De perfecte werk-laptoptas gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 17:39

Niqui schreef:
Ik heb de Icon Ivy van Burkeley in cognac kleur. Mooie tas om te zien, hij heeft wat meer een 'gewone tas' uitstraling (vind ik). Met een apart uitneembaar vak voor de laptop.
Hier in lichtgroen: https://maeshillscollection.com/nl/burk ... -15-6.html

Oh deze is wel heel tof! Ben net op zoek naar zo iets.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 17:56


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:41

Ik heb de Honoré van Isabel Bernard.

Afbeelding

Ik heb er mijn werklaptop in, twee notitieboeken, pennen, muis, kabels van de laptop, portemonnee, zonnebril, waterflesje en lunchtrommeltje :).

Het is heel erg mooi, stevig leer met een luxe uitstraling.

Deze is wel boven budget, zie ik. Niet goed gelezen, sorry :o.

Voor deze heb ik jaren een Burkely tas gehad. Goede kwaliteit voor de prijs die je betaalt :j.

Mando

Berichten: 15696
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:50

girlyggirl schreef:
Mando schreef:
Ik heb een leuke bij de bristol vandaan want ik had dezelfde zoektocht.
Ik was dinsdag in de Bristol en zag deze staan.
Was aan het twijfelen voor de witte maar ik dacht het is voor het werk.

Ik ben er heel blij mee

https://bristol.nl/nl-nl/00000001025511 ... as-bristol


Ook op zoek maar deze heeft geen laptop vak toch?


Ja hoor.
Een rits is voor de laptop kant met genoeg ruimte voor je muis en oplader
Andere rits voor genoeg ruimte voor je broodtrommel flesje drinken en veel ruimte.
Binnenin nog zakje voor mobiel en extra rits voor kleine dingen
En aan de buitenkant 2 vakken met rits.


Afbeelding

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:51


jazza
Berichten: 71
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:33


marleen_88

Berichten: 14067
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:47

Ik heb ook een Cowboysbag, zeer tevreden over.

Lindsey_99
Berichten: 2496
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:53

Ik heb een Ucon Acrobatics Lotus tas als laptoptas. Ideaal ding.

Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:55

Ik heb een Securipak van Samsonite.

Het is wel een rugzak en geen leer, dus voor TS waarschijnlijk niet wat ze zoekt, maar voor anderen die dit topic aanklikken misschien wel de moeite waard.
De rits zit helemaal aan de achterzijde, dus ook als je eens moet staan in de trein/tram/metro zitten je spullen veilig.


Ik ben er heel blij mee.

https://www.samsonite.nl/securipak-lapt ... -backpacks

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:44

Even een schopje, ik zoek een nieuwe werktas.

Ik heb nu een Micmacbag, maar de rits is na een half jaar al kapot. -O- Nu moet ik hem opsturen naar de webwinkel voor eventuele reparatie, maar heb zo'n vermoeden dat dit dan weer niet onder garantie gaat vallen en weer kosten met zich meebrengt. Al ga ik hem toch opsturen, in minder dan een half jaar een kapotte rits vind ik wel een beetje gek voor die prijs.

Zijn jullie tevreden met een Burkely tas?

nimbletje
Berichten: 785
Geregistreerd: 25-01-08

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:57

Ik heb mijn tas bij www.remadeindustry.com vandaan. Zij maken diverse artikelen, waaronder veel soorten tassen, van oude uniformen van politie, ambulance, defensie en brandweer. Heel leuk en uniek!

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:05

Ik heb een burkely ook. Erg fijne tas, met voldoende ruimte en ook een grotere laptop. Genoeg losse vakjes voor kleinere spulletjes ook :j Heb hem nu 3 jaar in gebruik, incl bouwplaatsen en is met afentoe een vetje echt nog super netjes.


Afbeelding

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 22:33

Hé wat een toeval, komt ineens m’n eigen topic weer voorbij.

Ik heb toevallig net vandaag m’n laptop van het werk ontvangen. Dus nu tijd om de tas aan te schaffen. Voor nu maak ik de keuze voor een New Rebels tas. Heel wat anders dan ik eerst zocht, maar enige waarvan ik direct dacht dat ik ‘m mooi vond.

Lindsey_99
Berichten: 2496
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:46

Zijn idd handige tassen. Ik heb zo eentje van Ucon. Al een paar jaar, onverwoestbare tas is het.

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:12

nimbletje schreef:
Ik heb mijn tas bij https://www.remadeindustry.com vandaan. Zij maken diverse artikelen, waaronder veel soorten tassen, van oude uniformen van politie, ambulance, defensie en brandweer. Heel leuk en uniek!


Oh my... Lovethis!
Ik heb gelijk even t bedrijf gemaild met mijn vraag. Hou van dit soort dingen.

Cambionn

Berichten: 790
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:34

Meliaforever schreef:
Even een schopje, ik zoek een nieuwe werktas.

Ik heb nu een Micmacbag, maar de rits is na een half jaar al kapot. -O- Nu moet ik hem opsturen naar de webwinkel voor eventuele reparatie, maar heb zo'n vermoeden dat dit dan weer niet onder garantie gaat vallen en weer kosten met zich meebrengt. Al ga ik hem toch opsturen, in minder dan een half jaar een kapotte rits vind ik wel een beetje gek voor die prijs.

