Besloten online presentatie, hoe?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7928
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Besloten online presentatie, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 19:13

Ik wilde eerst een live meeting doen voor een bepaalde presentatie, maar mensen komen uit heel het land en toen dacht ik van de week, ik kan het natuurlijk ook gewoon online doen. Maar, hoe doe je dat? Ik wil namelijk er wel een klein bedrag voor vragen, dus het zou dan een gesloten meeting zijn waar mensen een wachtwoord voor krijgen. Ik kon online niet zo snel vinden hoe ik dat doe, dus misschien hebben jullie tips?
En ik wil het dan wel leuk aanpakken, hoe ga ik dat doen? Ik wil niet achter mijn laptopje zitten, maar het liefst staand presenteren oid. Met blue screen zou helemaal hilarisch zijn maar ik snap dat dat wel een uitdaging gaat zijn.
Maar ik zoek dus een manier om een besloten prestentatie te doen voor ongeveer 100 mensen. Dus de reguliere programma's lijken me dan niet toereikend?
Ik wil er overigens €7,50 denk ik voor vragen, met de mogelijkheid tot het doen van een 'donatie'. Dus mensen mogen boven de €7,50 zelf bepalen hoeveel ze extra betalen. Iemand nog een idee hoe ik dat kan doen?

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Besloten online presentatie, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:17

Betaalde versie van Zoom?