Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 170 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Hebben jullie al die tijd gewoon online kunnen starten? Wij menners niet.. >;)

Dressuur mennen zeker wel hoor. Vaardigheid en SWM uiteraard niet.
Het is alleen een ongelooflijk gedoe.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 21:57 



 
Profiel   

Spenk schreef
Je kunt toch testen als je niet vaccineren kan? Wat een gezever zeg. Sorry hoor je kan niet uitzondering op uitzondering blijven maken. Je kan je aanpassen aan wat gevraagd wordt nu en wil de dat niet? Nou dan niet. Dan kan je niet op wedstrijd. (En niet uit eten, naar een dierentuin, pretpark zwembad , niet meer naar niet essentiele winkels straks en in sommige gevallen zelfs niet meer naar je werk)


Binnenkort mag dat niet meer... Daar praat ik eigenlijk over. Je moet hersteld of gevaccineerd zijn. En de vaccinatie voor de mensen die allergisch zijn komt pas rond april 2022 uit. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 22:33 



 
Profiel   

De groep die allergisch is is maar heel klein hoor. De grootste groep wil het gewoon niet. En voor de meesten is het inmiddels een principe kwestie geworden denk ik. Wat ik ook wel weer snap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 22:37 



 
Profiel   

Ik wil het gewoon niet om verschillende redenen die ik hier niet ga noemen en bij dat besluit blijf ik ook, maar die groep die niet kan is niet klein hoor.. Daar was laatst iets over op het nieuws en ik ben het precieze aantal vergeten, maar het gaat hier om in ieder geval meer dan tienduizend mensen, misschien was het ook wel meer. Die zullen niet allemaal in de paardensport zitten, maar dat maakt voor de plannen van onze fantastische regering dan weer niet zoveel uit. Gelukkig had ik mijn startpas al opgezegd en per januari ook de vereniging en de KNHS maar ook dat is voor veel mensen niet het geval en goedkoop zijn die startpassen nu niet bepaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 06:59 



 
Profiel   

Tja, ik ben volledig gevaccineerd (als bijdrage aan het stoppen van de pandemie)
en om andere redenen start ik het liefst on line.
(We hebben maar 1 planeet en ik wil niet naar Mars, dus moet ik mijn ecologische voetafdruk klein houden.)

Dus ik ben blij als er veel online gelegenheid is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:28 



 
Profiel   

Maar dan is de keuze toch gewoon geen wedstrijden? Of ga via We all ride? Een voetbalwedstrijd wordt ook niet thuis gespeeld natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:29 



 
Profiel   

Janneke2 schreef
Tja, ik ben volledig gevaccineerd (als bijdrage aan het stoppen van de pandemie)
en om andere redenen start ik het liefst on line.
(We hebben maar 1 planeet en ik wil niet naar Mars, dus moet ik mijn ecologische voetafdruk klein houden.)

Dus ik ben blij als er veel online gelegenheid is.


Prachtige idealen, niks mis mee. Maar helaas draaien al die servers niet op lucht, je pc, laptop, mobiel heeft ook stroom nodig, enz enz. waar ligt de grens?
Ecologische voetafdruk: het veel misbruikte woord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:34 



 
Profiel   

Gem schreef
Ladygiroc schreef
Hebben jullie al die tijd gewoon online kunnen starten? Wij menners niet.. >;)

Dressuur mennen zeker wel hoor. Vaardigheid en SWM uiteraard niet.
Het is alleen een ongelooflijk gedoe.


Ik kan geen dressuur vinden hoor voor het mennen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 16:06 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Gem schreef
Dressuur mennen zeker wel hoor. Vaardigheid en SWM uiteraard niet.
Het is alleen een ongelooflijk gedoe.


Ik kan geen dressuur vinden hoor voor het mennen?

