Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 158 van de 158 [ 3946 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]L2 debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Hier helaas ook geen wedstrijd gehad zondag. Ik ga wel kijken of ik een online proefje mee kan doen. Wil graag de laatste puntjes binnen halen omdat dit misschien wel het laatste jaar is dat ik met haar op wedstrijd kan gaan ;( Wil heel graag in het voorjaar over naar het M1
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 18:06 



 
Profiel   

Hoe gaat het bij iedereen?

Ik heb vandaag een online proefje opgenomen. Onwijs blij met hoe ze liep. Als de punten binnen zijn dan maak ik denk ik weer een filmpje waar de punten + commentaar bij staat :) Hebben ook nog een aantal foto's gemaakt vandaag

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 16:30 



 
Profiel   

Beeld ziet er fijn uit Veertje! Heb je de punten al terug?

Hier gaat het goed, lekker aan het trainen en tussendoor een buitenritje en afgelopen zaterdag weer eens een springles meegepakt.
Komende zaterdag gaan we weer een meetmoment starten :) Fijn dat we weer mooi op pad mogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:28 



 
Profiel   

Dankjewel!
Nog geen punten terug. Als ik die terug heb zal ik het laten weten :)

Leuk! Waar ga je zaterdag heen? Alvast veel succes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:30 



 
Profiel   

Ik zou zaterdag naar Vriezenveen gaan maar die ging helaas niet door.
Kon zondagmiddag nog erbij tussen in Aalten, dus konden we toch mooi nog even de baan in :)
Fijn kunnen rijden, paar kleine dingetjes die nog net wat strakker konden maar heel tevreden met 198,5 en 199,5 en heel mooi commentaar: Prima gereden op paard met kwaliteit :o

Over 2 weken het kringkampioenschap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:12 



 
Profiel   

Mooie punten en fijn commentaar! Ik had in Aalten 194 & 197,5.

Heb je het kampioenschap al gehad Melissa?

Aankomend weekend mag Gestoa weer mee op pad. Ze mag nog 2x mee in het L2, ons M debuut staat al gepland :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 20:40 



 
Profiel   

Ook mooie punten Veertje!
Fijne locatie om te rijden in Aalten, Ken blijft daar alleen het fietspad achter het weiland maar gek vinden. Eerst helemaal gefocussed daarop, daarna wel netjes met gedachten bij mij maar zodra ze klaar is weer de focus daar :+

We hebben afgelopen zaterdag de kring gehad, fijn kunnen rijden :) Wijken ene kant heel fijn andere werd ze iets rommelig in de aanleuning en overgang galop draf op de diagonaal ging niet helemaal vlekkeloos, aw wat scheef maar over het algemeen heel tevreden.
Bij de C jury 202,5 en de H jury 193 en een 4e prijs :) In combinatie met de selecties mogen we ook als 4e door naar de regio :D
Daarna nog 1 of 2x L2 starten en dan denk ik eind april of begin mei de overstap naar het M1.

Wanneer ga jij voor het eerst M starten? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 14:45 



 
Profiel   

Dat zijn mooie punten! Gefeliciteerd!

Is het bij jullie apart dat je eerst kring kampioenschap hebt en daarna regio? Bij ons is het selecties rijden, ben je kampioen mag je sws door naar de regio en dan is het afwachten hoeveel er door mogen.

Ik heb 19 & 20 maart staan in Aalten. Ze mag aankomende zondag mee naar Gendringen en 26e mee naar Vragender. Dan hebben we nog even tijd om de proeven te oefenen en dan in maart 2 dagen achter elkaar starten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 17:24 



 
Profiel   

Ja wij hebben 3 selecties en een kringkampioenschap. Van de 3 selecties tellen de beste 2 mee en het kringkampioenschap telt dubbel mee.
Dus de einduitslag wordt opgemaakt over 3 resultaten. Ik vind het alleen heel jammer dat ze de kring dubbel tellen, die telt dan in verhouding met de selecties heel zwaar.

Ik heb weekend van de 26 februari de regio staan. Wil dan ergens in maart nog een wedstrijd meepakken. Ben nog in twijfel of ik naar Aalten ga of Saasveld of Almelo.
en dan 2 april wedstrijd bij eigen vereniging in Haaksbergen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 10:11 



 
Profiel   

Dat telt dan inderdaad zwaar mee! Wij hebben 3 selecties en de beste 2 tellen mee en dan is het kijken hoeveel er naar de regio mogen.