Zijn jullie tevreden met een Burkely tas?
M'n vriend nogsteeds blij met z'n Burkley rugzak. Ziet er wel wat gebruikt uit na 3 jaar dagelijks intensief gebruik en heeft ook wat beschadigingen, maar nog goed te gebruiken en al met al nog redelijk netjes. Wordt ook nog gewoon meegenomen naar klanten.

Mijn Castelijn & Beerens rugzak ziet er nog als nieuw uit en is wat steviger gebouwd van mooier leer, maar kost ook wat meer. Blijf erbij dat hij kwalitatief wel beter is, dus kwa dat gaat mijn voorkeur uit naar C&B. Maar gaat dus om een gevalletje goed vs beter, de Burkley is zeker niet slecht. En gezien de prijs ook lager is
is die Burkely prijs/kwaliteit technisch gezien ook prima.

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:42

Heeft iemand nog een goede tip voor toffe gekleurde schoudertassen van leer? Ik mis echt kleur bij de leren tasse .

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:05

Hutcherson schreef:
Heeft iemand nog een goede tip voor toffe gekleurde schoudertassen van leer? Ik mis echt kleur bij de leren tasse .


Dat komt denk ik ook omdat het minder lang mooi blijft. De verf die erop gaat laat makkelijk weer los als leer buigt en je het veel gebruikt. Ik heb ooit een roze gehad maar die was echt lelijk geworden na een jaartje. De bruine en zwarte leren tassen hebben dit probleem niet.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:54


Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:08

Ik weet niet of MyWalit laptoptassen in hun assortiment heeft.
Ik heb een prachtige gewone schoudertas in kleur en portemonnee van dat merk en die blijven beide bij intensief gebruik heel mooi en zijn flink gekleurd.
De kwaliteit leer is ook goed, ben zeer te spreken over dit merk, maar heb me nooit in andere tassen dan mijn gewone schoudertas verdiept.

Niqui

Berichten: 2178
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:45

Ik heb een portemonnee van MyWalit. Heel kleurig en van heerlijk zacht leer. Als je van kleur houdt is dat merk een aanrader inderdaad.

Verder heb ik voor mijn dochter een gele waterdichte leren laptop rugzak gekocht van Burkely. Hij is flink afgeprijsd nu en heeft inmiddels al wat stortbuien veilig doorstaan. Best een stoer model ook vind ik: https://www.thebagstore.nl/burkely-rebe ... ck-yellow/

996981
Berichten: 9766
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:51

_San87_ schreef:
Ik heb de Honoré van Isabel Bernard.

[ Afbeelding ]

Ik heb er mijn werklaptop in, twee notitieboeken, pennen, muis, kabels van de laptop, portemonnee, zonnebril, waterflesje en lunchtrommeltje :).

Het is heel erg mooi, stevig leer met een luxe uitstraling.

Deze is wel boven budget, zie ik. Niet goed gelezen, sorry :o.

Voor deze heb ik jaren een Burkely tas gehad. Goede kwaliteit voor de prijs die je betaalt :j.

Deze had ik niet moeten zien… <3

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:55

Ik heb er ook een van Burkley, fijne tas. Goed aantal vakjes en ook mooi.
Helaas is hij wel te klein om zowel mijn werkspullen als mijn eten mee te nemen. Dus ik neem eten en drinken altijd los mee in een canvas tasje.
Alles bij elkaar zou fijn zijn, maar dan moet ik zo'n grote tas..

123_456
Berichten: 98
Geregistreerd: 15-11-23

Re: De perfecte werk-laptoptas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 11:46

Ik heb al jaren een best fel rode tas met lichtblauwe accenten van Piquando. Kleur blijft prachtig.
Ik verwacht dat dit merk wel wat kleur in de collectie heeft.

Cambionn

Berichten: 790
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 12:09

Hutcherson schreef:
Heeft iemand nog een goede tip voor toffe gekleurde schoudertassen van leer? Ik mis echt kleur bij de leren tasse .
Mijn C&B tas is groen leer. Ze hebben ook regelmatig andere kleurtjes zoals geel en rood enzo.

Suzanne F. schreef:
Hutcherson schreef:
Heeft iemand nog een goede tip voor toffe gekleurde schoudertassen van leer? Ik mis echt kleur bij de leren tasse .
Dat komt denk ik ook omdat het minder lang mooi blijft. De verf die erop gaat laat makkelijk weer los als leer buigt en je het veel gebruikt. Ik heb ooit een roze gehad maar die was echt lelijk geworden na een jaartje. De bruine en zwarte leren tassen hebben dit probleem niet.
Leer kan gewoon geverft worden tijdens de bewerking zodat de kleur er echt in zit. Het hoort geen verflaag er boven op te zijn. Donkerbruin en Zwart is immers meestal ook niet de natuurlijke kleur van het leer. Bruin en zwart zijn domweg de meest populaire kleuren voor leer, ook omdat dit bij alles past, dus die worden het meest geproduceerd en verkocht.