wie gaat er allemaal op kamers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 22:33

tjah zoals de titel al zegt dus Clown

ik wel, want ik ga naar leeuwarden en vanuit helmond is dat wel erg ver fietsen Schijnheilig , 3.5 uur met de trein is niet zo geweldig elke dag Tong uitsteken
en hoe zit dat bij jullie? weet trouwens iemand wat de basisbeurs uitwonend is??

pittekop

Berichten: 83
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Tiel

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:58

ik ga ook op kamers, tiel-apeldoorn is niet alles.
en de basisbeurs uitwonend is iets van 200 euro dacht ik

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:38

Ik blijf lekker thuis Haha! M'n school is misz 10 minuutjes fietsen en als het slecht weer is stap ik zo'n beetje naast m'n huis op de bus en stap er voor school weer af Haha!

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:34

Ik ga mijn ogen open houden voor een kamertje. het is niet noodzakelijk, aangezien het 20 minuten fietsen ongeveer is, maar toch...!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:44

Ik niet, ik ga in Alkmaar op school en dat is maar kwartiertje met de brommer ofzo dus dat is wel te doen Knipoog

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:33

Ik blijf hier lekker in Amsterdam, de school is denk ik een kwartiertje van hier fietsen en ik woon hier prima.

vivanes
Berichten: 1356
Geregistreerd: 12-05-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:47

Ik hoef dan maar 10 minuutjes te fietsen. Dus ik blijf echt wel thuis wonen.

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:31

pfff opzich ben ik blij dat ik eindelijk weg kan thuis Schijnheilig
maar als ik zo bekijk hoe ik het allemaal moet gaan redden Bloos! kamers zijn zo'n 200 euro gemiddeld en dan moet ik de rest nog kunnen betalen... gelukkig ben ik pas 17 dan en hoef ik no niet al die bijkomende kosten zoals verzekering enz enz te betalen!

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 22:09

Basisbeurs ligt nu op zo'n 233 euro. Mooi meegenomen, maar als je inderdaad eens bedenkt hoe duur kamers tegenwoordig zijn... Ik weet niet hoe het in Leeuwarden is, maar hier in Breda vrij prijzig. Ik zit nu ongeveer 2,5 jaar op kamers en het is vrijwel niet te doen om alleen voor die kosten op te draaien en ook nog eens je schoolgeld en boeken ed te betalen. Gelukkig heb ik hele lieve ouders. Schijnheilig

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:48

Ik ga echt nog niet op kamers hoor Tong uitsteken wel relaxt zo. Ik ga volgend jaar dan elke dag met de trein naar Amsterdam. Lachen

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 12:29

Stacey schreef:
Basisbeurs ligt nu op zo'n 233 euro. Mooi meegenomen, maar als je inderdaad eens bedenkt hoe duur kamers tegenwoordig zijn... Ik weet niet hoe het in Leeuwarden is, maar hier in Breda vrij prijzig. Ik zit nu ongeveer 2,5 jaar op kamers en het is vrijwel niet te doen om alleen voor die kosten op te draaien en ook nog eens je schoolgeld en boeken ed te betalen. Gelukkig heb ik hele lieve ouders. Schijnheilig


in leeuwarden liggen ze ongeveer tusen de 190 en de 250 euro.. dus valt best mee, maar je moet wel net een goede kamer treffen..
balen dat ik ook niet naar kijkavonden enzo kan want dan zit je toch weer 3,5 uur in de trein om ff een kamer te bekijken Clown
jaah mijn ouders betalen ook mijn boekengeld en schoolgeld enz. ben ik wel heel blij om! moet er niet aan denken om inc die kosten rond te komen Nagelbijten / Gniffelen

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:19

Ik blijf lekker thuis wonen, heb het hier prima naar mijn zin Haha! En zo ver is het niet met het openbaar vervoer naar amsterdam hiervandaan..

krientje

Berichten: 443
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Tiendeveen

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:36

Ik ga naar Utrecht. (weg van huis.....!!!!) Maar ook daar zijn de kamers vet duur. BTW nog iemand met een kamer over toevallig??

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:01

Nog niet, is goed te doen met bus en evt nog te fietsen. Maar hoort er wel een beetje bij, dus mss in mijn 2de jaar ofzo.

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:06

een beetje,
ga deurne doen dus met intern.

marleeniej

Berichten: 636
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Berry, Australia

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:18

ik heb nog niet de drang om direct op kamers te gaan... het is een dik half uur met de trein, dus best wel te doen... maar ik ga wel beetje ogen open houden voor een kamer ( of een flatje met een vriendin samen )

hoe doen jullie dat volgend jaar eigenlijk met je paard? want als ik op kamers ga gaan de paarden helaas weg.....

Ferroowtje

Berichten: 1247
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Eefde & Groenekan

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:21

Ik wel, moet 1,5 uur met de trein en nog een uur fietsen! mij iets te pittig!! dus op zoek naar een kamertje...
gelukkig heb ik een verzorgpony en zit dus niet met het probleem van verkopen of niet...

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:29

Ik wil zeker op kamers, lekker naar Nijmegen. Heb nog niks gevonden,dus dat wordt waarschijnlijk de eerste tijd toch heen en weer reizen.

Walco_Aqua

Berichten: 2032
Geregistreerd: 11-01-05

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:05

Ik ga in Gent in Belgie studeren dus ik moet wel op kamers, want reizen duurt allemaal veel te lang.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:40

Ik niet, ik moet dan wel elke dag een uur heen en een uur terug reizen maarja ik ga alleen op kamers als ik m'n paard mee kan nemen Vork En tja dat is hartstikke duur

Walco_Aqua

Berichten: 2032
Geregistreerd: 11-01-05

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:51

Ja ik moet helaas mijn pony's verkopen. Maar ik word ook 18, dus ik zou ze sowieso niet houden, maar ik vind het wel suuuper jammer.

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 14:00

jeetje problemen allemaal zeg, maar de mensen die nog niks gevonden hebben.. er zijn toch genoeg site's?
bijvoorbeeld op www.kamernet.nl en dan bij automatische berichtgevign kan jejezelf gewoon aanmelden en krijg je telkens een meeltje als er weer een kamer bijkomt in die stad, errug handig! alleen die kamers zijn allemaal per nu beschikbaar ofzo, en ik hoef pas vanaf half augustus ofzo Nagelbijten / Gniffelen

lisette87
Berichten: 77
Geregistreerd: 10-08-04

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:23

Raalte-Wageningen is ook niet echt relaxt te doen...dus ik hoop ook n kamer te vinden voor aankomend jaar...tlijkt me wel super, lkkr veel vrijheid Lachen jammer dat t zo duur is :S

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Re: wie gaat er allemaal op kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 11:26

Ik blijf lekker thuis wonen!
Voor mij is de nieuwe opleiding een half uurtje fietsen, goed te doen dus! Over een jaar gaat de opleiding wel weg uit Deventer en verhuisd naar Wageningen, maar daar kan ik ook nog wel komen als ik thuis blijf wonen.