Aalten zit volgens mij al vol, weet niet zeker. Andere plaatsen zijn te ver weg voor mij haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 15:18 



 
Profiel   

Hi dames, het is weer stil in het topic. Ik ben ook niet erg actief geweest omdat we even een kleine dip hadden.

De ene wedstrijd gestart op een locatie met een ruk bodem, de ene helft van de baan was zo ontzettend zwaar dat ik echt super slecht mijn oefeningen kon rijden. Toen had ik 178,5 en 176 uit mijn hoofd. Daarna weer elders een wedstrijd, super fijne proef ten opzichte van mijn andere proeven waar ik ook winst in heb gereden, 176 en 172. :( Ik ben niet van jury’s afkatten, maar deze wedstrijd was er onwijs laag gejureerd en was de hoogste score in de klasse 182 (terwijl haar proef zo ontzettend fijn en “makkelijk” was om naar te kijken.)

Ik baalde gewoon even zo erg omdat ik voor mijn gevoel echt vooruit ga en ik neem wekelijks les om daar voor te zorgen, maar ik heb gewoon geen bewegingswonder dus ik moet het echt van een correct gereden proef hebben. Voor mijn gevoel raak ik nu een beetje uit mijn dip en heb ik weer motivatie om door te trainen, want we kunnen het echt alleen moet ik er wel hard voor werken. :+ (logisch)

15 en 17 april hebben we weer wedstrijdjes op de planning en ik ga er met volle moed naartoe trainen.

Hoe is het bij jullie? Puntjes verdiend, selecties gereden zie ik? Of misschien inmiddels al klaar voor het M?

En hebben jullie de nieuwe proeven al gereden? Wat vinden jullie er fijn of juist niet fijn aan? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 22:27 



 
Profiel   

Hoi allen, ik kom hier even binnenvallen.
Is er toevallig iemand afgelopen weekend al gestart met de nieuwe proeven? Ik ben benieuwd hoe de mensen het wijken vanaf de hoefslag oppakken. Ik twijfel zelf nog heel erg of ik gebruik maak van de binnenhoefslag, en zo ja hoe dan? Wanneer wendt je dan af, al voor je de hoek door bent neem ik aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-22 08:28 



 
Profiel   

Ik ben gister gestart en voor het eerst de nieuwe proef gereden, ik deed het 1 tot 1,5 meter op de binnen hoefslag en moet zegge dat ik het zelfs makkelijker vond dan vanaf de ac lijn! Je moet idd voor de hoek dan al afwenden. Vond dat zelf handiger anders moet je je paard nog van de hoefslaf af zien te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-22 09:35 



 
Profiel   

xLoki schreef
Hoi allen, ik kom hier even binnenvallen.
Is er toevallig iemand afgelopen weekend al gestart met de nieuwe proeven? Ik ben benieuwd hoe de mensen het wijken vanaf de hoefslag oppakken. Ik twijfel zelf nog heel erg of ik gebruik maak van de binnenhoefslag, en zo ja hoe dan? Wanneer wendt je dan af, al voor je de hoek door bent neem ik aan?


Ik wend op de 2e hoefslag en stel daarna iets naar buiten en wijk naar binnen, ik heb alleen nog niet gestart maar wel geoefend. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-22 19:07 



 
Profiel   

melissa_93 schreef
Ja wij hebben 3 selecties en een kringkampioenschap. Van de 3 selecties tellen de beste 2 mee en het kringkampioenschap telt dubbel mee.
Dus de einduitslag wordt opgemaakt over 3 resultaten. Ik vind het alleen heel jammer dat ze de kring dubbel tellen, die telt dan in verhouding met de selecties heel zwaar.

Ik heb weekend van de 26 februari de regio staan. Wil dan ergens in maart nog een wedstrijd meepakken. Ben nog in twijfel of ik naar Aalten ga of Saasveld of Almelo.
en dan 2 april wedstrijd bij eigen vereniging in Haaksbergen.


Je bent al dik aan t M toe zie ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-22 07:03 



 
Profiel   

mcjv wat balen dat de scores behoorlijk tegenvielen..
Fijn dat het weer de goede kant opgaat met je motivatie! Lekker weer knallen volgend weekend :D

zondag ook voor het eerst de nieuwe proeven gereden. Proef 28 is weinig veranderd, proef 29 vond ik een leuke proef om te rijden.
Vind het wijken vanaf de hoefslag een goede oefening, ruiters die het wijken er niet op hebben zitten zullen hier sneller door de mand vallen denk ik, naar de hoefslag toe willen ze over het algemeen wel :+
Ik heb m wel echt vanaf de hoefslag ingezet.

Babootje ja inderdaad haha. Begin mei staat ons M debuut gepland :D

Afgelopen weekend nog L2 gereden, konden er net niet helemaal fijn inkomen, wat foutjes erin die niet nodig hoeven te zijn. Het gevoel was minder dan het beeld, we hadden 2x een 2e prijs met 196,5 en 199 :)
Wel heel blij met 2x een 7,5 en 2x een 8 op het wijken :)
De regio eind februari lekker kunnen rijden, ze was er mooi scherp aan maar daardoor net wat teveel storingen erin wat op zo'n wedstrijd teveel punten kost. Maar zeker heel tevreden met een 10e plaats met 193 en 198,5 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-22 15:21 



 
Profiel   

Super! Kom je ook meedoen met de Almelose Ruiterdagen? Lijkt ons leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-22 20:56 



 
Profiel   

Inmiddels wel aangemeld voor het jureren, starten even kijken of ik dat door de weeks haalbaar gaat zijn met werk en of ik iemand heb die mee kan een van de dagen. Weekend valt tegelijk met kringkampioenschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 14:30 



 
Profiel   

Melissa leuk dat je ook jury bent. Is denk ik wel fijn als je weet waar een jury op let :) Ik heb de nieuwe proeven nog niet (gelezen). Moet je vanaf de hoefslag of binnen hoefslag? Of vrije keuze? Mooie punten en prijzen heb je behaald!

DylanWin oh wat gaaf, de almelose ruiterdagen. Voor mij wel erg uit de richting. Maar lijkt mij wel leuk om daar eens te starten

Strawberry klinkt fijn dat wijken naar de AC lijn. Ben benieuwd naar de nieuwe proeven. Eerst maar weer wat trainen voor ik erna ga kijken.

Mcjv wat super balen zeg van de bodem... Jammer dat de punten tegen vielen met de goede proeven. Ik zeg altijd, lekker rijden is het belangrijkste. Hopelijk raak je de motivatie niet kwijt

Veertje hoe gaat het nu? Wat waren de resultaten van maart?

Ik kan hopelijk binnenkort weer mee kletsen. Veulen is inmiddels geboren en ik heb haar alweer 2 keer gelongeerd. Met 2 a 3 weken wou ik het rijden rustig weer oppakken. Voor haar verlof 1 proef L2 gestart. Paard was moe. Daarvoor een L1 proef gelopen, dikke drachtige buik. Nee was niet ideaal. Toen 180 punten behaald dus wel officieel L2. Straks lekker trainen en dan kunnen we weer los!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 17:58 



 
Profiel   

Kabayo je hebt de keuze vanaf de hoefslag, maar mag ook 2 mtr van de hoefslag inzetten.
Wat een mooi veulentje! Aan de kleur te zien wat anders dan fries als hengst? Wel heel mooi getekend zo met die 4 witte benen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-22 10:06 



 
Profiel   

melissa_93 schreef
Kabayo je hebt de keuze vanaf de hoefslag, maar mag ook 2 mtr van de hoefslag inzetten.
Wat een mooi veulentje! Aan de kleur te zien wat anders dan fries als hengst? Wel heel mooi getekend zo met die 4 witte benen!

Dankje voor de reactie!

Klopt Minthe haar vader is een barock pinto :)

Vrijdag gaan we weer starten *\o/* Na een half jaar er uit te zijn. Wel de allereerste keer op het gras tussen de bordjes.
Ik moet om half 5 en ik moet om 6 uur werken :+ Maar dat ga ik redden

Ik verwacht niks. Eerste keer weer na een halfjaar pauze. En de eerste keer op gras. Wel heel erg zin in
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-22 21:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 158 van de 158 [ 3946 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen