Oneerlijke becijfering?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 20:27

Het is bij ons altijd al een rommeltje bij wiskunde (staat hier ook nog ergens een ander topic van), maar wat we vandaag weer hadden *zucht*
We kwamen naar school om wat cijfers op te halen en om eventueel een herkansing te maken. Dus ik vraag mijn cijfer voor mijn PO (de PO was een zoekopdracht op internet, supermakkelijk dus), zegt hij: "ik heb iedereen een 7 gegeven" Dus ik ga in protest, want ik heb alles in mijn eigen woorden gedaan en zelfs nog stukken lopen vertalen, terwijl ik weet (en hij ook) dat er mensen zijn die alles zomaar van internet hebben geknipt en geplakt. Een aantal vriendinnen waren het er ook niet mee eens, zij hadden het net als ik ook zelf gemaakt.
Wat was zijn antwoord: "Jullie gunnen dus de andere geen hoog cijfer?"
Grblllll!@#!!*% Boos! Boos! Boos! Boos!
Spatte toen half uit elkaar van woede!!! Mijn vriendin antwoorde: "Ow ik gun iedereen een hoog cijfer, maar u bent gewoon te lui om ze na te kijken!" Wat dus ook waar is... Scheve mond Als er één leraar lui is dan is hij het wel...
Ben hier dus zó boos om. Nu heb ik een zelfde cijfer gekregen als iemand die alles zomaar van internet heeft gehaald Boos!
En nog het ergste is dat hij voor iedereen al dat cijfer heeft ingevuld, terwijl er gewoon mensen zijn die het nog niet hebben ingeleverd!! Dat kan toch niet?!

Naja, wij zijn dus met een aantal mensen het goed zat en gaan dus morgen naar de Unit-directeur. Hopen dat er nog wat aan gedaan wordt... Scheve mond

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:53

Mee eens! Ik zou ook boos zijn! Bij mij op school maken ze er af en toe ook zo'n zooitje van en degenen die het wel op tijd inleveren en er wel werk van hebben gemaakt die worden er dus de dupe van.

sallie
Berichten: 582
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: alkmaar

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:58

enenenen? Wat zij de directeur?

Chocopasta

Berichten: 16571
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:23

Tsjee, dat slaat echt nergens op, lijkt me ook dat het niet mag?
In elk geval veel succes met protesteren Knipoog

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 21:44

Gisteren wilden we dus naar de Unit-directeur, maar die was in een bespreking Clown
Je moest een afspraak maken per e-mail Clown
Vandaag ben ik niet naar school geweest, dus ik moet het nog ff aan m'n vriendinnen vragen of die al wat meer weten Knipoog
Ik hou jullie op de hoogte Knipoog

Ferroowtje

Berichten: 1247
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Eefde & Groenekan

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:00

Ik vind het echt geeeeeen stijl, ik zou ook uit mijn vel knappen! Ik denk dat het zelfs illegaal is, dus je maakt een aardige kans lijkt mij Knipoog succes!

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 11:57

beetje idioot! dan zou hij jou minimaal een hoger cijfer (10! Clown) moeten geven, wat een gedoe zeg! heel erg veel succes meid!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 19:48

Als het goed is zal er nog wat aan gedaan worden, maar ik heb eigenlijk zo mijn twijfels met deze school
Voor de rest heb ik nu eigenlijk meer mijn examens aan mijn hoofd Knipoog

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:51

Wat een belachelijk gedoe...
Een vriendin van mij kreeg haar cijfer van een toets nadat we alweer bijna 2 andere toetsen hadden gemaakt Clown

Oscarlover

Berichten: 557
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Tiendeveen

Re: Oneerlijke becijfering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:12

WAt stom zeg