Trimsalon eigenaren gezocht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RanjaRietje

Berichten: 549
Geregistreerd: 04-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:25

Daar ligt pvc, makkelijk schoon te houden en het is iets ruwer zodat het minder glad is

idylle schreef:
En wat heb jij in de trimruimte op de vloer liggen?

Zelf zou ik tegels het makkelijkste vinden, maar zeil b.v. lijkt me wat zachter voor als er een schaar valt of als er ooit eens een hond van tafel zou vallen ofzo. Al ga ik er vanuit dat dit nooit gebeurd, maar je weet het niet natuurlijk.

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:55

Hier tegels op de vloer en tot halverwege de muur.
Makkelijk schoonmaken met al die onderwol die aan de muur plakt met blowen.
Even gieter water erlangs en schoon.
Als mn scharen vallen tja das k*t en de schoonmaakster had er een houtje van om met de slang van de stofzuiger mn scheerkoppen van de magneet of te slaan dus daar is de vloer helaas flink beschadigd (scheerkoppen wonderbaarlijk dus niet)
Hond vallen is gelukkig nog nooit gebeurd.

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 15:49

Momenteel heb ik laminaat, ik huur dit pand en kan dit helaas niet zomaar veranderen ook ivm monumentaal pand.
Ook geen aparte blaasruimte.

In ons nieuwe huis komt er een betonvloer met mischien tegels of vinyl/pvc tegels.

Ook komt daar een aparte was en blaasruimte.
Zeil is leuk maar niet ideaal, en als je schaar valt ben je sowieso de l.l meestal
Tegels hoog genoeg doen aan de muren als je dat wilt.

En let op voldoende electra punten je hebt als trimmer nooit genoeg en zorg dat ze hoog zijn zodat als een hond zn poot op tilt het daar niet in komt.

RanjaRietje

Berichten: 549
Geregistreerd: 04-10-10

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:00

Elektra is inderdaad war AfricanLady zegt iets wat je nier teveel kan hebben. Zeld heb ik er wat aan de muur, maar in de knip en droog ruimte ook nog hangend met elk 3 punten

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 18:03

Hier pvc en aparte wasruimte daar ook pvc en muren volledig betegeld maar ik maak niet zoveel gebruik van mijn wasruimte omdat ik katten trim.

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 19:59

Ben bang dat met grote honden de vloer toch te nat wordt met pvc... lastig hoor.... bedankt iig voor alle reacties tot nu toe. Erg fijn!

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 20:28

Er bestaat badkamer pvc ik weet niet of dat kletsnat mag worden maar het is wel voor een vochtige ruimte bedoeld.

RanjaRietje

Berichten: 549
Geregistreerd: 04-10-10

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 21:01

Als het kan zou ik voor vloerverwarming gaan

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 21:29

Badkamer pvc is een overweging idd. Zat zelf aan zeil ook te denken, maar hoor niemand die dat heeft. Is dat een bewuste keuzen?

Vloerverwarming is geen optie helaas. Ga maar 1 a 2 dgn in de week trimmen, dus het moet wel een beetje betaalbaar blijven :+

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 21:41

Ik vind zeil met hondennagels geen handige combi. Hier geen aparte wasruimte helaas. Tegels op de muren en de vloer is beton met vloeistofdichte betonverf.
Enige hiervan is dat met de kruk over de vloer rijden, maakt dat ik elk jaar minimaal opnieuw kan coaten. Ik zou dan ook graag iets van tegels oid willen. Pvc beschadigd dat niet met de kruk en hondennagels?

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 23:53

mellamoshan schreef:
Ik vind zeil met hondennagels geen handige combi. Hier geen aparte wasruimte helaas. Tegels op de muren en de vloer is beton met vloeistofdichte betonverf.
Enige hiervan is dat met de kruk over de vloer rijden, maakt dat ik elk jaar minimaal opnieuw kan coaten. Ik zou dan ook graag iets van tegels oid willen. Pvc beschadigd dat niet met de kruk en hondennagels?


