Het dringt langzaam door...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 20:03

Het begint geloof ik langzaam tot me door te dringen dat het nu toch wel allemaal erg dichtbij komt. Dat hele eindexamen gedoe. Nieuwe school.. Kamer zoeken.. Ben 16 en straks (als ik slaag natuurlijk) het huis uit. Aan de ene kant heb ik er ontzettend veel zin in, maar aan de andere kant vind ik het doodeng...
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Walco_Aqua

Berichten: 2032
Geregistreerd: 11-01-05

Re: Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 23:36

Ja ik! Ik ga als ik geslaagd ben diergeneeskunde studeren in Gent. Dat wordt dus op kamers gaan. Ik heb op het moment 2 pony's en die moet ik dan dus verkopen. Als ik naar die nieuwe school ga verandert er dus kei veel. Ik kan niet meer paardrijden, ik heb een vriend en die zie ik dan alleen nog maar in het weekend en ik ga helemaal in mn eentje naar Belgie. Ik vind het doodeng maar ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen.

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:45

ik heb er verder geen last van. ik kan thuis blijven, kan met de trein (dan met de bus en van huis met de fiets naar station), maar echt heel erg veel succes! wilde eerst zelf uit huis, maar toch maar laten schieten. het wordt dan allemaal een stuk moeilijker. ik kan gelukkig wel m'n vriend blijven zien als ik thuis blijf en paardrijden gaat 'gewoon' allemaal door.

Bella_Donna
Berichten: 604
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Hengelo

Re: Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 12:00

Kimmm schreef:
ik heb er verder geen last van. ik kan thuis blijven, kan met de trein (dan met de bus en van huis met de fiets naar station), maar echt heel erg veel succes! wilde eerst zelf uit huis, maar toch maar laten schieten. het wordt dan allemaal een stuk moeilijker. ik kan gelukkig wel m'n vriend blijven zien als ik thuis blijf en paardrijden gaat 'gewoon' allemaal door.


ja precies... ik ook! Clown

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Re: Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 14:32

Walco_Aqua schreef:
Ja ik! Ik ga als ik geslaagd ben diergeneeskunde studeren in Gent. Dat wordt dus op kamers gaan. Ik heb op het moment 2 pony's en die moet ik dan dus verkopen. Als ik naar die nieuwe school ga verandert er dus kei veel. Ik kan niet meer paardrijden, ik heb een vriend en die zie ik dan alleen nog maar in het weekend en ik ga helemaal in mn eentje naar Belgie. Ik vind het doodeng maar ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen.


hmmz..dat is zeker nogal heftig ja. wij verhuizen richting utrecht (waarsch soest) in de zomervakantie, en natuurlijk een andere school. ik vind het nogal wat, maar als ik dit zo lees.. (mijn pony gaat ook mee Bloos )

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Re: Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 17:24

Bij mij blijft alles het zelfde.. me MBO opleiding ( als ik aan genomen word.. ) zit naast me VMBO school Lachen..
is dus super makkelijk ..
Lijkt me trouwens best eng om op je 16de al op kamers te gaan

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Re: Het dringt langzaam door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:54

jaah ik ken het ook, ik ga in Breda op kamers. of ik er voor september al een kan vinden weet ik niet, maar toch allemaal zo vreemd en nieuwe stad en voor mezelf dan gaan koken Bloos! --> moet ik maar eens gaan leren. ik heb er wel kei zin in..maar indedaad ook enggg!