Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 168 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Us2001 schreef
Ik heb laatst 2 strafpunten op mijn protocol gekregen voor een fout. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat er fout is... het enige wat het zou kunnen zijn, denk ik, is dat ik voorbij de ac lijn was met wijken en ik reed een overgang te vroeg. Krijg je daar dan ook nog strafpunten voor?


Je krijgt -2 bij: Iedere vergissing in het programma, iedere weglating, iedere inbreuk op de volgorde van hetgeen moet worden getoond, het niet beginnen van de proef binnen 45 seconden nadat het startsein is gegeven of het beginnen van de proef zonder dat er een startsein is gegeven.

Als jij iets te laat afwendt of een overgang te vroeg rijdt is dat geen -2 maar een onvoldoende voor het onderdeel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:30 



 
Profiel   

@Susanne F. Bedankt voor je reactie en uitleg. Ik dacht al zoiets, maar twijfelde hierdoor wel. Er is in deze proef dus geen sprake van een weglating ed. Wel jammer dat de jury het op deze manier beoordeeld heeft, kost wel extra punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:28 



 
Profiel   

Het is mij nou niet helemaal duidelijk.. mag er nu online ook voorgelezen worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 10:01 



 
Profiel   

Ja dat mag

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 10:07 



 
Profiel   

Was geen online wedstrijd maar op locatie. De eerste 12 onderdelen een 5 krijgen met alleen onderaan commentaar dat paard meer moet nageven.
Helaas de jury niet kunnen spreken. Zouden jullie hier nog iets mee doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 13:23 



 
Profiel   

miss_lizje schreef
Was geen online wedstrijd maar op locatie. De eerste 12 onderdelen een 5 krijgen met alleen onderaan commentaar dat paard meer moet nageven.
Helaas de jury niet kunnen spreken. Zouden jullie hier nog iets mee doen?

Had je liever gehad dat er 12 keer aanleuning had gestaan? Online hebben we daar tijd voor, live zijn we erg afhankelijk van onze schrijfsters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 13:49 



 
Profiel   

Anoeska27 schreef
miss_lizje schreef
Was geen online wedstrijd maar op locatie. De eerste 12 onderdelen een 5 krijgen met alleen onderaan commentaar dat paard meer moet nageven.
Helaas de jury niet kunnen spreken. Zouden jullie hier nog iets mee doen?

Had je liever gehad dat er 12 keer aanleuning had gestaan? Online hebben we daar tijd voor, live zijn we erg afhankelijk van onze schrijfsters.


Ja, want het is nu gissen of de rest van de oefening wel correct was. Schrijf dan 1x op en plaats bij de rest dan de " tekens. Er was zelfs niks onderstreept betreft de andere onderdelen.
Als paard meer had nagegeven had het vast niet ineens wel een 7 geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 15:01 



 
Profiel   

miss_lizje schreef
Was geen online wedstrijd maar op locatie. De eerste 12 onderdelen een 5 krijgen met alleen onderaan commentaar dat paard meer moet nageven.
Helaas de jury niet kunnen spreken. Zouden jullie hier nog iets mee doen?


Nee dan was het duidelijk dat het paard niet nageeflijk genoeg was. En jawel, grote kans dat dit de punten zo drukt dat het zeker wel 6-en en 7-en geweest waren. Dit was duidelijk een storend element in de proef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 15:12 



 
Profiel   

Ligt het aan mij of duurt het wachten op de uitslag de laatste tijd steeds langer (6 dagen)... Of ben ik gewoon te ongeduldig of nieuwsgierig haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 09:54 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
miss_lizje schreef
Was geen online wedstrijd maar op locatie. De eerste 12 onderdelen een 5 krijgen met alleen onderaan commentaar dat paard meer moet nageven.
Helaas de jury niet kunnen spreken. Zouden jullie hier nog iets mee doen?


Nee dan was het duidelijk dat het paard niet nageeflijk genoeg was. En jawel, grote kans dat dit de punten zo drukt dat het zeker wel 6-en en 7-en geweest waren. Dit was duidelijk een storend element in de proef.


Als er verder niets mis gaat, dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het om de aanleuning gaat.

Persoonlijk zou ik als jury wel bij iedere proef aanleuning onderstrepen als het om een live proef gaat, en bij een online proef zou ik het er iedere keer achter zetten. Het is namelijk maar een kleine moeite.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 09:59 



 
Profiel   

Hallo allemaal! Leuk dat het topic nog steeds wat leeft. Ik ga zondag een L2 proefje opnemen met Lakaj (Karels maatje) brengt weer herinneringen terug van vorig jaar :D

EstherRM, inmiddels punten al binnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 20:18 



 
Profiel   

EstherRM schreef
Ligt het aan mij of duurt het wachten op de uitslag de laatste tijd steeds langer (6 dagen)... Of ben ik gewoon te ongeduldig of nieuwsgierig haha!