Wij konden onze filmpjes (volgens mij tot en met M - niveau) ook laten filmen en online laten beoordelen voor winstpunten. Het probleem is / was echter dat de ring, 30 x 60 moeilijk uitgezet kan worden en dat er vanwege de grote afstand moeilijk te filmen is. Ik weet niet meer of je nu wel of niet mocht inzoomen, maar de gehele korte zijde bij A moest altijd zichtbaar blijven. Daarbij diende (net als bij onder zadel) het hele circus van datum noemen, paspoort tonen, filmpje om de gehele aanspanning heen voor de juiste optoming, aftekeningen van het paard etc etc etc, inclusief de proef zelf in één shot opgenomen te worden. Als mencombinatie moet je dus sowieso al met zijn drieën aanwezig zijn om zo'n filmpje voor elkaar te krijgen.
Ik heb twee keer een poging gedaan, maar vond het te lastig. Dan stond de zon weer verkeerd, dan maakte de filmer een foutje, ik vergat een keer twee vingers onder de neusriem te (laten) steken....
Het lastigste vond ik eigenlijk dat het te makkelijk was om maar op te geven. Op wedstrijdterrein maak je er het beste van, omdat je moeilijk zonder afgroeten de ring uit kunt rijden omdat het niet lukt. Bij een filmpje thuis maken wel. En je mist gewoon focus en wedstrijdadrenaline .... ben maar opgehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 17:33 



 
Profiel   

Het kon inderdaad wel maar voor zover ik weet nu niet meer. Gister las ik dat de dressuur onder het zadel nog wel online in kon sturen, dat is wat ik bedoelde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 18:08 



 
Profiel   

Ik heb vorige week voor het eerst sinds ruim een jaar weer eens een video ingestuurd. Ben heel erg benieuwd wanneer het wordt beoordeeld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 18:18 



 
Profiel   

Ik heb gister ook een filmpje doorgestuurd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 21:28 



 
Profiel   

Yes precies winstpunt! 180 :) Maar gewoon bij ELK onderdeel commentaar! Wauw wat is dat super!
En hele mooie woorden onder aan het protocol.
Nu nog wachten op punten van proef van vorige week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 21:57 



 
Profiel   

Super Dala8! Ik had 188,5 punten dus ik mag ook weer eentje erbij tellen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 10:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allebei!!

Site van de Knhs en de app liggen eruit... wilde mijn startkaart opzeggen, maar nu maar even wachten tot de site weer in de lucht is en wie weet bedenk ik me dan nog wel, dat ik hem toch wil houden.

Ik heb de afgelopen maanden ontzettend lopen twijfelen... wel doorgaan, niet doorgaan...
Te veel slechte punten gereden op concoursen helaas, waardoor de motivatie en het plezier in de wedstrijden tot het vriespunt is gedaald bij zowel bij als mijn pony. Hij wilde laatst de trailer helemaal niet meer op, de wedstrijden kwamen hem de strot uit denk ik. En mij ook. Nooit leuk als het niet wil lukken. Je gaat niet op concours om telkens met +/- 175 punten thuis te komen. Dan maar startkaart opzeggen en nog even een jaartje flink door trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 10:53 



 
Profiel   

Ah jammer Unleash! Het is wel hobby en je doet het voor je plezier, dus als dat daalt, idd gewoon opzeggen en focus verleggen en dan kijken, wie weet groeit je zin weer en anders kun je lekker thuis trainen toch :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 10:56 



 
Profiel   

Unleash schreef
Gefeliciteerd allebei!!

Site van de Knhs en de app liggen eruit... wilde mijn startkaart opzeggen, maar nu maar even wachten tot de site weer in de lucht is en wie weet bedenk ik me dan nog wel, dat ik hem toch wil houden.

Ik heb de afgelopen maanden ontzettend lopen twijfelen... wel doorgaan, niet doorgaan...
Te veel slechte punten gereden op concoursen helaas, waardoor de motivatie en het plezier in de wedstrijden tot het vriespunt is gedaald bij zowel bij als mijn pony. Hij wilde laatst de trailer helemaal niet meer op, de wedstrijden kwamen hem de strot uit denk ik. En mij ook. Nooit leuk als het niet wil lukken. Je gaat niet op concours om telkens met +/- 175 punten thuis te komen. Dan maar startkaart opzeggen en nog even een jaartje flink door trainen.



Hier doet de website t nog wel. Heb m ook net opgezegd, nu ivm dracht van de merrie.
Ze zijn nu bezig met flexibele passen voor t springen las ik, maar t mag ook gerust voor dressuur komen imo _O-

Ik zou even tijdelijk stoppen en met de trailer naar 'leuke' activiteiten gaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 10:56 



 
Profiel   

Unleash schreef
Gefeliciteerd allebei!!

