Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Zwartwitje schreef:Wat een leuk en handig topic. Mijn stage zit er net op
Vanuit onze school is het niet toegestaan zelf actief op zoek te gaan naar stageplekken, alles moet via de docenten lopen. Ze zijn geloof ik doodsbang dat ze via studenten een verkeerde indruk achterlaten bij de stagebieders ofzo. Ik hoop voor de mensen die nog op zoek zijn naar een stage, dat dat andes is op hun school/opleiding en dat ze op deze manier iets kunnen vinden!
Joleen schreef:Weet iemand een leuke stage voor mij? Ik kan maar niks leuks vinden in de buurt van Zwolle. Ik doe HBO communicatie. Weet je iets? Laat dan maar horen!
Joleen schreef:HBO communicatie heeft eigenlijk weinig te maken met telecommunicatie. Het gaat meer over de reclamewereld, wat journalistiek enz. Heel simpel gezegd is communicatie een boodschap overbrengen van een zender naar een ontvanger. De centrale vraag daarbij is HOE dat moet gebeuren. Meer dus de creativiteit. Hoe moet de boodschap overkomen op de ontvanger en dat soort zaken
EngeltjeS schreef:Hallo
Ik ben ook op zoek naar een stage plaats, mijn opleiding is MBO paardenhouderij. Momenteel heb ik het 1e leerjaar afgerond, en ga nu naar de 2e van de 4 jaar
Ik heb stage gelopen bij Ruiterhuis Bosgra, en op klassieke dressuurstal Moravita ( moravita @bokt) .
Ik zou het fantastisch vinden om:
- op een leuk en leerzaam bedrijf te komen
- verder te leren in de paardensport
- veel te leren ( vooral praktijk, rijden enzo)
- intern te zijn, mijn ervaring is dat ik meer leer dan
- nu al contact te hebben met mijn 'toekomstige' stageplaats.
- op een bedrijf te komen, waar ze veel met sport bezig zijn, (niet wedstrijd gericht, mag wel natuurlijk)
en helaas begint mijn eerst komende stage in Januarie...
Wie weet iets?
groetjes!
Joleen schreef:HBO communicatie heeft eigenlijk weinig te maken met telecommunicatie. Het gaat meer over de reclamewereld, wat journalistiek enz. Heel simpel gezegd is communicatie een boodschap overbrengen van een zender naar een ontvanger. De centrale vraag daarbij is HOE dat moet gebeuren. Meer dus de creativiteit. Hoe moet de boodschap overkomen op de ontvanger en dat soort zaken