Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 15:18

Wij hadden vandaag een meetmoment voor eigen leden jonger dan 27. Was wel weer fijn om mensen weer in t echt te zien. Sprak daar ook nog juryleden, sommigen zijn, mede door de coulance van de KNHS al gestopt met online jureren. Ze vonden het niet leuk dat er steeds van alles niet klopt. Zou toch ook een signaal moeten zijn.

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 15:49

Ik kreeg donderdag en vrijdag in totaal 10 L2-proeven door, heb er direct donderdag een paar gedaan en net de laatste proeven. Ik had er een aantal die do of vr waren opgenomen, die hebben hun uitslag dus lekker vlot binnen! Maar had er ook eentje die maandag al was opgenomen, ik weet niet of de video later is opgestuurd of dat hij ergens is blijven hangen?

Volgens mij loopt het wel iets meer door, denk dat er meer proeven worden opgestuurd? Of de juryleden haken af, dat kan idd ook. Ik vind het wel leuk om vaker wat te krijgen!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 15:53

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een online dossier per deelnemer te hebben waarin duidelijk is of iemand al een keer gewaarschuwd is voor bepaalde fouten. Dat iemand misschien de eerste keer iets over het hoofd ziet en dat daar coulant mee omgegaan wordt vind ik nog niet zo gek maar ik krijg nu de indruk dat veel mensen herhaaldelijk dezelfde fout maken.

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 17:39

Katja schreef:
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een online dossier per deelnemer te hebben waarin duidelijk is of iemand al een keer gewaarschuwd is voor bepaalde fouten. Dat iemand misschien de eerste keer iets over het hoofd ziet en dat daar coulant mee omgegaan wordt vind ik nog niet zo gek maar ik krijg nu de indruk dat veel mensen herhaaldelijk dezelfde fout maken.


Dat moet makkelijk kunnen.

Net zoals het coulant zijn met de neusriem.
Ik had 2 weken terug een amazone, neusriem aan de zijkant gemeten, duidelijk erbij gezet dat het er op moet om in het vervolg uitsluiting te voorkomen. Deze week had ik haar weer, met dezelfde filmer. Hopla weer aan de zijkant... Ik heb het afgekeurd.. hopelijk gaat het niet naar een volgende jury.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 17:54

PSvanLot schreef:
Dat moet makkelijk kunnen.

Net zoals het coulant zijn met de neusriem.
Ik had 2 weken terug een amazone, neusriem aan de zijkant gemeten, duidelijk erbij gezet dat het er op moet om in het vervolg uitsluiting te voorkomen. Deze week had ik haar weer, met dezelfde filmer. Hopla weer aan de zijkant... Ik heb het afgekeurd.. hopelijk gaat het niet naar een volgende jury.


Ik denk dat dat idd een goed idee is ja.

Helaas ben ik bang, mede gezien de mail die we laatst ontvingen, dat ze echt nog wel coulance van ons verwachten voorlopig

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 18:03

Daarom haalde ik het idd aan. Ik vind dat de neusriem onderhand wel duidelijk mag zijn...

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-21 18:04

PSvanLot schreef:
Net zoals het coulant zijn met de neusriem.
Ik had 2 weken terug een amazone, neusriem aan de zijkant gemeten, duidelijk erbij gezet dat het er op moet om in het vervolg uitsluiting te voorkomen. Deze week had ik haar weer, met dezelfde filmer. Hopla weer aan de zijkant... Ik heb het afgekeurd.. hopelijk gaat het niet naar een volgende jury.

Oh dat vind ik ook niet netjes van de deelnemer, ik had de eerste keer ook zijkant omdat het toen nog niet zo duidelijk was omschreven en Karel nogal onrustig is met zijn mond. Nu doe ik de neusriem gewoon een extra gaatje losser zodat de filmer heel makkelijk eronder kan. Ook als Karel loopt te kauwen.

WenK, wat leuk zeg! Ik baal stiekem wel dat ik te oud ben met mijn 31 jaar :+

Sabrina_80 schreef:
Jaaa, ik heb mijn beoordeling binnen. Heel mooi commentaar en als tip meegekregen om nog het levensnummer te laten zien. Ben ik blij dat ik nog geen nieuwe proef heb opgenomen. Ik heb een Portugees paspoort en daar staat helaas niet alles op 1 bladzijde.

En wat waren je punten :) ? Maar fijn van het commentaar!

Sabrina_80
Berichten: 305
Geregistreerd: 24-07-08
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 18:11

Sabrina_80 schreef:
Jaaa, ik heb mijn beoordeling binnen. Heel mooi commentaar en als tip meegekregen om nog het levensnummer te laten zien. Ben ik blij dat ik nog geen nieuwe proef heb opgenomen. Ik heb een Portugees paspoort en daar staat helaas niet alles op 1 bladzijde.

En wat waren je punten :) ? Maar fijn van het commentaar![/quote]

183, dus fijn een puntje erbij *\o/*

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 19:43

Hier ook weer een proefje ingestuurd *\o/*

Het ging voor mijn gevoel rommelig, paard werd enthousiast en sterk en probeert dan de leiding over te nemen. :P Op beeld zag het er oke uit, dus toch maar ingestuurd.

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:13

Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:29

Vraagje:

Mijn zusje heeft vrijdag een startpas aangevraagd en vanmiddag haar proef opgenomen. Bij mijnknhs staat het paard wel als actief bij startpassen maar bij paardrijden.nl staat deze er niet tussen (tussen paarden). Ze kan haar filmpje dus niet uploaden. Iemand dit vaker gehad?

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:31

xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.


Zooo dat zijn lekkere punten! Welke klasse?
Gefeliciteerd!

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:34

Suzanne F. schreef:
xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.


Zooo dat zijn lekkere punten! Welke klasse?
Gefeliciteerd!


In de B. Ik start als volwassene met een haflinger en het is voor ons beide het debuut voor officiële wedstrijden. Hebben afgelopen jaar 2 onderlinge wedstrijden gereden en dat was het eigenlijk wel.

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:42

xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.

Wow super! :D

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-21 20:56

xJurdyWonanx wauw wat een super debuut zeg! Gefeliciteerd :D

Sabrina80, gefeliciteerd met je winstpunt!

Elitedeux, ik heb een jaar startpas dus geen ervaring maar zou morgen gewoon even contact opnemen met de KNHS

Spikkelfire, leuk dat je weet gefilmd hebt :) Nu dus afwachten.

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 20:56

xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.


Wauw! Dat is echt een droomdebuut :) Gefeliciteerd!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:07

Wat een goede punten zeg! *\o/*

Nog iets wat ik de vorige keren niet had.. Het uploaden is gelukt en het filmpje is opgestuurd naar de jury, maar er staat bij video wordt nog verwerkt. Heeft iemand dit ook al eens gehad?
Afbeelding

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:08

Elitedeux schreef:
Wat een goede punten zeg! *\o/*

Nog iets wat ik de vorige keren niet had.. Het uploaden is gelukt en het filmpje is opgestuurd naar de jury, maar er staat bij video wordt nog verwerkt. Heeft iemand dit ook al eens gehad?
[ [url=m/zY2eQl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had ik laatst ook, maar dat veranderde na een paar minuten. :j

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:10

xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.

Zo dan, supergoed zeg! Gefeliciteerd!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:14

Marieke1495 schreef:
Elitedeux schreef:
Wat een goede punten zeg! *\o/*

Nog iets wat ik de vorige keren niet had.. Het uploaden is gelukt en het filmpje is opgestuurd naar de jury, maar er staat bij video wordt nog verwerkt. Heeft iemand dit ook al eens gehad?
[ [url=m/zY2eQl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had ik laatst ook, maar dat veranderde na een paar minuten. :j


Moet ik even geduld hebben denk ik. Staat er inmiddels al wel een half uur. ;(

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:16

xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.


Wow, gefeliciteerd!!!

Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 21:17

216 _/-\o_ lekker debuut 8-)

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 22:26

Yeah! Punten terug van vorige week zaterdag.
Tromgeroffel.....198! Super blij mee! En echt bij ieder onderdeel commentaar, dus echt helemaal top! Voor mijn gevoel ook met meer impuls en beter over de rug gereden als voorgaande proefjes. En op het einde ook nog een algemeen stukje. De jury heeft echt de tijd genomen voor de beoordeling. Dat is even leuk het weekend afsluiten.

Sabrina_80
Berichten: 305
Geregistreerd: 24-07-08
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 23:18

xJurdyWonanx schreef:
Euhh omg ik heb 216 punten bij mijn debuut. Had een winst sowieso verwacht en 2 gehoopt, maar 3 niet verwacht of durven hopen.

Heb gisteren nog een proefje ingestuurd die iets minder fijn ging dan vorige week dus hopelijk wel een of 2 winstpunten, maar we zullen zien.


Zooo hé! Super goed gedaan! Gefeliciteerd +:)+

Sabrina_80
Berichten: 305
Geregistreerd: 24-07-08
Woonplaats: Heemskerk

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 23:21

Dank je wel Urosa!
Unleash ook van harte met je punten! Netjes hoor +:)+