Op zich niet maar wij hebben de fout gemaakt de vloer niet professioneel te laten egaliseren na het beton storten waardoor precies waar mijn kruk staat nu een stukje beschadigd is geraakt. Verkeerde bezuinig dus...

Happinez

Berichten: 8375
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Drenthe, Overijssel, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 18:07

AfricanLady schreef:
Momenteel heb ik laminaat, ik huur dit pand en kan dit helaas niet zomaar veranderen ook ivm monumentaal pand.
Ook geen aparte blaasruimte.

In ons nieuwe huis komt er een betonvloer met mischien tegels of vinyl/pvc tegels.

Ook komt daar een aparte was en blaasruimte.
Zeil is leuk maar niet ideaal, en als je schaar valt ben je sowieso de l.l meestal
Tegels hoog genoeg doen aan de muren als je dat wilt.

En let op voldoende electra punten je hebt als trimmer nooit genoeg en zorg dat ze hoog zijn zodat als een hond zn poot op tilt het daar niet in komt.

Houd laminaat een beetje met al dat vocht ?

Ik ben bezig met een tijdelijke trimruimte ( unit) en moet er nog een vloertje in leggen.
Wil er niet teveel aan kwijt zijn, maar wel netjes hebben.

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 22:05

Nee laminaat is vreselijk xD
Gaat bol staan met vocht en laat los dus totaal niet handig

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:40

Anna79 schreef:
mellamoshan schreef:
Ik vind zeil met hondennagels geen handige combi. Hier geen aparte wasruimte helaas. Tegels op de muren en de vloer is beton met vloeistofdichte betonverf.
Enige hiervan is dat met de kruk over de vloer rijden, maakt dat ik elk jaar minimaal opnieuw kan coaten. Ik zou dan ook graag iets van tegels oid willen. Pvc beschadigd dat niet met de kruk en hondennagels?


Op zich niet maar wij hebben de fout gemaakt de vloer niet professioneel te laten egaliseren na het beton storten waardoor precies waar mijn kruk staat nu een stukje beschadigd is geraakt. Verkeerde bezuinig dus...


Dus na beton storten moet er dus nog geëgaliseerd worden? Ik dacht dat beton vlak genoeg was van zichzelf.
Weer wat geleerd! :D

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 07:20

AfricanLady schreef:
Nee laminaat is vreselijk xD
Gaat bol staan met vocht en laat los dus totaal niet handig


Er bestaat wel laminaat dat tegen vocht kan. Dat heeft m'n pa gelegd op de zolder waar een lekkage is. Die lekkage wordt binnenkort verholpen maar het pvc laminaat doet het tot dusver prima

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 08:28

Anna79 schreef:
mellamoshan schreef:
Ik vind zeil met hondennagels geen handige combi. Hier geen aparte wasruimte helaas. Tegels op de muren en de vloer is beton met vloeistofdichte betonverf.
Enige hiervan is dat met de kruk over de vloer rijden, maakt dat ik elk jaar minimaal opnieuw kan coaten. Ik zou dan ook graag iets van tegels oid willen. Pvc beschadigd dat niet met de kruk en hondennagels?


Op zich niet maar wij hebben de fout gemaakt de vloer niet professioneel te laten egaliseren na het beton storten waardoor precies waar mijn kruk staat nu een stukje beschadigd is geraakt. Verkeerde bezuinig dus...


Dus na beton storten moet er dus nog geëgaliseerd worden? Ik dacht dat beton vlak genoeg was van zichzelf.
Weer wat geleerd! :D[/quote]

Klopt, er blijven altijd wat onregelmatigheden en die kunnen bijvoorbeeld op een plek waar een kruk staat voor spanning op de vloer zorgen, wij hadden het zelf nagelopen en speciale ondervloer maar toch

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 23:21

Sommige zullen het op mijn fb al gezien hebben.
Maar ik ben vandaag teruggekomen uit Milaan van 2 seminar dagen georganiseerd door Adok :D

Prachtige seminars gehad met wereldklasse trimmers.

Afbeelding

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-24 06:31

Wat super gaaf!

RanjaRietje

Berichten: 549
Geregistreerd: 04-10-10

Re: Trimsalon eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 08:37

Wat gaaf!!