Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 311 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 320  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

 
Profiel   

[ img ]

Ik heb net deze besteld
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 08:44 



 
Profiel   

Nimber schreef
Wat leuk Kim, waar had je de clinic? Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een clinic rijden.

Nouk wat fijn dat hij hoest vrij is.

Zondag zijn wij voor de 2e keer zzzwaar gestart. Eerste proef miste hij een wissel omdat hij enorm op iets achter de jury moest loeren. Tweede proef was t gewoon net niet. Voelde als keihard werken. Tot mijn verbazing mochten we bij beide proeven naar voren komen en 2 keer de 2e prijs in ontvangst nemen. Wauw! De eerste 2 winstpunten zijn ook binnen.

Maandag liep hij helaas een balbetrapping op. Gelukkig is hij wel rad. Dinsdag wat op een trens gereden en woensdag mochten we bij de KNHS voorrijden voor de M examens. Zo komt hij nog eens ergens


Ik had woensdag examen voor het M
Maar denk dat jij in de 1e groep zat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 09:03 



 
Profiel   

Klopt ik was de eerste. Lauw zat in de 2e groep

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 09:05 



 
Profiel   

Heel gaaf Nimber! Super gefeliciteerd met al je topresultaten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 19:46 



 
Profiel   

Wow hele mooie foto nimber!

Ik heb er ook nog een peesblessure bij gekregen, dus ik ben er echt even helemaal klaar mee…
Weer verder stappen en afwachten…

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 22:08 



 
Profiel   

Kim gefeliciteerd! En mooie foto!

Nouvel :(:) :(:) wat een oliebol update. Je was er al bang voor natuurlijk. Hoe lang moet je nu stappen weer? En mag je m nog iets werken in stap of echt alleen wandelen? Als in: mag je z’n lijf nog wat in vorm houden of is ook dat niet aan de orde.. Echt rot voor jullie!

Ik dacht m’n baby is zo braaf, we gaan voor het eerst op ander terrein

[ img ]

Ik vind haar echt de braafste baby ooit dat ik dit met haar durf :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 18:18 



 
Profiel   

Oh wat wat dapper van jullie zeg, wat fijn dat ze dat zo braaf doet, genieten!

Ja echt enorm balen is het, met name ook omdat het stil staan echt funest voor zijn spieren is… maar goed het is wat het is en we moeten het er mee doen.
Hij mag nu 4 weken alleen 2 tot 3x 10 min aan de hand stappen, dan 2 weken 1x 10 en 1x 20 en dan weer terug voor controle.
Dus weinig werk mee te doen zo, misschien dat ik die 20 aan de lange teugel ga stappen, dan kan ik nog iets doen ipv alleen maar rond sleuren, want dat is het nu, hij vindt er geen zak aan…

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:02 



 
Profiel   

Jemig Nouvel wat een pech joh.

Ah Nouk wat een schattig pupje is het ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 10:38 



 
Profiel   

Hoi! Het is alweer even geleden dat ik heb meegepraat hier.... Ik zit zó weinig op bokt, dat ik het niet red om alles bij te houden en dan op alles te reageren... Maar ik wilde toch even wat delen.

Maar allereerst; wat ontzettend balen Nouvel!
En Noukie wat is je jonkie onwijs leuk en braaf!! Daar ga je onwijs veel plezier aan hebben!

En dan even een update vanuit ons... In augustus hebben Fes en ik onze laatste 2 punten in het Z1 weten te behalen *\%/* Op 5 september hebben we toen gelijk ons Z2 debuut maar gemaakt... Ging helemaal nergens over :') 1 hoek bij C was zó eng, dat ie daar alleen maar vol in de rem ging... Wissels stuk... Maar, vorige week zondag een nieuwe poging... En meneer was zó onwijs braaf! Geen stap verkeerd, wel wat traag en iets op de voorhand, maar een correcte proef met 210,5 en 206 punten! Onze eerste 2 puntjes in het Z2 zijn binnen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:23 



 
Profiel   

Hier zijn we afgelopen weekend naar een 3 daagse training geweest bij de dressage experience in Dalfsen.
Het waren 3 leuke en leerzame dagen. Wat jammer was is dat Harry zo aan de anderen hing en bijna niet alleen durfde te zijn. Dag 1 ging met rijden wel fijn, dag 2 moest ik eerst longeren zo opstappen was geen optie. dag 3 was mijn gevoel niet heel fijn, maar hij liep wel goed op de filmpjes.

