Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 182 van de 245 [ 6122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 245  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Gek he, dat dat zo kan verschillen per paard. Je zou denken dat als ze in het land staat, dat ze genoeg beweging krijgt/kans om tekeer te gaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:05 



 
Profiel   

Nette punten Marietje! jammer van de tweede proef

Wij hebben gisteren les gehad, mijn instructrice was erg tevreden. Nu moet ik flink aan de bak om mijzelf nog meer te verbeteren, zeker met het doorzitten want ik heb in de afgelopen 4 jaar mezelf een houding aangeleerd en dat moet er nu weer af :') Donner had ik gewoon op een dubbel gebroken bit lopen en ze vond hem er fijn op lopen. Laatste keer dat ik dat bit in had in de les ging het echt niet goed en nu wel. Voorlopig dus gewoon weer lekker op dit fijne bitje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 08:48 



 
Profiel   

Wat fijn Veertje, je zal wel heel erg blij zijn met dit zadel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 09:12 



 
Profiel   

Goed zadel en juiste bit is zo belangrijk. Fijn dat het weer goed is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 10:19 



 
Profiel   

Nog anderhalve week voor de regio, zin in!
Ik twijfel of ik zal gaan baan verkennen ...weet de tijden nog niet, maar het is meestal eigenlijk of in de ochtend heeeeeel vroeg, wat ik alleen een optie vind als de starttijd daar een beetje dichtbij zit, of op een andere dag. Dat komt dan met werk weer niet zo goed uit. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 11:00 



 
Profiel   

Ben er zeker erg blij mee! :D

Spannend Marietje! Welke proef moet je dan eigenlijk rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 13:33 



 
Profiel   

Marietje tja.. Altijd al wat gehad. Vandaag uurtje opgenomen dat ze voor les nog even los kon in de bak, als een idioot :+ :D Stond ze sinds 5.50 al in de paddock.
Wat voor werk doe je? Niet iets dat je iets kan regelen of ruilen met collega's?

Fijn veertje!! Lekker, zo kunnen genieten :D

Hier ging de les ook fijn!! Niet zo fijn als dat kan, maar we kwamen weer de baan rond. Afgelopen week heel getraind, gereflecteerd en buiten je comfort zone gaan. Ze nodigt me eigenlijk uit om steun te geven aan de voorkant, maar ik hou dan iets teveel tegen en heb je de poppen aan het dansen. Dus zelf lóslaten en haar op eigen benen laten lopen.
[ img ]

[ img ]
Ben alleen deze laarzen niet meer gewend. Rits van de andere kapot, maar deze zijn kneiterharde. Net alsof je je benen in gips hebt :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 21:15 



 
Profiel   

@ Veertje; Proef 18 volgens mij
@ Meya; :+ Dan zou je denken dat ze genoeg energie heeft kunnen verbruien :+

Leuke foto's Meya! Mooie hal ook, waar is dat?
Fijn dat je les zo goed ging.

Ik weet de tijden nog niet exact, die komen dit weekend pas. Dit weekend wordt er ook al een deel klasses verreden, dan is het baan verkennen dus of vrijdag eind middag/begin avond of za/zo heel vroeg. Gok dat het voor ons net zo gaat zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:47 



 
Profiel   

Toch wel prettig dat ik niet na hoef te denken over baan verkennen. Lijkt me vervelend als je 's avonds start maar 's ochtends al heen en weer moet om baan te verkennen. Als het nodig is, is het nodig natuurlijk.

Wij hadden die mogelijkheid trouwens alleen maar op het NK toen ik mee deed. Onze regio had geen baan verkennen. Op het NK wel gedaan, maar dat doe ik ook nooit meer. Ik was de 1e start en baan verkennen was tijdens mij losrijden, maar zo druk en je mocht alleen stappen. Moest daar continu op de rem om snel weg sturen, omdat er zo veel mensen waren en de rijbaanregels ineens vergeten waren. En ach, die van mij kan een beetje extra wel hebben, die blijft te rijden en wordt er alleen iets heter van. _O-

Meya, wat er prachtige hal zo om te zien zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:53 



 
Profiel   

@ Mywishmax; Er is bij ons 3 dagen de mogelijkheid om te verkennen, dus dat scheelt wel. Alleen ik weet de tijden nog niet ...
Bij ons mag alle gangen, mits het niet te druk is, dan alleen stappen. Daar wordt ook toezicht op gehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd MWM, was vergeten dat wij na elkaar jarig zijn. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:12 



 
Profiel   

Oh verrek, zie het nu pas! Gefeliciteerd Mwm! en Mirjam uiteraard ook nog dan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:14 



 
Profiel   

Jij ook nog Mirjam!

