog halen .
Welke opleiding heb je uiteindelijk gekozen? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!