We zijn geholpen met kleine veranderingen in mijn houding waardoor oefeningen beter worden. Ook hebben we aan de keertwendingen en de eenvoudige wissels gewerkt.
Het grootste punt was Harry los en ook echt los te krijgen in zijn lijf en het achterbeen er echt onder te laten zetten en te gaan dragen.
Door de tips die we kregen ging meneer wel erg gaaf lopen.
Nu dit meenemen in mijn eigen trainingen en de achterkant sneller zien te krijgen.

Wel mooie complimenten gehad dat we nog lang niet aan de grens zitten. Hij kan veel mee, maar ik moet soms iets duidelijker / strenger zijn. Ik ga te snel naar de compromis als harry het moeilijk vindt.

Toch was het super leerzaam!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:27 



 
Profiel   

Zo, ik ben ook weer terug van weggeweest :+

@Kim, nogmaals gefeliciteerd met je eerste subtop punten! En gave foto <3
@Nouvel, wat een pech weer zeg... enig idee hoe hij er aan is gekomen?
@Noukie, super leuk dat je nieuwe jonkie zo super braaf is buiten! Moet echt een fijn gevoel geweest zijn. Heb je verder al concrete plannen met haar of gewoon rustig aan kijken hoe ze alles oppakt?
@Cindy; gefeliciteerd met je Z2 punten, goed gedaan :D
@Kimmetje; klinkt inderdaad als drie leerzame dagen. Had je dan drie dagen les van 1 persoon of van meerdere mensen?

Hier verder niet zo heel veel te melden, behalve dat we afgelopen zaterdag echt een super leuke rit hebben gehad met een paar meiden van dit topic :D! Echt enorm genoten.

Verder is Winnie weer lekker aan het opbouwen en gaat het tot nu toe nog goed. Maar blijven duimen dat hij voorlopig zo door blijft gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 11:43 



 
Profiel   

@ droversrun we hadden les van 1 persoon steeds

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 12:10 



 
Profiel   

DR, fijn dat je het zo leuk hebt gehad tijdens de buitenrit! En positief dat Winnie goed blijft met opbouwen. Wanneer zou je dan Lichte Tour kunnen starten denk je?

Nouvel, oh nee ;( wat ontzettend balen!

Noukie, super stoer van jullie buitenrit!

Kim nogmaals gefeliciteerd en tof om er zo'n mooie foto van te hebben :D

Iedereen weet het hier volgens mij wel, maar ik zit dus met een knieblessure. Zit er nu inmiddels meer dan een week mee en het schiet nog niet echt op. Morgen MRI. Kristall is lekker aan het werk aan de longe, kan niet wachten om er weer op te gaan. Zo fijn paard in omgang en in het werk <3 Karel is para paard in opleiding :') ik kan niks met mijn rechterbeen. Maar die kan ik gewoon op zit en stem rijden. Hij deed het zondag echt fijn! Lakaj doe ik ook even alleen aan de longeerlijn. Morgenavond ga ik weer proberen hoe het voelt op Karel. Valt dat mee denk ik dat donderdag voor de eerste keer op Kristall ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 19:02 



 
Profiel   

Nimber echt zo’n gave foto! Heb je de volgende wedstrijd al gepland?

Nouvel wat een pech. :(:) Duimen dat het vanaf nu snel de goede kant op gaat. Wel braaf met alleen stappen?

Noukie ik vind jou en de baby echt super stoer dat jullie dat ‘gewoon even doen’. :D Hoe gaan de lessen? En Dries weer helemaal fit?

Droversrun fijn dat je weer terug bent! *\o/*
Nu maar hier blijven hoor met een Winnie die het de aankomende 10 jaar nog blijft doen!

Urosa ben je toch weer aan het rijden gegaan ja? Jij bent wel erg zeg. :') Fijn dat ze allemaal zo goed gaan. Ik ben heel benieuwd naar je eerste keer op Kristal.

