Speld in de hooiberg, wat zoek ik voor werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 03:02

Posters plakken in bushokjes. Eigen tijden in te vullen. Juist in de avond en nacht is het rustig op straat.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 03:12

Er zijn vast bedrijven open staan voor een zwangere werknemer. Gewoon proberen :j

Kwa tijden denk ik dat je terecht kan in veel verschillende branches. Taxichauffeur, werken als zorg assistent of gastvrouw in ziekenhuis of verpleeghuis, horeca medewerker, schoonmaak medewerker, tankstation medewerker.

Ik zou gewoon gaan kijken wat aan spreekt van branche of werkzaamheden en dan gericht gaan zoeken.

Paardjes83
Berichten: 204
Geregistreerd: 20-04-23

Re: Speld in de hooiberg, wat zoek ik voor werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 04:10

Volgens de wet mogen ze je niet weigeren. Maar dan hebben ze wel een ander excuus.
PostNL wijk erbij dat kan redelijk flexibel.
Klantenservice ook gewoon vanuit thuis kan op wisselende tijden.
Of digitaal persoonlijk assistent als je een beetje goed bent in plannen en secuur bent.
Allemaal werk met een begin en eind taak op dezelfde dag dus flexibel.
Leerlingenvervoer ook leuk, maar niet geschikt met je naderende bevalling.
Je baan sowieso niet opzeggen nu hooguit wat flexibels erbij om het eventjes uit te zingen tot na de geboorte.

Hoe regel je de hondenopvang net rond op je bevalling? Die klanten wil je wel houden. Misschien op te vangen met een vrijwilliger?
Als dat lukt zou ik me meer richten op het promoten van de hondenopvang en misschien training erbij ik noem maar iets of trimmen.

welmoedz

Berichten: 1578
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 09:38

Heb je op dit moment een vast contract voor een bepaald aantal uren? Anders zou ik toch blijven waar je bent. Dan heb je straks tenminste nog een inkomen als je met verlof bent. Met een 0 uren contract ergens anders krijg je straks niks denk ik?

Wat hierboven genoemd wordt, trimmer, past mooi bij wat je overdag graag thuis doet en er is hier in de regio iig veel vraag naar. Cursus en stage lopen kost helaas wel veel tijd, je bent het ook niet zomaar. Maar misschien voor na de bevalling een goede optie :)!

Gini
Berichten: 17927
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Speld in de hooiberg, wat zoek ik voor werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:15

Ik zou bij het distributiecentrum blijven werken en mijn tijd voor nu steken in het uitbouwen van je hondenopvang. Een marketingcursus doen, social media op poten zetten, goede website etc. Dat dat op relatief korte termijn begint te draaien en voor wat financiƫle ademruimte zorgt.

Elisa2

Berichten: 37314
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Speld in de hooiberg, wat zoek ik voor werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:24

Callcenter werk moest ik aan denken, kan in de avonduren en flexibel, soms zelf vanuit huis. Alleen zoiets moet je wel liggen.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:25

Zat ook te denken aan iets van bezorger. Iets als Hello fresh zoekt ook vaak mensen en is niet zwaar tilwerk. Geen idee of dat een goede werkgever is.

Als je bellen ok vindt, je zou ook bij van dus marktonderzoeksbureaus kunnen kijken. Dan bel je mensen voor bepaalde onderzoeksenquetes. Dat kan vanuit huis en is vaak in de avond.

Kloesje
Berichten: 140
Geregistreerd: 30-05-06

Re: Speld in de hooiberg, wat zoek ik voor werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:47

Je zou nog kunnen denken aan taxi chauffeur, dan kun je je eigen tijden bepalen wanneer je wilt werken (als zelfstandige)

Of je omscholen als rij-instructeur. Les geven in de avond uren, 2 keer een uur overdag, dat kunnen de honden wel even alleen zijn (denk ik). Jeugd is vaak overdag aan het werk of op school, dus dat kan vast prima gaan passen.

Anders inderdaad callcenter werk vanuit huis. ANWB ofzo