Beste task en planning manager?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Beste task en planning manager?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 23:46

Hey bokkertjes,

ik gebruik nu al een tijdje monday.com maar los van de prijzen die ze daar vragen voor MINIMAAL 3 man (ik werk alleen) is het voor mij ook echt cruciaal dat ik tijdsblokken kan invullen (dus: Afspraak begint dan en eindigt dan) en dat ik ook visueel op een kalender kan zien dat in dat tijdsblok er al iets gepland staat.

Ik ben echter zeer tevreden over de opbouw van de takenlijst in monday.com en zoek iets dat vergelijkbaar werkt (dus ook zelf de verticale balken in kunnen stellen). Hierbij is dan van belang dat de volgende functies beschikbaar zijn:
- Taak naam
- Label
- Deadline
- Status

Verder is voor mij van secundair belang dat ik taken + hun tijdsblokken kan laten herhalen op vaste dagen op een SIMPELE manier (en niet een berg regels moet opstellen om dat voor elkaar te krijgen).

Er zijn vandaag de dag zo veel task en planning managers, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik dacht met monday.com de juiste match te hebben gevonden, maar helaas is het toch niks voor mij door het probleem van de tijdsblokken en het herhalen van taken.

Wie oh wie heeft de juiste tip voor mij?
Thanks!

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 23:53

Heb er zelf niet mee gewerkt, maar hoor goede verhalen over Notion. Veel zelf instelbaar, geloof dat je punten er allemaal in zitten. Wie weet is het wat :)

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:25

Het voldoet niet honderd procent aan jouw eisen (geen kolommen bijvoorbeeld) maar voor wie meeleest voor tips. Ik ben fan van remember the milk. Je kunt zelfs taken naar je lijst mailen en als je dat direct in het juiste format doet, komt het automatisch op de juiste lijst met datum, herhaling, prioriteit enzovoorts. Het meest fan ben ik van de optie om een taak niet automatisch te laten herhalen, maar pas na x tijd zodra ik de taak afvink. De gratis versie is voor mij voldoende.

Pivione
Berichten: 386
Geregistreerd: 20-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 11:49

Ik werk met Motion, die plant ook taken automatisch door als je een nieuwe afspraak accepteert, of als je de taak niet op de geplande tijd kan afronden.

Chinas

Berichten: 819
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 12:03

DieL_Zor schreef:
Heb er zelf niet mee gewerkt, maar hoor goede verhalen over Notion. Veel zelf instelbaar, geloof dat je punten er allemaal in zitten. Wie weet is het wat :)


Ik werk zelf inderdaad met Notion, en denk dat je hier zeker wel wat mee kan. Ik kreeg toevallig toen ik het programma vanochtend opstartte een melding dat het nu ook makkelijk kan samenwerken met je Google Agenda.
Nadeel aan Notion is dat het wel wat tijd kost om er echt handig in te worden..