Kimmetje26, ik heb jouw berichten even globaal terug bekeken. Maar misschien kan je voortaan beter posten onder ‘verslag van de dag’? In dit topic is het namelijk wel zo leuk om ook op anderen hun berichten te reageren, maar dat doe jij gewoonweg niet. :)
Dan kan je beter je eigen topic openen, om een heel topic te praten over hoe jouw dag was. In dit topic vragen we graag ook hoe het bij elkaar gaat.

Edit; hier weinig ponynieuws. Sinds het indoor seizoen lopen wij vast, en begin ik weer te denken dat ik gewoon niet kan paardrijden. :+ Het wil ineens allemaal niet meer lukken. Even kijken of we hier snel doorheen komen.. Ook een drukke periode privé gehad dus dat kan ook meespelen.
De 2,5 jarige hengst staat sinds kort in training bij de mede eigenaar voor de hengstenkeuring. Erg benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 19:08 



 
Profiel   

Anouk super leuk dat hij opgepakt wordt.

Ja helaas zijn er soms mensen die alleen verhalen over hunzelf vertellen daar is dit topic niet helemaal voor gemaakt het is juist leuk om op elkaar te reageren en te sparren of van tips te voorzien.

Tuurlijk ben je wel eens druk maar is leuk als je andere ook het gevoel geeft dat hun er ook mogen zijn met hun verhaal.

Nouvel hoe gaat het met je paardjes?

Afgelopen zondag wedstrijd gehad op een zeer spannende locatie voor douwe. Niet onze beste proef maar wel een super toffe jury die na mijn proef nog wat tips gaf en dingen vroeg over mijn beperking. Groot compliment voor douwe dat zijn galop fantastisch is. En we kregen 204 punten. We zijn nu z1 +5 en hebben daarmee sportpredicaat behaalt zo trots op hem. Gisteren gebeld door schoonzus dat hij niet goed was da erbij dikke klieren achter de kaak en snotneus en hoesten koude gevat. Longen klonken wel schoon dus nu uitzieken en even lekker vrij zijn.

Ilias doet het ook heel goed en over een week is het dan zover de frisian talenten cup in lunteren enorm trots op de progressie die hij heeft laten zien. Dat wordt een fantastisch leuk dier voor de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 19:37 



 
Profiel   

Anouk wat balen joh heb je minder motivatie dan? Bij wie les jij eigenlijk?

Laura gefeliciteerd met het sportpredikaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:24 



 
Profiel   

Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:44 



 
Profiel   

Cindy gefeliciteerd!

Fijn dat de bosrit zo geslaagd was en DR dat je Winnie weer kan opbouwen! Op naar nog veel mooie jaren :)
Ik heb nog niet echt concrete plannen met de merrie eigenlijk. Volgend jaar IBOP, maar dat is een ruim begrip :D Had eerst nog het idee dat ik wel selecties kon rijden, maar die lopen tot half december en je moet er 3, dat is echt nog niet aan de orde :+ Dus dit jaar iig lekker beetje rijden en bos of ander vreemd terrein en daarna weer verder zien :)

Urosa, rijden met pijn is echt heel onverstandig :P haha, maar brave Karel! En die merrie is zo stoer, ben benieuwd over een paar maanden!

AD: jullie kunnen het écht! Maar met alle indoor spanning kom je gewoon ff niet aan rijden toe. Komt goed.
Dries doet t weer top trouwens gelukkig :) Als vanouds weer :)

Laura ook gefeliciteerd, knap van jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 18:31 



 
Profiel   

Noukie: volgend jaar ga je gewoon knallen met je merrie tijdens de selecties en IBOP :D

Laura1982: knap dat je op zo'n spannende locatie voor Douwe toch je laatste winstpunt voor het sportpredicaat hebt gereden, gefeliciteerd! Vervelend dat ie nu ziek is.. hopelijk is ie snel weer fit! Spannend voor Ilias volgende week, ben heel benieuwd! Heel veel succes en plezier alvast.

Absque_dubio: jammer dat het even niet willen lukken. Maar bij pieken horen ook dalen, jullie komen hier sterker uit. Hang on! En spannend traject zo richting de hengstenkeuring, super leuk! Ben ik ook benieuwd naar haha.

Nou, mijn planning is even geschrapt. Dood op, zere knie pijn. Goede knie pijn door overbelasting. Ik ben even geveld :+ wat is niet normaal kunnen lopen ruk en doodvermoeiend.

Wil nu morgenochtend Kristall longeren, en dan vrijdagmiddag Karel proberen te rijden. Toch eigenwijs :o Met een beetje geluk heb ik vrijdag ook uitslag van de MRI.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 19:27 



 
Profiel   

Nogmaals gefeliciteerd met je sportpredicaat laura, echt heel leuk! Hoe gaat het nu met douwe? Is hij al wat opgeknapt?

@Urosa; heb je al uitslag van de mri binnen gekregen?
@Noukie; nouja ook lekker toch, lekker kilometers maken. je kunt volgende keer wel aansluiten met de groepsbuitenrit met je brave merrie als ze zo braaf is ;)
@AB: Jij kan best paardrijden, zelf op een fries van bijna 1,80 :+ Snel weer lekker lessen of juist inschrijven voor wedstrijden. Dat helpt mij in ieder geval altijd wel om de motivatie weer terug te krijgen.

En wat betreft de mensen die alleen eigen berichten plaatsen... Ik irriteer me daar ook aan. Inderdaad wat laura zei we doen allemaal wel eens een 'ego-post' maar het is wel leuk als je ook geintereseerd bent in anderen. Zo niet moet je het misschien lekker op je eigen SM posten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:17 



 
Profiel   

Dr hij is bijna weer de oude had vandaag alweer praatjes.

Hoest met de opbouw van je knappe vosje?

Kiona fijn dat er niets kapot is in je knie en dat je zo snel terecht kon. Nu rustig aan weer opbouwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:24 



 
Profiel   

Laura1982, gelukkig dat Douwe zo snel opknapt!

DR, hoe gaat het opbouwen met Winando?

Knie was dus gelukkig niks stuk, hele opluchting :o was alleen een beschadiging/kneuzing te zien aan de binnenste knieband. Duurt vanaf nu nog zo'n 4-6 weken en daarna moet het klaar zijn. Heb mijn wedstrijd van as zondag nog wel even afgezegd.

Ik heb vanmiddag Karel weer gereden en dat ging echt een stuk beter. Hij liep ook fijn, was lekker fris :D Kan dus nu de andere 2 ook weer op gaan pakken. Lakaj donderdag al, en Kristall als haar been weer slank is en ze weer zuiver loopt. Ze heeft een klap gehad op haar voorbeen (bovenin). Het is wel duidelijk op de spier, dus dat lost zichzelf op als het goed is. Maar wel net balen. Hopelijk is dit nu even het laatste voor ons beiden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 16:17 



 
Profiel   

Urosa fijn dat je alweer aan het rijden bent. Let je wel beetje op jezelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 16:20 



 
Profiel   

Na een aantal maanden meegelezen te hebben, zou ik graag ook met jullie mee willen kletsen.

Eerst zal ik ons even voorstellen, wij zijn Madelène en Whisper en rijden momenteel Z1+6.
Whisper is mijn eerste eigen paard en heb hem helemaal zelf opgeleid naar dit niveau waar ik echt super trots op ben. Wat het nog specialer maakt is dat hij een haflinger is van 1.48 en we gewoon tussen de paarden moeten rijden. Het is zo ontzettend gaaf om dit samen met je beste maatje te mogen doen! Nooit wedstrijdambities gehad, maar wauw hij blijft mij verbazen!

Naast dressuur zijn we regelmatig in de bossen of op het strand te vinden en vinden crossen ook ontzettend gaaf! Normaal springen ook, maar een meter springen voor de wedstrijden vind ik iets te enthousiast, maar we zijn heerlijk veelzijdig en genieten overal van.

Heel leuk om iedereen zo te kunnen volgen in dit topic. *\o/*



[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:39 



 
Profiel   

Welkom en wat een leuke haf heb je!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 311 van de 320 [ 7993 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 320  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen