Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Natasja22 schreef:Ben wel benieuwd hoe jullie dat dan innen, want zijn dat dan ook niet juist de mensen die zoiets dan niet zouden betalen (en dan ook weer op zoek gaan naar een andere trimsalon)?
gillian schreef:Mobiel heb ik dat gelukkig zelden tot nooit. Heel soms zijn mensen niet thuis, dan bel ik en dan staan ze in no time voor de deur. Als ze zelf even weg moeten, krijg ik vaak de sleutel om de hond binnen te zetten, afhandelen gaat via de app. Met mijn vaste klanten heb ik daar nooit problemen mee gehad.
Heb ooit wel eens een nieuwe klant gehad, contact gehad dat ik wat later zou zijn, sta ik voor de deur hadden ze geen tijd meer. Die staat dus op de zwarte lijst en ga ik niet meer heen.
Ze wilden nog wel een nieuwe afspraak maken als ik dan wel op tijd zou zijn. Netjes uitgelegd dat ik met het verkeer zit en soms werkt een hond niet mee waardoor ik uitloop heb. Snapten ze niks van, dus adieu
mellamoshan schreef:Kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat iemand de afspraak vergeet, maar meer dan eens dan wordt het vooraf betalen gewoon of de rekening voor die ronde in rekening brengen.
Heb het toen bij een klant gedaan die kwam niet opdagen. Zou voor het eerst komen. Geen contact mee te krijgen dus ik een berichtje achter het belletje aan gestuurd. Kreeg ik terug, oh ik was het vergeten maar heb haar van de week gewassen dus het hoeft ook even niet…
Daaronder zette ze, als het weer nodig is dan neem ik weer contact op.
Nee daar plan ik bijna anderhalf uur voor uit, en bedankt. Ik had dus nooit verwacht meer wat te horen, maar warempel, mevr kwam weer in de lucht.
Ik heb aangegeven (was allemaal via app) dat ze welkom is, maar van tevoren mag betalen om zeker er van te zijn dat ze zou komen.
Nooit meer wat gehoord natuurlijk :’)
Nyaleti schreef:Hoi mag ik snel wat vragen?
Hoe heet die band die je om de hond z'n kop / oren doet tijdens het föhnen?
Ik zoek een goedkope voor thuis maar weet niet hoe het heet. Dankjewel