Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 11:48

Nou bij ons is het dus echt stom geregeld. Dinsdag gewoon les, woensdag en donderdag facultatief. Vrijdag LSD. Nou, het feest 's avonds gaat al niet door omdat 2 leerlingen ertegen waren
En dan Maandag beginnen de examens al! Terwijl we die week gewoon huiswerk opkrijgen enzo.

Ik ben dus gezakt en vorig jaar was het veel relaxter geregeld, hadden we veel tijd vantevoren (naar mijn gevoel) om te leren. En dit jaar zit alles zo dicht op elkaar.

Is dat bij jullie ook?

haike
Berichten: 13526
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:01

Dinsdag antwerpen als afsluiting en dan de rest van de week facultatief. (alhoewel het daar deze week ook al verdacht veel op leek, opkomstprercentage van nog geen 20% bij sommige lessen Knipoog )

Bella_Donna
Berichten: 604
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Hengelo

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:02

bij ons is het niet veel anders... dinsdag les woensdag, donderdag en vrijdag dat facultatief gedoe... en woensdag moeten we de hele dag aan tekenen op school omdat die halve toffe van tekenen het heel grappig vond om ons dat examen een maand te laat te geven... nog niemand is aan zn werkstuk begonnen... vandaag hadden we stuntdag en gister feest..

Nannes

Berichten: 4314
Geregistreerd: 04-05-05
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:25

wij hadden deze week gewoon les, alleen dinsdag vrij, omdat er studydag was ofzowiets Verward
In de week van het pinksterweekend zijn we de hele week vrij, alleen gaan we dinsdags naar eurodisney
de week erna 2 weken exames, na disney zat tijd om te leren gelukkig

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:27

echt te belachelijk!!
iedereen denkt mooi tijd om te leren maar nee!!

we hebben proefexamens!! kortom volstrekte onzin! en je MOET jaa MOET heen!! grr!!

En ik heb nog niet geleerd en ga beide weekenden weg,, (zit er nou al tegen op!!)

Chessiej

Berichten: 1705
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:41

Ik heb dinsdag een proef exame en woensdag ook
En dan donderdag en vrijdag vrij:S
Heel raar... rare school heb ik Boos!

Biepje

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:43

onze laatste week zit over het algemeen nog vol met testen en leraars die nog snel iets willen zien... om gek van te worden

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:48

Wij hebben vanaf afgelopen woensdag facultatief, maar vind het sowieso allemaal nogal krap hoor. Komt miss ook voor sommigen doordat ze vorig jaar laat vakantie hadden, dat ze toen dus iets later begonnen zijn ? Scheelt toch weer die paar weekjes ...
En verder mogen de scholen het gewoon beter plannen Boos!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 11:13

Wij hebben deze week vrij, er is wel facultatief les. Ik vind het wel goed dat het zo geregeld is, ik kan nu lekker zelf mijn dagen plannen en kan nu naast het leren ook nog genoeg andere dingen doen. Lachen

JW18

Berichten: 1185
Geregistreerd: 19-07-04

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:02

Wij hebben de hele week vrij,(dinsdag is school dicht) als je vragen hebt mag je naar school toe komen.
Is wel goed geregeld bij ons. NADEEL is dat we GEEN feestje hebben of zo'n stuntdag ofzo.

SUC6 allemaal met jullie examens

mvg JW

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:44

Heel de week vrij. Aangezien morgen pinksteren is, dinsdag sportdag, woensdag vallen de uren uit (twee uur ak, wi, ec en 1 uur maatschappijleer) omdat de leraren met de derde klas drie dagen weg gaan. Donderdag en vrijdag facultatief les. Maar juist de leraren die je moet hebben zijn dan weg en vallen zowiezo uit. Heel handig

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:12

Ik ben al 3 weken van te voren vrij Haha!

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:40

wij hebben eigenlijk deze week (week voor examens) helemaal vrij. je bent wel vrij om alsnog naar school te komen om bijvoorbeeld vragen te stellen. vorige week hadden we dan een week meivakantie en de week daarvoor hadden we een gehele week facultatief les, alleen de lessen die je zelf wilde volgen (vakken waar je minder goed in ben) daar ging je naar toe en de rest niet als je het niet nodig had. het is redelijk goed geregelt dus. geen leraren die lopen te stressen, alleen veel succes gehad en 'heb je vragen, dan moet je even bellen of naar school komen'.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Re: Hoe ziet jullie laatste week eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 12:16

Deze week nix, ja beetje facultatief, maar de helft gaat niet door dus een beetje vakantie Knipoog