Gezocht: Kraamhouders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-24 22:49

Hey bokkertjes,

ik ben op zoek naar inspiratie voor (potentiële) kraamhouders, vooral in de categorieën van:
- (Oude) ambachten en handwerk
- Lente
- Tuin/buitenleven
- (Ambachtelijke) food
- Dier en natuur
- Demo's die binnen deze categorieën vallen

Waar we niet naar op zoek zijn:
- Kleding (tenzij ambachtelijk/handgemaakt)

Ik ben vooral op zoek naar tips en mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan een dergelijke markt. Het betreft een markt in Gooise Meren die ergens vroeg in de lente gaat plaatsvinden (nog geen datum bekend). Dit is dus geen werving, maar als je toevallig iemand bent of kent die zou willen deelnemen, gooi gerust even een lijntje uit, dan houd ik je op de hoogte.

Thanks!

Ibbel

Berichten: 49132
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 22:55

Hier was recent een kerstmarkt waar oa kramen stonden met boerenkaas, ambachtelijk (desem)brood, huisgemaakte worst, handgemaakte vogelhuisjes/nestkastjes/voertafels, handgemaakt naamborden/huisnummers (pyrografie), gebreide sjaals en truien, (half-)edelstenen, (huis-)dierportretten en er was een demo rietvlechten.

Zit er al iets tussen?

Je zou ook nog aan een demo van een sier- of edelsmid kunnen denken, en bv een roofvogelshow.

nimbletje
Berichten: 784
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 23:43

Misschien een plaatselijke zorgboerderij die middels dagbesteding bijvoorbeeld kaarsen of andere dingen maakt? Groente of fruit van een teler of boerderijwinkel?

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 00:20

Dit is de deelnemerslijst van de Farm en Country Fair in Aalten:

https://www.countryfair.nl/deelnemers

Misschien dat je hier wat aan hebt / dit kunt gebruiken om inspiratie op te doen of eventuele standhouders te benaderen?

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 19:21


Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-24 00:41

Heel erg bedankt voor de tips!

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Re: Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:46

Ik sta een aantal keer per jaar met een kraam op verschillende markten met mijn handwerk in leer. Ik zou eventueel interesse hebben als er meer bekend is.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Gezocht: Kraamhouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 14:38

Ik stuur je even een berichtje, de markt is op 23 maart in Bussum, dus als er geïnteresseerden zijn, geef maar even een seintje. De kramen zijn voor dit jaar iig gratis.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-24 14:01

Even een schopje, de aanmeldingen voor de kramen stoppen binnenkort. De markt is voor een eerste editie flink aan de maat dus we hebben het verhuist naar een groter plein.

Als er nog iemand is die mee wil doen, stuur even een berichtje naar contact@bestofbussum.nl
Het programma en de deelnemers tot op heden zijn hier te vinden: www.bestofbussum.nl

We selecteren wel heel sterk op concurrentie, dus bijvoorbeeld merkkleding is geen optie, om maar wat te noemen.