vwo, natuur en gezondheid.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 11:33

Wie doen er dit jaar nog meer vwo (ng) examen? En hoe staan jullie ervoor?

Ik sta maar matig, hoop nog paar goede herkansingen te maken en dan moeten mijn examens ook nog goed gemaakt worden. Nog even druk en stressen en dan hopelijk haal ik het dit jaar!!

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:44

ik doe geen ng maar nt... sta er wel redelijk voor. Mag van mezelf een vijf staan voor natuurkunde en voor engels... op die manier moet t wel lukken.

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:51

Ik doe nog maar 4vwo en NG dus examen duurt nog even Clown
Succes!

secricible

Berichten: 25699
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 13:45

voor mij hetzelfde als voor m00nlight. Wens jullie allemaal veel sterkte. Zit nu in de pwweek, en heb nu al stress.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:17

Heb het vorig jaar gedaan, vond de examens zéér meevallen.... Stond er ook matig voor, maar heb geen enkele onvoldoende gehaald. Wiskunde heb ik in de 2e fase misschien 3x een voldoende voor gehaald, waarvan 1 tijdens m'n examen, een 6,7 maar liefst Haha! ...

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:56

m00nlight schreef:
Ik doe nog maar 4vwo en NG dus examen duurt nog even Clown
Succes!

Me2! heel veel succes iedereen die dit jaar examen gaan doen! Lachen

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:19

Ik heb ook n&g (met eco1), sta er goed voor Ja , maar zit alsnog in de stress omdat ik een 8 gem. wil halen zodat ik niet hoef te loten (voor diergeneeskunde). Gestoord

Moet nog 1 herkansing en PO terugkrijgen, en dan heb ik volgende week nog 6 toetsen. Nog even leren dus (en daarna natuurlijk ook nog voor de examens). Ik denk dat ik het wel red, maar het kan alsnog misgaan natuurlijk.

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:28

mariekeR: succes! Als je voor een 8 gemiddeld gaat, kan het toch eigenlijk niet meer misgaan.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:31

haike schreef:
mariekeR: succes! Als je voor een 8 gemiddeld gaat, kan het toch eigenlijk niet meer misgaan.


Slagen gaat hopelijk wel lukken (moet de examens wel erg verpesten wil ik zakken), maar dan moet ik natuurlijk nog ingeloot worden, zit ik alsnog in de stress na m'n examenuitslag Tong uitsteken

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:33

Pff, ik moet dit jaar ook examen NG doen, ik zal blij zijn als het er op zit! Ik sta er best redelijk voor, maar moet dus ook loten voor geneeskunde, dus hoe hoger ik haal hoe beter. Mijn slechtste vaak is wiskunde, maar ben helemaal happy want ik heb er net een 8.4 voor terug, dus sta ik nu gemiddeld een 6.5!

krientje

Berichten: 443
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Tiendeveen

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:10

jaja, ik moet ook aan de bak in mei. NG + ak.... Ben nu al flink bezig mijn laatste tentamens te verkl*ten....

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:44

Oja, vergeten erbij te zetten, ik doe NG + latijn en frans 1,2 (vraag me niet hoe ik erop gekomen ben Knipoog )

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:55

Ik heb vorig jaar eindexamen gym gedaan, ook n&g, gehaald natuurlijk, goed leren en het is vast goed te doen!
Succes Haha!

Tancreda4

Berichten: 24069
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:56

Ik doe ook weer mee (jaja, tweede keer, vorig jaar vet gezakt Bloos)
Ik sta er iig een stuk beter voor dan vorig jaar, op Eco en Nl na dan. Daar sta ik lager voor... Maar goed, NL sta ik nog een 6.1 en eco kan ik eventueel altijd nog laten vallen Schijnheilig (nog twee keuze vakken staan).

Verder sta ik er redelijk voor, rond de 6 en voor Sk, Na en Bio rond de 7.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:23

Ikke! N&G met Ec 1.
Ik sta er best behoorlijk goed voor eigenlijk..... het moet wel heel raar gaan wil ik nog zakken eigenlijk Bloos

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:47

Ik doe dit jaar ook examen! NG met M&O en Scheikunde 2.
Ik sta er best goed voor, dus ik verwacht het wel te halen Haha!. Moet nog wel ingeloot worden voor psychologie Nagelbijten / Gniffelen

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:10

Ik doe dit jaar ook examen N&G met Grieks

Ik sta nu gem. een 7.3 en hoop mijn examens heel goed te maken, zodat ik een hogere inlotingskans heb Haha!

mealyan
Berichten: 157
Geregistreerd: 31-08-03

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:09

Ook ik doe dit jaar examen N&G met eco 1. Ik sta er redelijk voor. Slagen zal wel lukken maar ook ik wil zo hoog mogelijke cijfers voor een hoge kans bij de loting.

schapendoes
Berichten: 557
Geregistreerd: 12-07-04

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:41

ik doe dit jaar ook examen in N&G met als bijvakken du2, sk2 en M&O. ga waarschijnlijk zakken op wiskunde en natuurkunde en met een beetje veel pech ook nog op scheikunde. heb gemiddeld nu allemaal zo'n beetje een 5 voor die vakken

Achteraf beetje verkeerde profiel gekozen, aangezien ik nu Europees en Internationaal Recht wil gaan studeren.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:20

schapendoes schreef:
ik doe dit jaar ook examen in N&G met als bijvakken du2, sk2 en M&O. ga waarschijnlijk zakken op wiskunde en natuurkunde en met een beetje veel pech ook nog op scheikunde. heb gemiddeld nu allemaal zo'n beetje een 5 voor die vakken

Achteraf beetje verkeerde profiel gekozen, aangezien ik nu Europees en Internationaal Recht wil gaan studeren.


Als je zoveel bijvakken hebt, moet je er haast wel één of meerdere nog voor je examens kunnen laten vallen.

schapendoes
Berichten: 557
Geregistreerd: 12-07-04

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:27

patos schreef:
schapendoes schreef:
ik doe dit jaar ook examen in N&G met als bijvakken du2, sk2 en M&O. ga waarschijnlijk zakken op wiskunde en natuurkunde en met een beetje veel pech ook nog op scheikunde. heb gemiddeld nu allemaal zo'n beetje een 5 voor die vakken

Achteraf beetje verkeerde profiel gekozen, aangezien ik nu Europees en Internationaal Recht wil gaan studeren.


Als je zoveel bijvakken hebt, moet je er haast wel één of meerdere nog voor je examens kunnen laten vallen.


ik kan zo ook wel voor het eindexamen laten vallen, maar ik maak ze gewoon allemaal, en dan kan ik ze altijd nog laten wegstrepen als het cijfer niet zo best is.

Ferroowtje

Berichten: 1247
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Eefde & Groenekan

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:30

[quote="MariekeR"]Ik heb ook n&g (met eco1), sta er goed voor Ja , maar zit alsnog in de stress omdat ik een 8 gem. wil halen zodat ik niet hoef te loten (voor diergeneeskunde). Gestoord
quote]

Hee wat grappig! Hier nog zo eentje Haha! ik sta er ook goed voor (nu 8,1 gemiddeld) maar wil dus ook die 8 halen vanwege diergeneeskunde!! wel leuk als jij dat ook gaat doen Lachen

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:54

Jaaa ik moet er ook aan... ng met latijn en sk2. Sta er wel goed voor, dus ben ook wel van plan om gewoon te slagen, maar ik weet nog niet precies hoe ik alles in moet gaan plannen. Hoe doen jullie dat? Ik ga in ieder geval wis, sk, nat en bio met samengevat leren en latijn uit de boeken, maar hoe plannen jullie dat precies in? Ben ik wel benieuwd naar Lachen

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:22

Ik doe hetzelfde als Patos ... N&G met latijn en frans2. Sta er op zich wel aardig voor, heb alleen 3 maanden school gemist dus weet niet of ik alles nog op tijd in kan halen Lips are sealed
Wil trouwens ook dgk studeren, dus ga ook voor de 8 gemiddeld Lachen Sta ik nu afgerond geloof ik nog wel ...

Walco_Aqua

Berichten: 2032
Geregistreerd: 11-01-05

Re: vwo, natuur en gezondheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:04

Ik doe N&G met Latijn, Frans 2 en Economie 1

Het gaat best wel goed, alleen voor latijn sta ik een 5.4. Ik ga ook diergeneeskunde studeren maar ik hoef niet zo hoog mogelijk te halen, want ik ga in Gent studeren en daar hoef je niet te loten en zelfs geen toelatingsexamen.