grrrrr pokke-profiel

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 13:05

Ik doe havo en heb het N&G-profiel+economie. oooh ik heb nog nooit zo'n spijt van een keuze gehad als deze zeg! damnn...ik ga volgend jaar management toerisme doen, dus ik heb helemaal geen: scheikunde, natuurkunde, biologie, wiskunde b2 nodig. en nu moet ik gewoon examen doen voor 7 vakken:
- natuurkunde
- wiskunde B2
- scheikunde
- biologie
- economie
- engels
- nederlands

en voor die eerste 5 moet ik dus leren...ik kan er echt niet tegen dat ik daar de rest van mijn leven niets aan heb. En dan hoor ik ook nog eens van een vriendin dat zij met een C&M-profiel alleen maar examen hoeft te doen in Geschiedenis, Economie, Duits, Nederlands en Engels. hoe relaxed man....aaaah ben echt gestresst nu joh....
zijn er nog meer mensen die zo'n spijt hebben van hun profielkeuze?

MayaH

Berichten: 164
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Helmond

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:14

Ik wilde eerst ook NG gaan doen...maar gelukkig op het laatste moment toch EM gedaan... Maar moet ook 8 vakken examen doen...

Off topic:Waar ga je Managment Toerisme doen, ik ga dat namelijk ook doen(NHTV, breda)

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 13:15

eeej daar ga ik dat ook doen!!!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:40

Ik had vorig jaar ook N & G met economie in het vrije deel maar dat leek me niet zo verstandig Tong uitsteken dus ben ik overgestapt naar C &M en ik ben heeeeeeeel blij dat ik dit profiel heb, het is inderdaad wel makkelijker en minder leren. (vind ik. ) Maar iig veel succes!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:07

Ik heb ook NG en dan met Du2.
Heb er zo'n verschrikkelijke spijt van! Wil nu makelaardij o.g gaan studeren dus moet ik sowieso hierna nog een cursus economie gaan doen. Heb dus ook helemaal neits aan dit profiel en ik kan dit profiel ook helemaal niet Boos! Alleen biologie gaat wel goed.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 16:59

anke2002 schreef:
Ik had vorig jaar ook N & G met economie in het vrije deel maar dat leek me niet zo verstandig Tong uitsteken dus ben ik overgestapt naar C &M en ik ben heeeeeeeel blij dat ik dit profiel heb, het is inderdaad wel makkelijker en minder leren. (vind ik. ) Maar iig veel succes!


ben je toen je van de vierde naar de vijfde ging over gestap naar dat profiel?

en idd Ctal, ik heb me ook al 1000x voor de kop geslage dat ik dit profiel heb gekozen. En nu heb ik echt zoiets van: moet ik gaan lere voor niets eigenlijk...en daardoor is mijn motivatie om te gaan leren nog minder grmbl.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 19:34

Ja idd dat heb ik ook Ja En dan vooral wiskunde..is super moeilijk en veel en ik heb er dus helemaal niets meer aan Boos!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 19:49

precies dezelfde vakken ( alleen wiskunde B1 )
af en toe baal ik wel jah dat ik dit profiel gekozen heb.
vind het echt moeilijk maar aan de andere kant...
wat moet je met geschiedenis en aardrijkskunde ??....
iets wat ik echt helemaal niet leuk vind!

vind het allemaal 10 x niks...

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 10:45

Frusty Would you mind?! ik heb C&M met biologie, en nu mag ik volgend jaar fijn 7VWO gaan doen Koe omdat ik voor diergeneeskunde toch echt N&G nodig heb. dus al die vakken die julie zo vreselijk vinden, ga ik nu in één jaar inhalen. en ja, ik heb dit jaar ook al 8 examens... Clown ruilen?? Tong uitsteken (en dat omdat die klote-decanen in de derde vonden dat ik geen DGK moest doen.. >;)

MayaH

Berichten: 164
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Helmond

Re: grrrrr pokke-profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 14:10

Ja die decanen dat is vaak het probleem hoor, ik mocht geen N-profiel kiezen omdat ik voor wiskunde zwak zou zijn. Maar ik had gewoon een 7 op mijn rapport >;) Heel vreemd