Site van de Knhs en de app liggen eruit... wilde mijn startkaart opzeggen, maar nu maar even wachten tot de site weer in de lucht is en wie weet bedenk ik me dan nog wel, dat ik hem toch wil houden.

Ik heb de afgelopen maanden ontzettend lopen twijfelen... wel doorgaan, niet doorgaan...
Te veel slechte punten gereden op concoursen helaas, waardoor de motivatie en het plezier in de wedstrijden tot het vriespunt is gedaald bij zowel bij als mijn pony. Hij wilde laatst de trailer helemaal niet meer op, de wedstrijden kwamen hem de strot uit denk ik. En mij ook. Nooit leuk als het niet wil lukken. Je gaat niet op concours om telkens met +/- 175 punten thuis te komen. Dan maar startkaart opzeggen en nog even een jaartje flink door trainen.


Wedstrijden zijn in deze sport, in tegenstelling tot veel andere sporten, geen moetje.
Dus je kan wedstrijden rijden als je dat leuk vindt maar het is niet verplicht. Dus waarom zou je het dan doen? Zeker als je met een rotgevoel terugkomt iedere keer. Gewoon niet doen dan, lekker genieten van het rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 11:09 



 
Profiel   

Exact, het moet leuk blijven!
Steeds dacht ik, bij iedere wedstrijd, we hebben nu weer nóg beter geoefend dus je verwacht verbetering in de punten. En als dat dan uitblijft dan mooi stoppen en wat anders gaan doen. :)
Wie weet als we nog even doortrainen dat het dan wel gaat lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 11:27 



 
Profiel   

Unleash schreef
Exact, het moet leuk blijven!
Steeds dacht ik, bij iedere wedstrijd, we hebben nu weer nóg beter geoefend dus je verwacht verbetering in de punten. En als dat dan uitblijft dan mooi stoppen en wat anders gaan doen. :)
Wie weet als we nog even doortrainen dat het dan wel gaat lukken.


Dat lijkt me een goed idee inderdaad. En misschien een andere instructeur? Een andere blik kan ook vaak helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 11:38 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Unleash schreef
Exact, het moet leuk blijven!
Steeds dacht ik, bij iedere wedstrijd, we hebben nu weer nóg beter geoefend dus je verwacht verbetering in de punten. En als dat dan uitblijft dan mooi stoppen en wat anders gaan doen. :)
Wie weet als we nog even doortrainen dat het dan wel gaat lukken.


Dat lijkt me een goed idee inderdaad. En misschien een andere instructeur? Een andere blik kan ook vaak helpen.


Nee ik zweer bij mijn instructrice. Maar er is gewoon een hoop werk aan de winkel...haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 11:56 



 
Profiel   

Yes! ook mijn andere punten binnen. 188 :D Nu dus L2+3.
Bij beide jury's onderaan dat het heel vriendelijk gereden is, maar te braaf, te weinig impuls. Iets waar ik in de training ook al wel op oefenen, maar nu nog nog meer aandachtspunt zal zijn :)

Per 11 dec ook mijn startkaart tijdelijk stop gezet ivm mijn zwangerschap. Dan is het wel even mooi geweest :P dan ben ik 24 weken zwanger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 14:45 



 
Profiel   

Dala8 schreef
Yes! ook mijn andere punten binnen. 188 :D Nu dus L2+3.
Bij beide jury's onderaan dat het heel vriendelijk gereden is, maar te braaf, te weinig impuls. Iets waar ik in de training ook al wel op oefenen, maar nu nog nog meer aandachtspunt zal zijn :)

Per 11 dec ook mijn startkaart tijdelijk stop gezet ivm mijn zwangerschap. Dan is het wel even mooi geweest :P dan ben ik 24 weken zwanger.

ik heb ook overal te braaf en mag meer impuls, vind dat voor nu niet erg op m'n protocol te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 22:28 



 
Profiel   

Hoi! Ik heb even een vraagje, vanmiddag heb ik een proef ingestuurd maar bedenk me net dat we niet de pagina met de aftekeningen hebben laten zien in het paspoort.
Het paard is een Fries, zonder aftekeningen, wel laten zien met het rondje eromheen. Zal dit een probleem zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:26 



 
Profiel   

Dit is de eerste keer dat het beoordelen langer duurt. Proefje is al een week bij de jury ;( ik ben zó benieuwd :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 05:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 170 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen