Mondeling

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 17:15

Aahh mijn nachtmerrie; mondeling!!

Ik ben a.s donderdag aan de beurt.. en niet normaal hoe zenuwachtig ik ben!! Had er gister al migraine van Verdrietig (ben een faalangst patiënt in zeer ernstige vorm) Maar wel blij als het achter de rug is. Lachen Ik heb op donderdag Engels en Nederlands. Kunnen jullie misschien vertellen hoe het bij jullie was gegaan enz.. ?

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:17

Engels ging bij mij heel relaxt! Gewoon een beetje praten, overdreven engels doen! Ik weet niet wat je onderwerpen zijn, of dat je die wel hebt?

Nederlands: Zijn dat bij jou boeken? Of waar moet je over praten?
Het lukt je wel!

Mandyy

Berichten: 30497
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:40

Engels ging bij mij heel slecht. Het ging goed tot die man zelf vragen ging stellen, toen klapte ik helemaal dicht heb een 4,5.

Nederlands waren boeken bij mij daar had ik een 4 voor. Ik wist ineens helemaal bijna niks meer. Heb ook faalangst..

Heel veel succes!!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:24

Engels viel bij mij mee...
De leraar weet dat ik er erg moeite mee heb om spreekbeurten enz te moeten huoden... Ik moest gewoon een stukje tekst voorlezen en daarna ging hij vragen stellen over 2 teksten, degene die ik zelf had gekozen ( over de geschiedenis van paarden in de laatste honderd jaar Haha!) en daarna een over pubs Clown

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:28

Ik heb vandaag mondeling van Nederlands gehad...
Bij mij ging het heel slecht, klapte helemaal dicht en wist niks meer!

Volgende week krijg ik mijn punt.....

Morgen heb ik mondeling van Engels Nagelbijten / Gniffelen
K ben echt kei zenuwachtig!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:31

Bij mij viel engels ook reeeuze mee. Ik had een 7,3.
Echt een van de hoogste. Ik was ook doodzenuwachtig omdat ik slechte ervaringen had met vorig jaar Engels.
Toen had ik een lerares, we hadden echt een bloedhekel aan elkaar.
Maar nu heb ik zo'n leuke man enzo en ik praatte maar door enzo, supergezellig Haha!
Gewoon rustig blijven, doorpraten ook al trilt je stem, en ook al gaat 't nergens over. Gewoon blijven praten Lachen

as_trid

Berichten: 2115
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:28

ik heb vrijdag engels gehad heb nog geen cijfer maar het ging echt goed vond ik. ik was eigenlijk bang dat ik heb zo verpesten.

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:47

Engels heb ik in feb. gehad ik klapte toen ook ineens in omdat hij me overdonderde met vragen maar ik had toch nog een 6.
duits heb ik een 7 gehaald
en nederlands een 8,4

Anoniem

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:55

mandyy schreef:
Engels ging bij mij heel slecht. Het ging goed tot die man zelf vragen ging stellen, toen klapte ik helemaal dicht heb een 4,5.

Nederlands waren boeken bij mij daar had ik een 4 voor. Ik wist ineens helemaal bijna niks meer. Heb ook faalangst..

Heel veel succes!!



ik kon juist de vragen goed beandwoorden de afgelopen keer....

volgende week heb ik weer een mondeling over een vrij onderwerp en daarbij moest je een werkstuk maken...3 keer raden over paarden natuurlijk Haha! dat praat voor mij het makkelijkste..


heel veel suc6!!! het lukt je wel

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:01

Engels ging heel goed bij mij, kreeg een 8 Haha!
Nederlands ging voor mij gevoel ook goed, maar omdat de docent vond dat hij de antwoorden uit mij moest trekken Verward (ik gaf niet meteen antwoord omdat ik een beetje nadacht over m'n antwoord, wil er nog wel eens iets uit gooien wat nergens op slaat Clown) maar daar heb ik dus een 6- voor gekregen.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:20

Ik heb al 3 mondelingen gehad...

* Nederlands - 8,0 (Ging over boekverslagen)
* Frans - 7,8 (Mezelf voorstellen ed. en teksten lezen)
* Engels - 6,0 ( Verhaal over Mezelf en mijn pony, tekst lezen, plaatjes beschrijven...)

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:26

Ik weet wel hoe je je voelt, ben een ramp in spreken.
Frans ging echt super, me echt heeel god voorbereid had een 8.7 gekregen.
Engels ging heel slecht, 6je
Nederlands kwam ook niet echt hoog, maar daar wordt ik altijd laag op beoordeeld.
Filosofie daarentegen ging heel goed, daar had ik een 8.7 voor.(betoog voor de klas)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:49

sweet_angel schreef:
Ik heb al 3 mondelingen gehad...

* Nederlands - 8,0 (Ging over boekverslagen)
* Frans - 7,8 (Mezelf voorstellen ed. en teksten lezen)
* Engels - 6,0 ( Verhaal over Mezelf en mijn pony, tekst lezen, plaatjes beschrijven...)



ik moest toendertijd op de havo met engels fotos meenemen...
dus ik had ene foto waar ik diabetes kreeg...hmmm lekker onderwerp...OMG wist echt niet wat al die dokterstermen waren haha
heb me er toen flink uitgeluld! Haha!

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:52

heb vertrouwen!!

Ik vond mijn ebehoorlijk meevallen: engels 6,5 en 6,5 en nl een 7

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:59

Ik heb engels net gehad. Ik was echt heeeel erg zenuwachtig Nagelbijten / Gniffelen
Maar gelukkig viel het allemaal mee! Hij zei dat mijn punt ongeveer een 7.5 is Haha!

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 15:21

Oh, jullie resultaten zijn bij de meesten wel goed. Lachen Maar hopen dat ik het er ook zo vanaf breng!!!
Ik heb voor Nederlands mondeling over boeken.
Engels taaldorp.

Bij taaldorp moet je een soort van rollenspel doen zegmaar.. met zn alle tegelijk. Je loopt in een gespeeld dorpstraat en daar moet je dan dingen halen. Bijv. bij het postkantoor 5 postkaarten en postzegels. Het zijn alleen wel vreemde mensen van buitenaf die dan achter de toonbank staan.. Scheve mond Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:50

Ik had vorige week Engels mondeling en dat ging eigenlijk best wel goed, had een 8! Terwijl het niet mjn beste vak is. Maar had het wel goed voorbereid maarja was best wel zenuwachtig dus was benieuwd wat ik dr van bakte Knipoog

Succes iig!

vivanes
Berichten: 1356
Geregistreerd: 12-05-04

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:43

Ik had vrijdag frans mondeling enik was ook super nerveus. Ik ging naar huis met een dikke 8 en veel lofvan mijn lerares omdat ik zo mooi had verteld over de paarden. Ze wou me eigenlijk een 9 geven, maar mn verhaaltje was wat te kort. Toen ik er eenmaal zat viel het wel mee. Voor Nederlands had ik ook een 8, stelde niets voor en voor Engels een 8.5.

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:09

Ik heb al een hele tijd mijn mondelingen gehad, in ieder geval Engels, Frans en Spaans.
Engels had ik een 6,5, het ging wel goed voor mijn doen, maar ik was wat aarzelend. Voor Engels moest ik 2 boeken lezen en 3 CD's bekeken hebben.
Frans had ik een 6,3; hiervoor ik was heel zenuwachtig, maar achteraf ging het heel goed (voor mijn doen). Hierbij moesten wij dialoogjes voorbereid hebben een foto beschrijven die je zelf moest meenemen, maar ik was het vergeten (dom)!!
Voor Spaans had ik een 7,5; hiervoor was ik ook super zenuwachtig, klapte zelfs tijdens mijn mondeling een aantal keer dicht. Hiervoor moest je alle gesprekjes van de afgelopen 2 jaar voorbereiden en één CD.

Tijdens mijn laatste toetsweek heb ik mijn Nederlands mondeling gedaan, daarvoor was ik een klein beetje nerveus. Toch ging het goed en dan maar een 6 krijgen, belachelijk!

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 07:57

Waaah ik ben echt zo zenuwachtig.. Verdrietig Ik zit al aan de Plantival sinds gisteren, maar ohh.. echt niet normaal!!!

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 11:33

Yeah, ondanks de zenuwen heb ik toch mooi een 6.5 voor Nederlands mondeling!! Tis niet echt super hoog ofzo, maar wel goed voor mijn doen!! Pling

Nu Engels nog. Scheve mond Er zijn echt van die mensen die uit Engeland komen om hier die examens te doen Tong uitsteken .. Een vriendin van mij moest iets vragen aan de lerares.. komt er zo'n Engels vrouwtje naar ons toe.. "It's not a test.. It's fun!!!!"

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:38

Gewoon netjes voorbereiden en dan komt alles goed!
Bij mij viel het allemaal hartstikke mee!

SuperSuup

Berichten: 1951
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: oud-beijerland

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:50

Ik heb het al een tijdje achter de rug

Ned: 8.5

Eng 9.5 (dankzij een brits accent Bloos )

En ik was ook zoooo zenuwachtig maar het ging echt super, heb ik voor ned mn cijfer weer op gehaald in ieder geval Tong uitsteken

EngeltjeS

Berichten: 16642
Geregistreerd: 06-06-03

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:09

ik had een 7.8 voor engels, ging heel goed Haha!
en nederlands een 8 Haha!
xxiezz
ps mooi dat het goed ging Haha!

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Re: Mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:08

Voor Nederlands had ik een 7,0 Lachen
Voor Duits een 7,4 Haha!
Wat ik voor Engels en Frans heb weet ik 't nog niet..