Bij mij was dat ook zo bij de laatste 2 proeven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:44 



 
Profiel   

Ik had vanochtend mijn punten, 178,5. Helemaal terecht en leuk protocol waar ik mooi wat mee kan voor mijn 'echte' debuut :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:06 



 
Profiel   

urosa schreef
Hallo allemaal! Leuk dat het topic nog steeds wat leeft. Ik ga zondag een L2 proefje opnemen met Lakaj (Karels maatje) brengt weer herinneringen terug van vorig jaar :D

EstherRM, inmiddels punten al binnen?


Ja, ik heb er weer twee wp bij!
Maar heeft echt een week geduurd... Maar het wachten is beloond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 21:19 



 
Profiel   

Wat een ramp vandaag :+

Heel schimmel lief gewassen, geknot etc.
Heeft m’n moeder helaas met het paspoort tonen en dat ik paard en datum zeg de telefoon “normaal” gehouden ipv horizontaal, vanaf het rondje rond het paard incl proef is netjes horizontaal… zou ik die toch kunnen insturen? #jury’s, zouden jullie dat afkeuren := ?

Filmpje twee was ook opgenomen, moeders per ongeluk in timelaps(versneld) die kon ik dus weg gooien :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:49 



 
Profiel   

Hallo, ik wil me ook gaan aanmelden voor de online proeven. Nu was ik de reglementen aan het doorlezen en nu staat er dat de paarden benen constant in beeld moeten zijn, ook bij de korte zijde bij C. Nu kunnen wij achter de C staan, echter doordat wij een hoge bankrand hebben zie je dan niet meer de paarden benen. Is het dan beter om in de bak te gaan staan voor de C? Wat zouden jullie aanraden?

En verder was ik benieuwd of jullie wel in wedstrijd tenue + knotten gaan, of geen wedstrijd tenue en wel knotten of geen wedstrijd tenue en ook geen knotten.

Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 14:37 



 
Profiel   

Even regelement lezen. Je mag ook in de bak staan en meedraaien. Of bak iets verkleinen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 15:41 



 
Profiel   

just_kiki schreef
Wat een ramp vandaag :+

Heel schimmel lief gewassen, geknot etc.
Heeft m’n moeder helaas met het paspoort tonen en dat ik paard en datum zeg de telefoon “normaal” gehouden ipv horizontaal, vanaf het rondje rond het paard incl proef is netjes horizontaal… zou ik die toch kunnen insturen? #jury’s, zouden jullie dat afkeuren := ?

Filmpje twee was ook opgenomen, moeders per ongeluk in timelaps(versneld) die kon ik dus weg gooien :z


Ik ben geen jury, maar lijkt mij geen probleem. Ik heb laatst een film opgenomen, filmer heeft perongeluk panoramisch grfilmd, maar is ook beoordeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:57 



 
Profiel   

Ik heb zowaar (eindelijk) weer proeven gekregen om te beoordelen.
Helaas 1 af moeten keuren omdat er geen levensnummer en/of naam paard te bekennen was in t paspoort.
Neusriem juist tonen blijft ook ingewikkeld, maar ik kon gelukkig wel zien dat ze los genoeg zaten dus gewoon beoordeeld.

Ik had er ook 1 waarbij de benen niet 100% zichtbaar waren bij C. Maar vond t voor de B en L goed genoeg zichtbaar. De overgangen zijn daar allemaal niet precies bij C.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 22:37 



 
Profiel   

Ik heb zondag een l1 proefje opgenomen en ingestuurd, ik zie nu pas dat hij nog springschoenen om heeft zouden ze hem daarvoor echt afkeuren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:16 



 
Profiel   

ja lijkt mij wel, regelement zegt dat het niet mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:40 



 
Profiel   

sabje23 schreef
Ik heb zondag een l1 proefje opgenomen en ingestuurd, ik zie nu pas dat hij nog springschoenen om heeft zouden ze hem daarvoor echt afkeuren?

Ja, dat is wel een reden voor afkeur. Of je moet het geluk hebben dat de jury het pas na een paar onderdelen ziet, maar dat lijkt me erg stug gezien je eerst een rondje rond het paard moet lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:44 



 
Profiel   

sabje23 schreef
Ik heb zondag een l1 proefje opgenomen en ingestuurd, ik zie nu pas dat hij nog springschoenen om heeft zouden ze hem daarvoor echt afkeuren?


Ik had geluk en toch 191 punten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:00 



 
Profiel   

sabje23 schreef
sabje23 schreef
Ik heb zondag een l1 proefje opgenomen en ingestuurd, ik zie nu pas dat hij nog springschoenen om heeft zouden ze hem daarvoor echt afkeuren?


Ik had geluk en toch 191 punten *\o/*



Dan heb je een heleboel mazzel gehad! Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:56 



 
Profiel   

sabje23 schreef
sabje23 schreef
Ik heb zondag een l1 proefje opgenomen en ingestuurd, ik zie nu pas dat hij nog springschoenen om heeft zouden ze hem daarvoor echt afkeuren?


Ik had geluk en toch 191 punten *\o/*

Ook geen puntenaftrek omdat hij/zij het te laat zag?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 22:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 168 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen