Sinds enkele maanden ben ik teamleider op mijn afdeling. En dat levert hele nieuwe avonturen op Verzuimdossiers, verkoopcijfers, spanningen tussen medewerkers, en natuurlijk het dagelijkse leidinggeven op zich. Dingen waar ik me nooit mee bezig heb hoeven houden, maar wat wel heel veel nieuwe uitdagingen met zich heeft meegebracht, en ik ben ondanks de drukke tijden wel heel blij met mijn nieuwe rol
Ik werk trouwens bij een uitgeverij en werk nu in een team van 11 mensen, mezelf incluis.
Zijn er nog meer teamleider of anderszins leidinggevenden hier op Bokt? Newbies zoals ik, of ouwe rotten voor wie alles gesneden koek is?
Misschien kunnen we hier brainstormen, stoom afblazen en ideeën uitwisselen Uiteraard wel integer, dus zonder namen te noemen of herleidbare situaties te beschrijven, maar algemene zaken uitwisselen lijkt me erg interessant
Om maar 's af te trappen: hoe zorgen jullie dat je team op de hoogte blijft van de actualiteit in jouw vak en dat verwerkt in de dagelijkse gang van zaken?