Marietje, dat is wel beter, ja! Op het NK was het alleen stappen, maar er waren wel denk ik 15 tot 20 mensen in de ring. Sommige aan de hand, andere er op. Mogen ze bij jullie ook aan de hand of alleen er op? Toezicht is wel heel prettig dan. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:14 



 
Profiel   

euh, dat weet ik eigenlijk niet, zou ik moeten nakijken :o :+

Edit; staat niets over bij. Zie nu wel dat het op de dagen van de regio zelf alleen in stap is, op de vrijdag alle gangen mits niet te druk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:31 



 
Profiel   

Haha, ik gok dat jij er dan liever opzit sowieso? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:34 



 
Profiel   

ja absoluut :D de gang maakt me niets uit, maar wel erop ja :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 10:36 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Meya! Mooie grote ruimte om te rijden zo te zien.

@Marietje, proef 18 is volgens mij altijd wel fijn om te rijden.

Nog gefeliciteerd Mirjam & gefeliciteerd MWM :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 12:09 



 
Profiel   

Ik vind alle proeven wel prima, uiteindelijk is de strekking hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 12:47 



 
Profiel   

Thnx Marietje, is in Tolbert.

Gefekiciteerd mywishmax en mirjam!

Klopt, hele fijne hal! Lekker ruim en licht. Maar wel met vele dingen om te zien, het houten hekwerk, de planten, staat een jurywagen in een hoek , andere lange zijde zijn ze nog bezig met verbouwen. Dus als we hier rond komen.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 15:23 



 
Profiel   

:wave:

Goedemorgen! Hoe is het met iedereen? Nog wedstrijdgangers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 09:47 



 
Profiel   

Goedemiddag :) al even niet gemeld jullie gingen zo hard dat ik het niet goed kon bij houden was erg druk op het werk. Wij gaan als een speer bijna weer L1 uit hij doet zo goed zen best <3 al was die gisteren wel even stout op wedstrijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 14:55 



 
Profiel   

Het trainen gaat hier erg goed hij loopt erg fijn. Donner hebben we afgelopen weekend geschoren en weer omgetoverd tot 'sportpony' haha
[ img ]

We hebben aankomend weekend weer wedstrijd en ben erg benieuwd hoe het dan gaat. Mijn doel is om een fijne ontspannen proef te rijden waarbij hij over zijn rug blijft lopen en ik de oefeningen fijn kan afwerken. Alles wat extra is is mee genomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-20 21:00 



 
Profiel   

@ Rosanna; Je wedstrijd wel goed gegaan?
@ Veertje: Zo, wat een pak haar! Is dit de eerste x scheren?
Moet zeggen dat die van mij ook wel weer dikker in z'n haar zit, maar ik hoop nog op flinke kou :+ Geen zin om nog een keer te scheren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 09:16 



 
Profiel   

Veertje@ wat een verschil ! Ziet er goed uit!! Vind het een mooie doelsteling ! Heel veel succes :)
Ik las dat je na de Welsh Cupp ging misschien zien we elkaar dan daar wel :)

Marietje@ we hadden veel onderdelen verpruts daar terecht een 4 voor gehad maar ook een 7,5 voor iets wat wel weer goed ging vond het zelf niet winstpunt waardig omdat ik weet dat we veel beter kunnen maar toch 2 winstputen en niet eens de laaste plaats zelf vraag ik me dan wel af hoe dan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 09:58 



 
Profiel   

@Marietje, eerste keer scheren inderdaad. We wilde het niet doen maar Donner kreeg er echt last van met de lessen dus toch maar geschoren

@Rosanna Dankjewel! Oh leuk zeg! Ik ben nog de selectie plaatsen aan het afwachten. Weet jij of je iedere selectie mee moet doen om bijvoorbeeld te selecteren voor de finale?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 10:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 182 van de 245 [ 6122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 245  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen